مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد

موضوعات:

  1. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات اسبدوانی سال ۱۳۹۲
  2. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۹۲
  3. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۹۱ تهران
  4. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۹۱ گنبد کاووس
  5. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه گنبدکاووس ۱۳۹۰
  6. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۹۰ تهران
  7. نظرات و انتقادات از وضعیت موجود اسبدوانی کشور
  8. پیشنهادات برای بهتر برگزارشدن مسابقات بهاره ۹۰ گنبد کاووس
  9. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییز ۸۹ ( قسمت دوم )
  10. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه ۸۹ گنبد کاووس
  11. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۸۹ تهران
  12. تحلیل و بررسی سالهای گذشته مسابقات اسبدوانی
  13. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۸۹
  14. علت عدم برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره ۸۹ گنبدکاووس چیست؟
  15. پیشنهادی برای بهبود و اصلاح وضعیت کورسهای دوخون و تروبرد
  16. نظر شما در مورد مجیک میلکام چیست؟
  17. پرسشهای فنی
  18. پیشنهادات و انتقادات
  19. جداسازی اسبهای دوخون و تروبرد توسط معاونت محترم اسبدوانی

علت عدم برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره ۸۹ گنبدکاووس چیست؟

مدتی است که صحبت از واگذاری میدان اسبدوانی گنبدکاووس در مزایده به بهره بردار جدیدی به نام آقای اسدی مطرح گردیده است و ظاهراً نیز پس از به اتمام رسیدن مسابقات فصل پاییز مجموعه اسبدوانی گنبد نیز تحویل ایشان گردیده است ، اما پس از گذشت چندین هفته از زمان معمول هرساله ، هنوز هیچ خبر موثق و مستندی مبنی بر زمان و نحوه برگزاری مسابقات بهاره امسال نیست!

معاونت محترم اسبدوانی که سال گذشته مسابقاتی بسیار باشکوه و بی سابقه را که هفته قهرمانی نمونه بی نظیر آن میباشد را برگزار نمودند کجای این ماجرا قرار دارند و چرا اقدامی از سوی ایشان انجام نپذیرفته است؟!

بهره بردار جدید جناب آقای اسدی مسئول عدم برگزاری و این ناهماهنگی ها هستند؟!

ریاست محترم هیت سوارکاری استان گلستان و مدیریت مجموعه سوارکاری گنبد تا کنون چه اقدامی در جهت رفع این مشکل و برگزاری مسابقات نموده اند؟!

مالکین و مربیان و علاقه مندان به اسبدوانی صدای اعتراضشان را چگونه رسانده اند و آیا تا کنون پاسخی شفاف دریافت کرده اند؟!

تکلیف هزاران هزار نفری که رزق و روزیشان از کنار اسبهای کورسی تامین میشود چیست ؟!  و ……..؟! ………؟!

راه حل چیست ؟ راه اینکه دوباره گرفتار چنین مشکلاتی نشویم چیست؟

لطفا در این بحث شرکت کنید و صدای اعتراضتان را از طریق این سایت اعلام کنید.

لطفاً دقت بفرمایید ، پیامهایی که در آن الفاظ زشت بکار رفته باشد و یا به شخص یا اشخاصی بی احترامی شود تایید نخواهد شد.

نظرات شما

  • هادی می‌گه:

    با سلام بابا خودشان جای مربیان مالکان چابکسواران وکارگران قرار دهند

    [پاسخ]

    رحیک پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱ ق.ظ:

    شنیده می شه دیروز ثبت نام شده اما مثل اینکه سیاه بازیه و ملتو الکی می پیچونن

  • نادر می‌گه:

    به نظر بنده تنها راه حل می تواند این باشد که مسابقات استانی اسبدوانی استان گلستان را هر ساله خود هیات محترم سوارکاری گلستان برگزار نماید تا هیچ شخص و گروهی به غیر از آن هیات محترم دخالتی نکند و فدراسیون سوارکاری نیز تنها امر نظارتی را داشته باشد .

    [پاسخ]

  • نادر می‌گه:

    شنیده شده که آقای اسدی مجموعه های سوارکاری گلستان را اجاره کرده است و برگزاری مسابقات مثل سالهای پیش جناب آقای خراسانی می باشند . عدم اجرای کورس و تاخیر آن ربطی به اسدی ندارد و متسقیماً به خراسانی ارتباط دارد

    [پاسخ]

  • نادر می‌گه:

    چرا هیات سوارکاری استان و مدیریت میدان سوارکاری گنبد هیچ فشاری به خراسانی نمی آورند تا مسابقات را شروع کند؟

    [پاسخ]

  • جبار می‌گه:

    به نظر میرسه دعوا بین خراسانی و اسدی باشه که باعث شده کورس عقب بیافته.

    اقای ایگدری هم که بهانه میدان رو میاره که باید بازسازی بشه. چند باری که علاقه مندان بهش زنگ زدند گفته شنبه ثبت نام میشه نشد یکشنبه ؟

    ولی همینجور که میبینیم وعده سر خرمن میدن

    [پاسخ]

  • جلال می‌گه:

    با سلام خدمت تمام دوستانی که در این سایت برای پیشرفت اسبدوانی کشور زحمت می کشند و هدفشان جز این نیست و دوستانی که با در میان گذاشتن نظراتشان لطفی در حق این ورزش و این حیوان نجیب انجام می دهند تا شاید شاهد پیشرفت این ورزش در کشور باشیم.اما اگر دوستان ما با یک کمی تامل به موضوع برگزار نشدن مسابقات گنبد در بهار ۸۸ بندازیم می بینیم که هیچ یک از مسئولین کشوری یا استانی به فکر این ورزش نیستند چون سیاستی که در مورد این ورزش بکار می رود در راستای این است که این ورزش به شکل معمولی که در دنیا برگزار می شود پیشرفت نکند به این علت که اقایان ادعا می کنند این ورزش باعث دور هم امدن اشخاص به حساب لرد می شوداین از سیاست ما در مقابل این ورزش.
    و اما در مورد برگزار نشدن مسابقات گنبد که چرا فدراسیون کشور نمی تواند یک تصمیم قاطع بگیرد واین همه دوستدار اسب را از سردرگمی نجات بدهد. این است که گفته میشود شخصی بنام اسدی میدان سوارکاری گنبد را با مبلغی اجاره کرده است حالا با چه مبلغی ا…اعلم و چه کسی اجاره داده معلوم نیست و چه نوع اجارهای کرده است ایا زمینهای مجموعه را اجاره کرده یا اینکه نه کل مجموعه را اجاره کرده یا اجاره اجرایی مسابقات را کرده است چون حرفی که اقای خراسانی گفته این است که اقای اسدی اجاره اجرایی مسابقات را نکرده است و اقای اسدی هم ادعا می کند که چون من مجموعه را اجاره کرده ام اجازه برگزاری مسابقات را دارم اقای خراسانی هم اعلام کرده اند که شما اجاره اجرایی ندارید به همین خاطر نمی توانید مسابقات را برگزار کنید حالا اقای اسدی وقتی دیده واقعا اجاره اجرایی ندارد به پول بلیط فروشی و اجاره بوفه ها هم راضی شده است چون ادعای مالکیت را دارد.حالا فرض کنیم حق با اقای اسدی است اما مشکل اینجاست که چه کسی و با چه هدفی این مجموعه را به اقای اسدی اجاره داده است ایا مسئولین استان و شهرستان در جریان موضوع قرار داشته اند ایا هدفشون برگزاری بهتر مسابقات بوده است و اگر اینطور باشدچرا فدراسیون اعلام کرده اقای اسدی اجاره اجرایی نکرده است ببینید دوستان واقعا یک جای کار در این ورزش می لنگه دستهایی که نمی گذارند این ورزش پیشرفت بکند این ورزش جزء معدود ورزشهایی است که هیچ بودجه ای به ان تعلق نمگیرد اما بدون اسپانسر هم به نحوه احسن برگزار می شود. موضوع دیگر این است که ایا اقای اسدی اگر الان مسابقات تهران بود همچین ادعایی را مطرح می کرد یا اصلا میدان تهران را اجاره می کرد شک نکنید همچین ادعایی را مطرح نمی کرد.وقتی اقایان می بیند مسابقات گنبد سوداور است همه دارن برای تصاحب برگزاری مسابقات می جنگند ببینید دوستان این ورزش دلسوز می خواهد کسی که درد این ورزش از نزدیک لمس کرده باشد.یکی از دوستان گفته اند که اقای خراسانی در برگزار نشدن این مسابقات نقش دارد اگر ما منصفانه به این موضوع نگاه می بینیم اقای خراسانی هیچ نقشی ندارند چون حرف دل اقای خراسانی هم برگزار شدن این مسابقات می باشد چون اقای خراسانی خودشون درد این ورزش را می دانند و می دانند که با تاخیر در برگزاری این مسابقات چه کسانی دچار مشکل می شونند.واما موضوع دیگر این است چرا شرکت توسعه و تجهیز میدان گنبد را به استان واگذار نمی کند تا هیات استان مسابقات را برگزار بکند ویا اینکه سرمایه گذاری که می اید یک دلخوشی داشته باشد تا برای بازسازی و ترمیم مجموعه تلاشی را انجام دهد مطمئنا این موضوع دوگانگی در این مورد بوجود خواهد اورد تا سرمایه گذاری که می اید هیچ تلاشی نکند در حال حاضر بهترین کار این است که مجموعه گنبد به استان واگذار شود و برگزاری مسابقات زیر نظر هیات سوارکاری استان باشد تا شاید اینطوری شاهد افراد به حساب مدعی نباشیم و در اخر من ایمان دارم که مردم گنبد به بهترین نحوه ممکن می توانند این مسابقات را برگزار کنند اگر دستهای پشت پرده بگذارنند.

    [پاسخ]

    وهاب پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۰۶ ب.ظ:

    بله من موافقم هر سال یکنفر می خواهد میدان را اجاره کند وشرکت تجهیز میخواهد فقط اجاره بگیرد تا حالا هیچ خرجی برای میدان نکرده است تا وقتی دست خراسانی بود تا دیماه هم کورس بود و حداقلش حقوق پرسنل به موقع پرداخت می شد پاییز دوباره میدان گل میشه وکلی دردسر تازه اقای بابازاده ورادان وخراسانی باید اسبهای گرانقیمتشان چولاغ شوند چون شرکت تجهیز یک قرون هم خرج نمیکنه مطمئن باشید وقتی میدان کاملا نابود شد در مزایده می فروشن حالا مالک جدید خواست کورس برگزار کند یا نه اصلا هیات استان را راه بدهد یا نه پرسنل را اخراج کند چون مالک واختیار دار است منتظر ان روز باشید نزدیک است من خودم نامه اقای هادیانی رادیدم که جداگانه به خراسانی واسدی و ثابت پیشنهاد خرید میدان در مزایده را داده بود

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۳۶ ب.ظ:

    قاعدتأ شرکت تجهیز مطابق قوانین و مصوبات عمل میکنند و به عقیده بنده تنها راه این است که اسبدوانی مثل چوگان از فدراسیون سوارکاری جدا و مستقل شود تا بتواند در رفع این مشکلات با قدرت بیشتری عمل نماید.
    حالا که امکان تاسیس جوکی کلوب مشکل است و یا وجود ندارد لااقل فدراسیون اسبدوانی بصرت مستقل داشته باشیم .
    نظر شما دوستان چیست؟

    امید پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۳۹ ب.ظ:

    وقتی شرکت تجهیز میبیند همه در خواب هستند براش اهمیتی ندارد سال دیکه هم همین دردسرها دوباره هست و ما دنبال مقصر میگردیم تا کاسه وکوزه ها راسرش بشکنیم فرقی نداره کی باشه

  • firouz yamin می‌گه:

    ba salam kasi k bayad javab goo bashad federasion savarkari ya moavenat asbdavani mibashad

    [پاسخ]

  • ایمان محمدزاده می‌گه:

    با سلام خدمت دوستان گرامی, عرض می کنم که دلیل عدم برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره گنبد تا این لحظه, فقط جنگ بر سر قدرت و پول بین آقایان است.
    برای روشن شدن این مطلب بد نیست به مسائلی اشاره کنم:
    از سال گذشته شرکت تجهیز اقدام به واگزاری مجموعه های سوارکاری گنبد, آقلا, بندر, و تهران به صورت مزایده برای اجاره یک ساله نمود و از این پس این مسئله هر سال تکرار میشود. که در سال گذشته مجموعه گنبد را آقای خراسانی و مجموعه نوروزآباد را آقای اسدی اجاره نمودند.
    در مورد برگزاری مسابقات کورس پس از مسائل پیش امده برای شرکت اسب ایرانیان آقای خراسانی در جلسه خیابان اسفندیار اعلام آمادگی کردند که کورس را با پرداخت جوایز بالاتر برگزار کنندو در جلسه خیابان شهیدبهشتی این مسئولیت بر عهده ایشان گذاشته شدو تا به امروز نیز به جز کورس تابستان ۸۸ تهران تمامی کورسها را برگزار نمودند.
    اما این وسط مسئله ای که به وجود آمد درامدزایی بسیار بالای کورس گنبد می باشد که میزان واقعی آن برای هیچ کس به جز شخص آقای خراسانی مشخص نیست.
    و حالا دستیابی به این رقم (البته فقط برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات؟!) موجب جنگی سخت بین آقایان شده است که البته در ظاهر به هیچ وجه اینگونه نمی نماید.
    در اینجا چند سوال از آقایان مطرح است:
    ۱_جناب آقای خراسانی مگر شما بارها و بارها در جلسات مختلف و حتی در سایت معاونت اسبدوانی از افراد مختلف جهت برگزاری کورس دعوت به عمل نیاوردید؟!
    ۲_مگر نه اینکه بارها فرمودید هر کس جلو بیاید من هم با تمام توان و ابزار کمک می کنم تا کورس را برگزار کند؟!
    ۳_مگر عنوان نکردید که سال گذشته پس از اینکه هیچ کس در مزایده میدان سوارکاری گنبد شرکت نکرد بر خلاف میل باطنی تان و فقط به خاطر اسب و کورس اقدام به اجاره و بهرهبرداری از آن نمودید؟!
    ۴_حالا چه شده که وقتی یک نفر پیدا شده با تمام توان در مقابل او ایستاده اید و یک روز عنوان میکنید که ایشان صلاحیت ندارد, یک روز می فرمایید ایشان اجاره اجرایی ندارد, یک روز نامه ای از بیت رهبری می اورید و…. با شایعه پراکنی های فراوان توسط عواملتان سعی در موضع گیری مردم نسبت به ان شخص می کنید؟!
    ۵_جناب آقای خراسانی سوال من از شما این است که شما که در این چند سال با تمام توان در این راه تلاش نمودید و الحق والانصاف هم با پیشرفت خوبی مسابقات را برگزار نمودید چرا حالا حتی برای یک سال هم که شده نمی گذارید شخص دیگری این کار را انجام دهد تا عملکرد شما بهتر مورد قضاوت قرار گیرد؟!
    ۶_آقای اسدی شما تا الان کجای جامعه اسبدوانی ایران بودید که به ناگاه برای فعالیت در راس آن اقدام نمودید؟!
    ۷_انگیزه و قصد شما از برگزاری مسابقات کورس آن هم با چنین پیشنهاد سنگینی برای اجاره سالیانه چیست؟!
    ۸_تا به حال چند بار لذت تماشای مسابقات کورس را از نزدیک چشیده اید که حالا به فکر برگزاری مسابقات افتاده اید؟!
    ۹_اطلاعات شما از مسائل فنی و مشکلات حال حاظر مسابقات کورس ایران چقدر است؟!
    ۱۰_اگر شما دلسوز اسب و اسب دوانی هستید چرا با آقای خراسانی که طی این چند سال با زیر و بم مسابقات آشنا هستند و تیم اجراییشان نیز مجرب است و همچنین با هیات سوارکاری استان گلستان متحد نمی شوید تا در کنار هم مسابقات را برگزار کنید؟!
    سوال ها بسیار اند ولی آنچه از این جنگ باقی میماند افسوس من و شما دوستداران واقعی اسب و همه کسانی است که چه به عنوان سوارکار یا مربی و چه به عنوان سرمایه گزار و علاقه مند نگران برگزاری مسابقات در سال جاری هستند.
    به امید اینکه این مشکلات هر چه زودتر حل شوند و باز هم شاهد برگزاری هر چه بهتر مسابقات در بهار ۸۹ گنبد باشیم.

    [پاسخ]

    صالح پاسخ در تاريخ فروردین ۲۰م, ۱۳۸۹ ۹:۱۴ ب.ظ:

    اقای ایمان محمدزاده بهتر است شما هر چه زودتر علیه خراسانی در دادگاه شکایت کنید چرا جراتش را ندارید پدرتان که خیلی ادعای رفاقت با خراسانی را داردا

    ایمان محمدزاده پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۱ ق.ظ:

    جناب آقای صالح با سلام
    خدمت شما عرض کنم که هم حاج آقای خراسانی از دوستان قدیمی ما هستند و نزدیک به بیست سال است که ما با ایشان روابط خانوادگی داریم و هم آقای اسدی از دوستان پدرم هستند. و همین نزدیکی ما باعث شده تا من بتوانم نقد هایی که فکر میکنم کاملا” وارد باشد را از هر دوی آقایان بکنم. و مطمئن هستم که ایشان نیز به زودی پاسخ این نقد ها را خواهند داد.
    ضمنا” بنده که وکیل مسابقات اسبدوانی نیستم که بخواهم در دادگاه شکایت کنم. تنها به عنوان عضوی از خانواده اسبدوانی سعی کردم بعضی مسایل را برای سایر اعضای همین خانواده روشن کنم.

    صالح پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۵ ب.ظ:

    شما وکیل مسابقات اسبدوانی نیستید ولی مالک اسب که هستید به شکایت شما سازمان بازرسی کل کشور رسیدگی میکند

    ایمان محمدزاده پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱:۰۸ ب.ظ:

    ضمن اینکه اینها تماما” نظرات شخصی بنده هستند و لزوما” با نظرات پدرم مشترک نیستند.

  • بن می‌گه:

    عرض سلام خدمت اقای بابازاده بنده دانشجوی دکترای مهندسی عمران هستم هرسال در فصل بهار و ان هم در عید نورروز فرصت داشتم تا بیام به گنبد و مسابقات رو از نزدیک تماشا کنم ولی متاسفانه امسال نشد چرا؟؟……
    پیشنهاد:به نظر اینجانب با شرایط فعلی موجود در روند اجرا وسازوکار موجود در اسبدوانی بهتر است مالکین اسبهای تروبرد و دوخون وترکمن تشکیل یک تعاونی برای حمایت از تولیدات وتشکیلات خودشون بدند وحقوق قانونی خودشون رو از این طریق مطالبه کنند تا با بحران هایی از این دست مواجه نشوند

    [پاسخ]

    Mr. Tanha پاسخ در تاريخ فروردین ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ:

    با سالام بہ دوستان و علاقمندانہ اسبهای تروبرد. دوست عزیز بن، نظر شما درباری تشکیل یک تعاونی بارای حمایات از تولیدات بارها تکرار شده است ولی افسوس نظرات خوب دوستان گوش شنونده پیدا ناکرده است. اسب ترکمن در هال از بین رفتن هست. کورسهای اسب تروبرد و ترکمن بدون منتق جداست ولی هر دو زیر اداره و پوشش فدراسیون سوارکاری با اطلاعات محدود میباشد.برای مثال در اروپا هر نژاد اسبی برای خود دارای یک کمیته میباشد که برای حفظ هر نژادی فعال میباشد. با تشکر امیر همایون تنها نماینده اسبهای کورس آلمانی با سکونت در آلمان www.asbealmani.com

  • masoud می‌گه:

    به نظرم هر کسی که میدان سوارکاری را به اجاره گرفته باید مسابقه را برگزار بکند . این قضیه اینجوری میشه که ما یک خونه ای را به مدت معینی اجاره کنیم و صاحب خانه حیاط خونه رو به ما نده و کس دیگری از حیاط استفاده کند . این کار زشتی است آقای خراسانی

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۶ ب.ظ:

    شرکت تجهیز مالک میادین است وانرا اجاره یکساله به اقای اسدی داده است و طبق قانون مسابقات رسمی باید توسط فدراسیون انجام شود درامد مسابقات مال اقای اسدی است ولی باید هزینه ها را هم بدهد و اجرا یعنی داور .دوپینگ….. با فدراسیون است در مسابقات پرش هم همین منوال است داور وپارکول چین وامتیازات با فدراسیون است باشگاه خصوصی که مسابقه انجام میشود پس از پرداخت هزینها مالک کل درامد است مسابقات فوتبال هم همینطور است استادیوم ازادی دست شرکت تجهیز است ولی مسابقات لیگ را فدراسیون برگزار میکند. حرف هیات گنبد این است که اقای اسدی تا کنون اسب کورس داشته است یا سابقه اجرای مسابقات را اگر قرار باشد هر سال یک بهره بردار کورس اجرا کند که بلبشو میشود

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۶ ب.ظ:

    بنده با درایت و ذکاوتی که در حاج آقا خراسانی سراغ دارم انتظار داشتم این موضوع را قبل از سال تفهیم می نمودند تا شروع مسابقات با این همه تاخیر مواجه نمی شد.

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۳ ب.ظ:

    اقای اسدی اگه بخواهد کورس برگزار کند باید پول هنگفتی بدهد کامپوتر برای پیش بینی بخرد ودر ضمن برنامه نرم افزار اجرای پیش بینی
    اخراسانی هم بعد از مسابقات تمام کامپوتر ها را برده است پس وقتی مالک کامپوتر ها خراسانی نه فدراسیون نه شرکت تجهیز کورس همیشه به خراسانی محتاج است خراسانی روی این کار سرمایه گزاری کرده وخودش کلی اسب داره اگر کورس نباشه اون از همه بیشر ضرر میکنه

    ایمان محمدزاده پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱:۱۵ ق.ظ:

    با توجه به این مسایل تنها راه ممکن این است که آقایان این جنگ را تمام کنند و با همکاری یکدیگر کورس را برگزار کنند که بحمداله ظاهرا” همین امر صورت پذیرفته است.

  • mehdi می‌گه:

    salam -har vaght jang baray pool o goodrat tamam besheh in masaleh ham hal misheh.

    [پاسخ]

  • khashayar می‌گه:

    salam dustan
    man vaghan az hame dustdaran mazerat mikhaham ke shuoro shakhsiateshan va poolo zendegio eshgheshan tavasote mardome khodkhahi ke faghat khodeshan ra mibinand be sokhre gerefte shode va digar hich nemitavan goft

    [پاسخ]

  • عبداله می‌گه:

    سلام
    در حال حاضر در شهرستان گنبد به دلیل عدم اطلاع رسانی فدراسیون و معاونتش شایعات بیشماری در ارتباط با عدم برگزاری مسابقات مطرح است اما شایعه ای که در صدر قرار گرفته عبارت از مشکل شرعی پیش بینی ها است. شایعه چی ها می گویند که برخی از علمای بزرگوار و مراجع قم از حرام بودن پیش بینی های کامپیوتری صحبت می کنند و تاکنون نیز از حرف خود نگذشته اند. البته در چند سال پیش هم برخی روزنامه ها و سایتها از جمله خبرگزاری مهر و سایت شیعه نیوز حملات زیادی را علیه پیش بینی های کامپیوتری و حرام شرعی دانستن آن انجام دادند که پس از مدتی با وساطت دفتر رهبری فیصله یافت. اما شایعه چی ها می گویند که این بار دیگر قضیه کاملا جدی است. بنده بعنوان شهروند گنبدی فقط نظرات این عده را مطرح کردم و خودم در باره صحت و سقم ماجرا چیزی نمی دانم. ولی اگر این قضیه خدای نکرده درست باشد به نظر بنده اسبدوانی کاملا تعطیل خواهد شد چون تنها منبع درآمد معاونت به ادعای خودشان همین پیش بینی ها است. اگر دوستان اطلاع موثق تر و امیدوار کننده ای داشته باشند ممنونشان خواهم شد. با تشکر

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۲۰م, ۱۳۸۹ ۹:۰۳ ب.ظ:

    فردی بنام اقای محمد رضا مشیری ۲ سال است در دادسرای ویژه کارکنان دولت علیه فدراسیون شکایت کرده ودر خصوص شرط بندی کلی دردسر ایجاد کرده است

  • هادی می‌گه:

    باسلام بر همه خبر خوش شنبه ۲۱/۱/۸۹ثبت نام میشود تضمینی تضمینی شاد و موفقباشید هادی آرخی

    [پاسخ]

  • هادی می‌گه:

    ثبت نام ۱۰۰%ی غافل نمانید اسبداران

    [پاسخ]

  • امید . ج می‌گه:

    سلام . ما که هر سال دل به تکانیم تا این کورس شروع بشود . باز هم خدا را شکر امسال هم بخیر گذشت . البته بی حرف پیش . خدا کنه که شروع بشه و این کورس را به همه اسبدوستان تبریک میگم

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    مدیریت سایت
    برای اینجانب مسلم است که حضرت عالی نیت خیر دارید ولی متاسفانه در سایت شما توهین وافترا وتهمت توسط افراد زیاد زده میشودافرادی که مدعی هستن مسولین دزد هستن چرا به سازمان بازرسی کل کشور یا دادگستری شکایت نمیکنندو تنها ادعای واهی مطرح میکنند.در ضمن چون شما مدیر سایت هستید مسولیت توهین وافترا به اشخاص با شماست ودرصورت شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای سایت شما فیلتر ومسدود مشودوهمچنین حداقل ۶ ماه حبس برای شما دارد

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۳۹ ب.ظ:

    دوست عزیز ناشناس : هیچکس در هیچ پیامی نگفته که مسئولین دزد هستند و این برداشت اشتباه شماست
    پیامهای این صفحه درد دلهای علاقه مندان اسبدوانی است که شاید مسئولین ببینند و ترتیب اثر دهند و بسیار بد تر از اینها در سایت معاونت اسبدوانی گفته می شود

    لشگری پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۵:۴۷ ب.ظ:

    اینجانب لشگری مشاوره حقوقی سازمان تربیت بدنی هستم که به عنوان ناششناس به شما اخطار دادم وبر حسب وظیفه ودستور ما فوق سایت شما را بررسی کردم چون از طرف هیت استان …..شکایت داشتید وگرنه من ذی نفع در اسبدوانی نیستم شاید از نظر شما برداشت من اشتباه باشدولی بهتر است شما بایک حقوق دان مشورت کنیددر دادسرا ادعای شما پذیرفته نیست در صورت تکرار عواقب ان به عهده شماست به سایت های دیگر هم کتبا تذکر داده شده است

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۲۸ ب.ظ:

    جناب آقای لشگری ، تمامی پیامها پس از بازخوانی تایید میشن و تا این لحظه هیچ پیامی که به کسی توهین شده باشه تایید نشده و این مساله کاملا رعایت شده و تا این لحظه هیچ گونه تذکر و اخطاری به دست بنده نرسیده و از دید این سایت و کاربران شما هم یکی از علاقه مندان به اسب کورس تلقی میشوید که به این سایت مراجعه نمودید.
    ادرس و تلفنهای ما در صفحه تماس با ما موجود است ، چنانچه خطایی انجام داده بودیم باید تا بحال اخطاریه ای به دستمان میرسید.
    در عین حال از تذکر جنابعالی و یادآوریتان سپاسگذارم.

    firouz yamin پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۸۹ ۲:۲۷ ب.ظ:

    ba salam hadaghal begoeid koja toohin va ya eftera zade shod k ma ham va aghay babazade motvajh shavim va dar ayande hadaghal beshavad jolgiri kard ba tashakoor

  • صالح می‌گه:

    مسولیت برگزاری مسابقات ورزشی در هر رشته ورزشی با فدراسیون ان ورزش است.اقای اسدی نوروز اباد را اجاره کرده بودندولی کورس توسط هیات تهران برگزار شد .هر ساله میادین اجاره داده میشود وهر سال ممکن فردی میدان را اجاره کند پس این موضوع نباید در کورس اخلال ایجاد کند.وظیفه هیات است که کورس را اجراکند.ممکن است سال اینده فردی اجاره کند که بخواهد استفاده کشاورزی از میدان نمایید وکورس اجرا نشود

    [پاسخ]

    امید پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۴:۱۷ ب.ظ:

    بنظر من بهتر شما اقای بابازاده سال اینده میدان را اجاره کنید چون شما رابطه خوبی با فدراسیون دارید ومثل اسدی اهل لجبازی نیستید خراسانی هم که با شما حسابی رفیقه باید میدان کورس اسبدار ها اجاره کنند نه افراد متفرقه مشکلی هم پیش نمی اید

  • Mr. Tanha می‌گه:

    با سلام به دوستان. به امید خدا مسابقات را در گنبد لذت ببرید و جای ما را خالی کنید تا اینکه خودم اوایل خرداد ایران بیایم و در گنبد دوستان را از نزدیک ببینم. به امید پروردگار و با احترام امیر همایون تنها نماینده اسبهای کورس آلمانی با سکونت در آلمان http://www.bbag-sales.de/Representatives.html&lan_id=2

    [پاسخ]

  • ایمان محمدزاده می‌گه:

    دوستان عزیز
    مشکلاتی که می فرمایید درست است. اگر بهره بردار یک میدان نخواهد که کورس در آن میدان برگزار شود هیچ نهادی نمیتواند ایشان را مجبور به برگزاری کورس کند. ضمن اینکه برگزاری کورس در ایران به هیچ عنوان ربطی به هیات یا فدراسیون سوارکاری ندارد. در جواب دوست عزیزی که گفته بودند کورس تهران را هیات تهران برگزار کرده عرض کنم که فکر نمیکنم هیات تهران حتی اطلاعی از تعداد هفته های برگزار شده کورس تهران داشته باشد. فدراسیون و هیاتهای سوارکاری استانها در مورد کورس فقط نقش نظارتی دارند که البته درستش هم همین است. و تا آنجایی که من میدانم در هیچ جای دیگری از دنیا نیز کورس و اجرای آن ربطی به فدراسیون ندارد.
    از نظر بنده راه حل این مسئله در کشور ما تشکیل یک شرکت تعاونی یا سندیکایی است که اعضای آن را مالکان, مربیان, چابکسواران و نمایندگان رسمی خرید و فروش اسب های کورسی (از هر نژادی) تشکیل میدهند.این اعضا هیئت مدیره خود را به وسیله انتخابات انتخاب میکنند و هیئت مدیره مسئولیت تمامی مسایل مربوط به کورس را اعم از اصلاح تبارنامه نژادهای مختلف, برگزاری حراج, آموزش مربیان و چابکسواران و مهمتر از همه اجرای مسابقات کورس را بر عهده میگیرد.
    همچنین از هرگونه خرید و فروش, کشش, دریافت شناسنامه ویا ایجاد تغییر در آن, واردات و صادرات, کلیه پیش بینی ها و… درصدی مشخص به حساب این شرکت تعلق می گیرد. به این ترتیب این شرکت با سرمایه اعضایش و همچنین تکیه بر اسپانسر توانایی اجاره میادین سوارکاری از دولت, تعمیر و بازسازی آنها, پرداخت جوایز بالا و همچنین در آینده احداث میادین پیشرفته کورس را به مالکیت اعضا خواهد داشت.
    البته این راه به این راحتی ها هم نیست و مراحلی دارد که باید طی شود.
    به امید رسیدن به آن روز که امروز هم برای شروعش دیر است….

    [پاسخ]

    صالح پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷ ب.ظ:

    منظورم هیات کورس تهران بود نه هیات سوارکاری در روی جلد دفترچه هم نوشته شده بود هیات اجرایی تهران شامل اقایان بردبار .مینوکده.محمدزاده.رادان…..ودر گنبد هم توسط هیات گنبد برگزار میشود کورس تهران توسط هیات اجرای کورس تهران که صلاحیت انان توسط فدراسیون وحراست تایید شده بود برگزار شد ومعاونت اسبدوانی ناظر بود وخودش را کنار کشیده بود واقای اسدی بهره بردار در امور کورس دخالت نداشتند الان هم همین اتفاق درگنبد می افتد

    ایمان محمدزاده پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱:۲۹ ق.ظ:

    بنده منظور شما را اشتباه متوجه شدم . شما درست میفرمایید اما این هیات ها ثابت نیستند و باز هم همان بحث پیش می آید که چه کسی این هیات ها را تعیین کند و برای چه مدت. ضمن اینکه مخارج کورس از کجا تامین شود و همچنین عواید آن به چه صورت خرج شود و ….
    اینها راه حل هایی هستند که در کوتاه مدت جواب میدهند اما برای دراز مدت باید روش کار شود.

    صالح پاسخ در تاريخ فروردین ۲۳م, ۱۳۸۹ ۴:۳۴ ب.ظ:

    هیاتها توسط فدراسیون انتخاب میشوند وصلاحیتشان را حراست سازمان تربیت بدنی با استعلام از وزارت اطلاعات تایید میکند.تا افراد ناصالح انتخاب نشوند.این روند طبق قانون ودر تمام فدراسیون های ورزشی است . قانون هم مصوب هیات وزیران است ومن وشما نمی توانیم تغییرش دهیم .بودجه ای هم از طرف فدراسیون برای اسبدوانی وجود ندارد.ورزشهای مدال آور مشکل کمبود بودجه دارند.درست اقای اسدی برنده مزایده شدند ولی اگر صلاحیتشان تایید نمیشد با ایشان قراردادبسته نمیشد.مسابقات ورزشی رسمی در ایران در هر رشته ای زیر نظر فدراسیون است مگر مجلس قانون جدید تصویب کند.

  • ناشناس می‌گه:

    قرار کورس توسط هیات گنبد سردار رزاقیان برگزار شود وخراسانی تنها ناظر باشد امیدواریم امسال هم یک مجیک جدید ظهور کنه وکورسهای جذابی باشه

    [پاسخ]

  • وهاب می‌گه:

    طبق مصوبه هیات دولت و دستور اقای احمدی نژاد تصویب شده بود میادین به تربیت بدنی استان واگذار شودکه شرکت تجهیز مانع شده است شرکت تجهیز فقط دنبال گرفتن اجاره استو تا حالا هیچ پولی بابت تعمیرات میدان خرج نکرده است تا پارسال که هیچ کس در مزایده شرکت نمی کرد چون چاه اب نیاز به تعمیر اساسی داردو۲ سال خراسانی اجاره کرده بودکه حقوق پرسنل و عیدی به موقع پرداخت میشد ودر واقع زمین کشاورزی را حکیم ایگدری کشت میکرد وبعد اقای اسدی با قیمت نجومی؟ در مزایده برنده شدن ولی باز فرقی نکرد چون زمین کشاورزی را حکیم ایگدری کشت میکندایشان تا کنون ۲ بار بیشتر گنبد برای سرکشی نیامدن با این قیمتی که اقای اسدی اجاره کردن طلا هم بکارن ضرر میکنن من خودم از پرسنل مجموعه هست بهترین کار این است حداقل شرکت تجهیز قسمتی از پول اجاره را خرج بازسازی میدان وتعمیر چاه اب کندچون از سالهای بعد واویلا میشوداسبها اب هم ندارن که بخورند چه برسه به برگزاری کورس

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    اخرین خبر موثق از جلسه امروز این است که کورس توسط اقای اسدی اجرا میشود واقای خراسانی خودش را کنار کشیده است هیات اجرای کورس: آقایا ن بردبار.رادان.محمدزاده.رهبری به علاوه حکیم ایگدری هستند.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۸۹ ۸:۳۶ ب.ظ:

    دست هرکسی که برگزارکننده است درد نکنه که در اولین قدم جوایز رو افزایش دادند. در صورت امکان منبع خبر رو ذکر کنید ، مرسی

  • ناشناس می‌گه:

    تمام دعوی ها بر خلاف تصور همه سر درامد نیست درامد مسابقات معلوم وتنها کفاف جایزه را می دهد به دکتر خداد وثابت هم این تهمت ها زده میشد. بحث سر نحوه اجرا وهندیکاپری است.چون نفع عده ای در این است در امور اجرای دخالت کنند.یک قسمت مهمش وزن دادن است.محرومیتها چون عدهای خیلی دوست دارن ایین نامه را دور بزنن.یکی از مهمترین انان معرف ظهور اقای بابازاده است مطمئن باشید اون فرد دنبال تصفیه حساب باشماست خیلی عقده از اسب های شما دارد.اسدی را هم او تحریک کرده است تا میدان گنبد را اجاره کند که حالا به مقصودش هم رسیده پس مراقبش باشید

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۸۹ ۸:۴۶ ب.ظ:

    مگر اسبهایی را که تیم ما دوانده مشکلی برای کسی ایجاد کردند و یا خودمان به کسی بی احترامی کردیم که کسی از ما عقده ای به دل داشته باشه؟
    برگزاری مسابقات باید مطابق قوانین و مقررات باشه و در نهایت تحت نظارت معاونت اسبدوانی جناب حاج آقا خراسانی خواهد بود و بند نیز تمامی مفاد آیین نامه را در ذهنم سپردم و از قوانین مربوط به اجرای مسابقات نیز اطلاع کافی دارم.
    و همیشه باورم این بوده و هست که : یدالله فوق ایدیهم

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۲۳م, ۱۳۸۹ ۹:۲۱ ق.ظ:

    شما مشکلی با فرد مذکور ندارید ولی او با شما مشگل دارد قهر مانی مجیک براش عقده شده همه جا علیه سیلمی شما تبلیغ منفی میکند چون شما اسبهای خوب وارد کردید.چون این فرد می خواهد منحصرا واردات اسب ودارو ……دستش باشد شما مشکلی ندارید ولی اون فرد از موفقیت شما نارحته قسم خورده مانع شما بشه هشدار من را جدی بگیرید به خراسانی هم هیمین هشدار را ۲سال قبل دادم ولی اهمیت نداد

    فاروق حقگو پاسخ در تاريخ فروردین ۲۴م, ۱۳۸۹ ۷:۱۷ ق.ظ:

    با سلام . آقا کورش اگر واقعا به آیه یدا…فوق ایدیهم ایمان داری چرا سابقه اسبهایی که از آمریکا آوردی را در سایت پدیگری پاک کردی؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۷ ق.ظ:

    اگه اطلاعاتش قابل پاک شدن هست پس قاعدتا ارزشی هم نداره ، شما اگه اطلاعات موثقی دارید لطفا برام بفرستید ، خوشحال میشم

    محمد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۲م, ۱۳۸۹ ۸:۴۶ ق.ظ:

    سلام
    آقای حقگو
    اگه خیلی دوست دارین شجره اسبهای جدید هورس ایران را بدونین به سایت زیر مراجعه کنین.
    http://www.racingpost.com/horses/horse_home.sd?horse_id=689572

  • ایمان محمدزاده می‌گه:

    با سلام
    در جلسه روز یکشنبه در دفتر فدراسیون با بزرگمنشی آقایان خراسانی و اسدی مشکلات بر گزاری کورس امسال تا حدودی حل شد. در این جلسه مسئولیت اجرای کورس بر عهده هیات فنی گذاشته شد. اعضای این هیات ده نفره که در همین جلسه انتخاب شدند عبارتند از آقایان: ایگدری, آق, دمیرچی, وجدانی, پیروزان, بردبار, رادان, رهبری, محمدزاده و جعفری. که آقای جعفری نماینده بهره بردار یعنی آقای اسدی می باشند.
    این هیات زیر نظر معاونت اسبدوانی فدراسیون یعنی حاج آقای خراسانی فعالیت خواهد کرد.
    کلیه مخارج و هزینه های اجرای کورس اعم از پرداخت جوایز (حد اقل ۲۰% بیش از سال گذشته) و …. بر عهده آقای اسدی و کلیه درآمد ها نیز به ایشان تعلق خواهد گرفت که ایشان نیز مقرر کردند مازاد درآمدها در اختیار هیات فنی قرار خواهد گرفت تا جهت تعمیر و باز سازی میدان هزینه شود. ضمن اینکه حاج آقای خراسانی تمامی وسایل باجه ها و … را که با هزینه شخصی تهیه نموده بودند در اختیار هیات بر گزاری گذاشتند.
    بنده نیز در اینجا از هر دوی آقایان به ویژه حاج آقای خراسانی سپاسگزاری میکنم که به وعده های خود عمل کردند و نشان دادند منافع اسب و کورس برایشان مهمتر است.
    البته دوستان عزیز از این مسئله قافل نشویم که این درمان ها کوتاه مدت هستند و حد اکثر تا شروع کورس تهران در تابستان دوام می آورد و دوباره همین آش است و همین کاسه! پس بیایید نگزاریم این مسئله از داغی بیفتد و به فکر یک راه حل اصولی برای حل دائمی این مشکل یعنی برگزاری کورس باشیم.

    [پاسخ]

    ایمان محمدزاده پاسخ در تاريخ فروردین ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱:۴۲ ب.ظ:

    ضمن عرض پوزش اصلاح میکنم که این هیات ۱۱ نفره است و آقای نظری فر هم یکی از اعضا میباشند.

    mikl پاسخ در تاريخ فروردین ۳۰م, ۱۳۸۹ ۴:۰۲ ق.ظ:

    ضمن عرض سلام خدمت دوستان.البته اعضایی که برای هیات برگزاری در نظر گرفتن کاملا در راستای تقویت برگزاری مسابقات تهران می باشد.آقایان ایگدری.آق.دمیرچی و وجدانی از زمانی که کورس توسط شرکت نعل طلا برگزار می شد به عنوان عوامل اجرایی برگزار کننده کورس بوده و هستند فلذا در صورتی که شخص معاونت اسبدوانی به عنوان برگزار کننده کورس بوده ویا هر شخص دیگری با سیستم کنونی به اجرای مسابقات می پرداخت خواه یا نا خواه از این آقایون به عنوان کسانی که در این رشته خدمات ارزنده ای داشتند و به ویژه به جهت بومی بودنشون باید استفاده می شد.بقیه افراد به استثنای مهندس فرخ پیروزان وآقای نظری فر کسانی بودند که علیرغم این که اشراف داشتند کورس تهران کیفیت وکمیت لازم رو برخوردار نیست حاضر شدند هزینه جوایز مسابقات که فقط اسب های خودشون میدویدند رو بدند تا جایی که یک کورس رو با دوتا اسب برگزار کردند ای بسا که اگر آقای بابزاده برای اسبهای مجموعه هورس ایران اون موقع از سال کورسی رو ترتیب میداند خیلی جاذبه بیشتری پیدا میکردو مسابقات تهران فقط برای اسب های نژاد عرب ومالکین اسبهایی که در گنبد وبندر چند ده بار به اسبشون استارت داده شده بود ونتونسته بودند مقامی کسب کنند نقطه مثبتی تلقی می شد چون اون موقع از سال در یزد از کورس خبری نبود و قرار بود مسابقات گنبد روبه خاطر کورس تهران به تعویق بندازند ولی با درایت معاونت اسبدوانی وهیات سوارکاری گلستان کورس به موقع حتی زودتر از سال های قبل شروع شد و حاصلش ۲۵هفته برگزاری مسابقات در یک فصل بود که فکر نکنم به این زودیها تکراربشه . البته در زمان برگزاری مسابقات تهران همین آقای اسدی رییس هیات تهران بودند و مجری کورس در نوروز آباد و نماینده ایشان آقای جعفری به عنوان مدیر سایت نوروز آباد بودند.اقای اسدی سایتی رو به عنوان پل ارتباطی میان بهره بردار مجموعه های سوارکاری وسایرین طراحی کردند که اولین خبرش این بود کلید مجموعه سوارکای به ایشان تحویل داده شد.دومین خبرش مبنی بر این بود که ایشان طی احکامی جداگانه آقایان ایگدری وپورقازرا به ترتیب به عنوان مدیران مجموعه های سوارکای گنبد وبندر ترکمن انتخاب کردند البته در این جا فرصت را غنیمت شمرده واین سوال رو از حاج آقا خراسانی ومهندس تابش می کنم .انتخاب مدیر مجموعه سوارکاری شهرستان ها به دست فدراسیون سوارکای انجام میشود به عنوان بانی این ورزش یا به دست شرکت تجهیز انجام می شود به عنوان مالک این مجموعه ها یا به دست شخصی که میدان رابه مدت یک سال اجاره کرده است؟البته سومین پیام بهره بردار در سایت یا وبلاگ ایشون کاملا قابل حدس است مبنی بر اینکه کلید مجموعه های سوارکاری تحویل بهره بردارسال آتی این مجموعه شد بدون اینکه نتایج یک هفته از کورسها رو انعکاس بده حداقل تا الان که به این شکل بوده است.استنباطی که از این نوع توافقی که برای برگزاری مسابقات کردند کاملا روشن است ۱-آقای اسدی حاضر شدند ۲۰در صد جوایز رو افزایش بدهند وکلیه هزینه ها رو تقبل کنند ومازاد آن را دراختیار هیات بگذارند صرف بازسازی میدانی که هر موقع از آقای خراسانی این پرسش رو مطرح می کردیم که مازاد درآمد حاصله را چرا صرف بازسازی میدان نمی کنید در جواب می فرمودند میدان دست شرکت تجهیز است و من بهره بردار .بهتره بگیم چون مالک مجموعه نبودند میل چندانی به بازسازی مجموعه نداشتند چون آقای ثابت چندین برابر این مبلغ را صرف افزایش جوایز و بازسازی مجموعه ها کردند .پر واضح است که تا زمانی که مجموعه های سوارکاری ما مبنی بر اجرای سیاستهای اصل۴۴قانون اساسی خصوصی سازی نشود فردی که به عنوان مجری برگزاری مسابقات قرار می گیرد بیشتر به دنبال جنبه های ظاهری قضیه یعنی افزایش جوایز وسایر المان ها رفته و کمتر به مسایل زیر بنایی مسابقات می پردازد.از این قسمت نتیجه می گیریم آقای اسدی به عنوان فردی که میدان رویک سال اجاره کردند علاقه وافری به عنوان مجری برگزاری مسابقات داشتند و خواستند در سود یا زیان حاصل از آن سهیم باشند نظر آقای خراسانی هم طبق گفته های ایشان در سایت معاونت برگزاری مسابقات بود بنابراین آقایان خراسانی واسدی بر سر این که کدومشون مجری باشه مشکل داشتند۲ -آقای خراسانی اشاره کردند به عنوان ناظر هیات برگزاری مسابقات خواهند بودکه البته با توجه به جایگاه ایشان به عنوان معاونت اسبدوانی همین انتظار می رود ولی انتقاد جدی رو بر ایشان می کنم معیار وملاک انتخاب این هیات چه بوده است؟چهار تن از اعضای این هیات که در ابتدای سخنانم اشاره کردم اعضای اجرایی برگزاری مسابقات بوده وهستند بنابراین از کسانی که به عنوان مجریان مسابقات هستند نمیشه گفت که برکار خودتون نظارت کنید . البته برای هر یازده نفر این هیات احترام خاصی قائل هستم ولی این وسط سهم شهر مشهد ویزد به عنوان استان هایی که در زمینه کورس در ترکمن صحرا فعالیت میکنند کجا قرار دارد ؟از این گذشته سهم مالکین ومربیان وچابکسواران بومی منطقه که گردانندگان اصلی مسابقات هستند چه می شود؟

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۳۰م, ۱۳۸۹ ۳:۰۳ ب.ظ:

    طبق فرمایش اقای دکتر واردی : آ قایان بردبار.محمدزاده. ادان و رهبری با انتخاب اقای اسدی معرفی شدن چون بهره بردار هستن.اقایان وجدانی و دمیرچی و……. از طرف هیات گنبدانتخاب شدن چون مسابقات در گنبد انجام میشود وقتی کورس در یزد برگزار می شود توسط هیات یزد است ویکنفر هم از گنبد نیست. اقای جعفری هم نماینده بهره بردار هستن تا بر درامد هزینه نظارت کنند.معاونت اسبدوانی هم تنها ناظر است.فدراسیون هم نمی گذارد بهره بردار به تنهایی مجری برگزاری باشد. این قانون رسمی کشور است که فدراسیون متولی برگزاری مسابقات رسمی است هر کس هم میدان را اجاره کند و حتی در راستای سیاست های اصل ۴۴ میادین را هم بخرد باز برگزاری مسابقات رسمی با فدراسیون است.

  • جلال می‌گه:

    http://asbgonbad.persianblog.ir دوستان عزیز لطفا از وبلاگ ما دیدن فرمایید.پیش بینی مساقات گنبد

    [پاسخ]

  • جناب آقای بابازاده
    امیدوارم امسال هم شاهد رقابت های در حد حرفه ای در کورس باشیم.

    [پاسخ]

  • کمال__از گنبد می‌گه:

    با سلام .خوشبختانه مسابقات سوارکاری گنبدکاووس آغاز شد که امیدواریم باخوشی وخرمی نیزشاهدخاتمه آن باشیم.حال این آغاز متاسفانه باجنگ وجدل گلادیاتور گونه دوتن ازبزرگان این ورزش زیبا همراه بود که روایت این نبردرامیتوان همچون شاهنامه فردوسی سالها برای دیگران خواند وسرایید.بنده نمیخواهم وارد حاشیه وجدال این دو عزیز بشوم.اما نکته ای که ذهن اینجانب را مشغول نمود برمیگرددبه جلسه روز یکشنبه آقایان که در آن جلسه ترکیب یازده نفره هییت اجرایی کورس انتخاب گردیدند.بنده هیچگونه خصومت ومشکلی با یازده نفرفوق ندارم وتمامی این آقایان قابل احترام وعزیز میباشند.اما هرچقدر که جستجو وکنکاش کردم هیچگونه اثری از یک نفر مالک ویا مربی ویا چابکسواردر ترکیب آن ندیدم.آیاواقعا یکی از مالکان ویا چابکسواران ویا………لیاقت حضور در این ترکیب را ندارند؟ملاک حضور در این هییت چیست وچه کس ویاکسانی این افراد را انتخاب میکند؟وآخرین سوال اینکه بعداز چندین ماه جدال بنظرشما برنده این مبارزه چه کسی بود؟(بازنده این دعوا که مردم بودند)منتظر جوابتان هستم.موفق باشید آقای بابازاده.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۲۵م, ۱۳۸۹ ۹:۰۶ ب.ظ:

    مرسی از نظر دقیق و موشکافانه شما ، سئوال من اینست که چرا نباید افرادی از شهرهای دیگر مثل مشهد و یزد در این هیئت وجود ندارند ؟

  • محمد می‌گه:

    سلام اقا کوروش
    سئوالی داشتم از جنابعالی در خصوص برنامه هفته دوم کورس آخر:
    دو اسب از آقای رادان با نامهای ریو امپلی کیشن و ریو میلینیوم در این کورس شرکت کردند.اسم مادر هر دو اسب عمدا یا سهوا اشتباه نوشته شده بود.بنده هر دو اسب را کاملا شناسایی کردم و اسامی قبلی و پدیگری انها به شرح ذیل بود:
    implication:pivotal – insinuation
    imaam :pivotal – khulood
    که این دومی بنام ریو میلینیوم در خارج ۱۵۱۶۰ یورو جایزه کسب کرده و به ایران امده است.
    به نظر شما چرا اسامی مادر هر دو تا اسب اشتباه درج شده است؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۳۰م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۶ ب.ظ:

    imaam مبلغ ۲۲٫۳۴۵ پوند جایزه کسب کرده و بهترین ریتینگ او ۸۷ می باشد و در آخرین کورسش اول شده و نریان نیز هست و طبق قانون باید در گروه ۱ با بیشترین وزن میدوید.
    لینک : http://www.racingpost.com/horses/horse_home.sd?horse_id=701250
    علت تغییر نام برای بنده نیز عجیب است!؟

    mikl پاسخ در تاريخ فروردین ۳۰م, ۱۳۸۹ ۱:۲۵ ب.ظ:

    با سلام خدمت آقای بابازاده و آقای محمد برای بنده نیز عجیب بود بنده اول اسم خود اسب ها رو جستجو کردم که مثل سایر اسبهای آقای رادان تغییر نام پیدا کرده بود .بعد از آن مادر اسبها رو در سایت پدیگیری جستجو کردم هیچ نتیجه ای نداشت تا این که سراغ racingsportرفتم و از اطلاعات غلطی که روی برنامه چاپ شده بود واقعا تعجب کردم از آقای رادان به عنوان شخصی که جز هیات برگزاری مسابقات است انتظار می رود کاملا شفاف تر اشتباهاتی را عمدا یا سهوا روی می دهد باز گو کنند . یک سوال اینجا از آقا کوروش داشتم با توجه به این که در کورسهای تروبرد وارداتی فعالیت دارید هنگام ثبت نام اسبهای وارداتی با چه معیاری گروه اسب ها رو مشخص می کنند یعنی هنگام وارد شدن اسب کارت ویژه ای بزای شناسایی خط خونی و رزومه اسب صادر می شود؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۳۱م, ۱۳۸۹ ۸:۵۲ ق.ظ:

    دقیق ترین مرجع جوکی کلاب هر کشور است ، اسبهایی مثل ایمام که در حراج خریداری می شوند اطلاعات کاملشان در برگه و یا سایت حراج وجود دارد.
    فعلا اسبها بر اساس بهترین ریت کسب شده شان امتیاز فنی میگیرند.

    firouz yamin پاسخ در تاريخ فروردین ۳۰م, ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹ ب.ظ:

    choon nam imaam barye asb dar islam sheeya dorost nist

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۳۱م, ۱۳۸۹ ۸:۵۵ ق.ظ:

    آقای یمین عزیز :
    همانطور که خودتان گفتید نام این اسب ایمام است و هیچ مشکل شرعی هم ندارد.

  • mikl می‌گه:

    لطفا لینک پدیگیری کینگ ملودی.پرنسس اف موناکو ونابرا را در صورتی که پیدا کردید قراردهید.

    [پاسخ]

    maTin پاسخ در تاريخ خرداد ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۴۸ ق.ظ:

    دوست عزیز nabra را در سایت پدیگری جستجو کن.

  • محمد می‌گه:

    با سلام
    درباره پرنسس اف موناکو باز اسم مادرش اشتباه تایپ شده بود.اگر در سایت پدیگری princess of monaco را تایپ کنید پدیگری این اسب را میاورد. در مورد نابرا nabra هم اسم مادرش بدین صورت میباشد.:muja farewel . در حراج تتلرسلز به قیمت ۶۰۰۰ دلار خریداری شده است
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2009/2180.pdf اطلاعات کامل در مورد این اسب را بصورت فایل pdf خواهد داد.
    کینگ ملودی در کره گی خریداری شده و کاتالوگ آن را در ادرس ذیل جستجو کنید.
    http://magicmillions.ddm.magsbyme.com/event/0052/images/0052-0461.png

    [پاسخ]

    آریا پاسخ در تاريخ فروردین ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۵۶ ب.ظ:

    با سلام

    nabra به قیمت ۶۰۰۰ گینس توسط آقای فرهمند خریده شده نه ۶۰۰۰ دلار

    mikl پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۸۹ ۱:۲۷ ق.ظ:

    از آقای محمد و مدیریت سایت خیلی تشکر می کنم.

  • محمد می‌گه:

    کینگ ملودی با قیمت ۳۷۵۰ دلار خریداری شده.واقعا جای تعجب دارد که چه سودی از واردات این نوع اسبها به اسبدوانی ایران حاصل میگردد.البته باز خون کینگ کوگات خون ارزشمندی است ولی اگر اسب خوبی بود با این قیمت فروخته نمیشد.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ فروردین ۳۱م, ۱۳۸۹ ۸:۱۴ ب.ظ:

    کینگ ملودی در سن ۳ سالگی و با قیمت ۲۲۰۰۰ دلار استرالیا خریده شد و بابت یک سال و نیم ماندنش هم در استرالیا پانسیون گزافی پرداخت شد .
    بنده از تمامی مسائل در رابطه با این مادیان اطلاعات کامل دارم

    mikl پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۸۹ ۲:۰۵ ق.ظ:

    مالکش آقای قربانی هستن یا از اون دست اسبهایی که بعد از یک بار دویدن با یک مالک جدید ظاهر میشن . استرالیا گفتین به نگاه ذهنم طرف مجیک میلیونز میره این هم از تولیدات همین شرکته.

  • mikl می‌گه:

    لطفا در صورت امکان صفحات تالار گفتگو رو به صورت قبلی و بعدی طراحی کنید چون حجم صفحه پرسشهای فنی خیلی زیاد شده وبارگذاری صفحات یه مقدار طول میکشه.

    [پاسخ]

  • دوستان عزیز :
    در وب سایت http://www.tadbir-ir.ir هیجان را با ما تجربه کنید.
    http://www.tadbir-ir.ir

    [پاسخ]

  • محمد می‌گه:

    سلام
    در دور ۴ این هفته اسبی از آقای فرهمند ثبت نام شده به نام ساگالین. کلا از بیخ و بن این اسب اشتباه ثبت نام شده. چرا؟در اسم پدر این اسب نوشته شده GALLILEO در حالیکه اسمش هست GALILEO .نام مادر این اسب اصلا louiza نیست.اسمش هست SAN MICHELE. اسم خودش هم هست SEA GALLEON .در انگلستان ۵۵۰۰۰ دلار جایزه کسب کرده و به ایران اومده.حالا چطور با این ریت بالا بین ۳۲ تا ۵۴ میدوه خدا میدونه.
    http://www.racingvictoria.net.au/Racing/horse.aspx?horse_code=880392
    http://www.pedigreequery.com/sea+galleon

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۵م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۹ ق.ظ:

    محمد عزیز :
    اطلاعات شما کاملا غلط است ، نام این مادیان sagalil است و ۷۵۰۰ گینس خریده شده .
    لطفا به سایت http://www.tattersalls.com مراجعه کنید و در december sale شماره ۱۴۷۸ را سرچ کنید و اطلاعات کامل این اسب را به صورت pdf دانلود کنید .
    در ضمن ساگالیل مادیان است نه نریان .

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۸۹ ۵:۰۷ ب.ظ:

    گینس دقیقا چه واحد پولی هست.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۸۹ ۹:۰۳ ب.ظ:

    هر گینس معادل ۱٫۰۵ پوند انگلستان است .

  • محمد می‌گه:

    بله .بنده اشتباه کردم.ولی اشتباه در نام اسب ، سیلمی ، مادر اسب که قابل کتمان نیست درسته آقا کوروش؟
    http://tyrheolfarm.co.uk/Ebony08.aspx
    http://www.pedigreequery.com/sagalil

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۵م, ۱۳۸۹ ۸:۴۱ ب.ظ:

    شاید عمدی نباشه اما تغییر نام اسب کاری کاملا اشتباه و غیر قانونیست که تعجب می کنم معاونت محترم اسبدوانی چرا با این موضوع موافقت می کنند؟!؟

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۶م, ۱۳۸۹ ۸:۴۹ ب.ظ:

    با سلام و عرض احترام به همه احترام بینندگان این سایت . عرضی داشتم خدمت آقای محمد که همه جوره گیر داده به غلط املایی برنامه مسابقات . تایپیستی که نام اسبها را تایپ میکند یک خانم محترم می باشد که اطلاع چندانی از اسب و اسبدوانی ندارد و در روزهای شنبه تا دیر وقت کارهای مربوط به اسبدوانی را انجام میدهد و در اوج خستگی این اشتباهات طبیعی است و سعی میشود این اشتباهات در روزهای بعد اصلاح گردد همچنانکه در مورد ساگالیل برطرف شد . ولی این غلط املایی ها هر چقدر زیاد هم باشد در برابر سوتی شما chesnut filly چیزی نیست پس سعی کن هر وقت به حدی رسیدی که فرق اسم اسب را با جنس ورنگش تشخیص بدهی گیر به سایرین بده.

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۶م, ۱۳۸۹ ۹:۱۱ ب.ظ:

    آقا کورش چرا وقتی کسی در حمایت از مجری مسابقات پیامی می نویسد و افرادی همچون این آقا را مورد انتقاد قرار میدهد پیامش را حذف میکنید نکند شما هم با زیر سوال رفتن معاونت محترم اسبدوانی توسط این افراد کوته فکر و بیسواد که فرق نام اسب را با مشخصات اسب نمیداند موافقید

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۰ ب.ظ:

    هیچ پیامی حذف نمیشه ، مگر اینکه در اون به شخصی بی احترامی شده باشه .
    شما هم لطفا پیامتان را با ذکر نام بگذارید.

    محمد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۷م, ۱۳۸۹ ۴:۰۷ ب.ظ:

    سلام
    آقای ناشناس
    ما که ادعایی نکرده بودیم که حالا با یک اشتباه (یا در ادب و ادبیات شما (سوتی)) مثلا آبرویمان برود.علاقمند به اسبدوانی هستیم و هدف ما از بیان این موارد خراب کردن یا حمله به کسی نیست.چون اگر ساز و کار این مجری مسابقاتی که سنگش را به سینه و دستمالش را بر سر میکشید درست و اصولی باشد با این مطالب زیر سوال نخواهد رفت.آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
    ضمنا اینهمه الفاظ قشنگ و شیرین در زبان فارسی داریم چرا باید همدیگر را با این الفاظ زشت (کوته فکر ،بیسواد) مورد خطاب قرار دهیم.؟ توصیه میکنم در یادگیری این بخش از گفتار فارسی کمی ممارست و تمرین داشته باشید.

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۸م, ۱۳۸۹ ۹:۵۲ ق.ظ:

    نام ومشخصات اسب ها توسط اقای کتوکی در گنبد که مسول ثبت نام هستننددرج میشود نه خانومی که در دفتر معاونت اسبدوانی منشی هستن.در ضمن اقای قیوم کتوکی هم بر حسب اظهارات مربی اسامی را ثبت مینمایید. مالکین محترم بایستی کپی برابر اصل پاسپورت اسب و شجره را به معاونت اسبدوانی ارسال کنندکه متاسفانه این کار را نمیکنندو بایستی مسول ثبت نام پیگری کندو مالکین بعضا خودشان هم اطلاعاتشان ناقص است

    محمد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۸م, ۱۳۸۹ ۹:۲۷ ب.ظ:

    سلام
    اتفاقا منظور من هم همین عدم اطلاع رسانی درست مالکین اسبهای مذکور بود و در هیچ جایی اشاره ای به معاونت اسبدوانی نکردم.متاسفانه آقای ناشناس اول بد برداشت کرده بودند.مثلا در مورد ریومیلینیوم چرا باید اسم اسب کاملا عوض شود؟که به گفته آقا کوروش از نظر قانونی هم درست نیست.؟
    کاش دوستان بجای کلمه ناشناس از اسم معلوم استفاده میکردند تا مخاطب مشخص باشد.
    ضمنا ممنون از بیان مطلبتان.

    خانم گلدیجان پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۹م, ۱۳۸۹ ۹:۴۳ ب.ظ:

    حتما از نظر شما افرادی که به این سایت میایند باید اقا باشند.که می فرمایید اقای ناشناس بنده فقط پیام دوم در مورد اقای کتوکی مسول ثبت نام را درج کردم وتنها خواستم اطلاع رسانی کنم.بنده خانمی هستم ترکمن از پرسنل باجه پیش بینی متاسفانه مالکین اسب هیچ همکاری نمیکنند و رفتار با کارمندان زحمتکش بسیار توهین آمیز است.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۶ ب.ظ:

    بنده از بازدید و اظهار نظرات شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم هر روز به علاقه مندان این رشته خصوصأ بانوان محترم اضافه بشه .
    حق با شماست و حتی بسیاری از مالکین اطلاع دقیق از مشخصات اسبشان ندارند اما به نظر من مسئول این کار باید فردی آگاه باشد و بتواند تحقیق نماید و از صحت اظهارات مالک و مربی مطمئن شود .

  • محمد می‌گه:

    سلام
    برتولینی کوئین با نام اصلی (chesnut filly) و مجیک استار که فکر کنم برادر مجیک میلکام افسانه ای است به لیست کورس ۲ اضافه شده.فایل pdf برتولینی کوئینhttp://www.tattersalls.ie/sales/sept2008/00000165.pdf
    البته جای جالب اینجاست که chestnut filly که حرف t اضافه تر دارد کره مادیان معروف AZERI میباشد.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۶م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۳ ق.ظ:

    سلام
    باز هم اشتباه کردی !
    chesnut یعنی کرنگ و filly یعنی کره مادیان زیر ۴ سال و به این معنی است که تا آن لحظه حراج نامگذاری نشده بوده ،
    و عجیب هم نیست اگه آذری کره مادیانی کرنگ زاییده باشه

  • محمد می‌گه:

    ممنون از راهنماییتان.

    [پاسخ]

  • محمد می‌گه:

    سلام
    نه آقا کوروش.کره AZERI اسمش chestnut filly هست.به سایت پدیگری مراجعه کنید لطفا.

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۸م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۴ ب.ظ:

    یعنی مادیان کرنگ اسم ندارد.

  • ahmad می‌گه:

    با سلام واقعا سایت عالی و خوبی دارید جناب آقای بابازاده افتخار جامعه اسبداران و اسبدوستان هستید . فقط این نکته را عرض نمایم که آقای مهندس ثابت یک معجره برای جامعه اسبدوانی ایران بوده و هستند و گذشت زمان این جمله را اثبات خواهد نمود . کسی که برای اولین بار نام شهرستان گنبد را پایتخت اسبدوانی ایران اعلام و تنها ناجی و نجات دهنده اسب های اصیل ترکمن از انقراض و فراموشی نمودند خداوند طول عمر طولانی و با عضمت به ایشان عطا نماید.

    [پاسخ]

  • کامبیز می‌گه:

    سلام
    به ما هم سر بزنید.
    http://www.gkambiz.blogfa.com

    [پاسخ]

  • towsan می‌گه:

    درباره مادیون پایدار اطلاعاتی می خواستم

    [پاسخ]

  • valibakist می‌گه:

    جدول مسابقات نوروز آبادرا ارائه کنید

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ شهریور ۱۱م, ۱۳۹۰ ۲:۳۱ ق.ظ:

    به لینک زیر مراجعه کنید :
    http://www2.asbdavani.com/webasb/public/jadval.aspx

  • طراحی سایت می‌گه:

    ممنون از مطالب خوبتان

    [پاسخ]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.