مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد

موضوعات:

  1. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات اسبدوانی سال ۱۳۹۲
  2. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۹۲
  3. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۹۱ تهران
  4. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۹۱ گنبد کاووس
  5. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه گنبدکاووس ۱۳۹۰
  6. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۹۰ تهران
  7. نظرات و انتقادات از وضعیت موجود اسبدوانی کشور
  8. پیشنهادات برای بهتر برگزارشدن مسابقات بهاره ۹۰ گنبد کاووس
  9. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییز ۸۹ ( قسمت دوم )
  10. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه ۸۹ گنبد کاووس
  11. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۸۹ تهران
  12. تحلیل و بررسی سالهای گذشته مسابقات اسبدوانی
  13. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۸۹
  14. علت عدم برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره ۸۹ گنبدکاووس چیست؟
  15. پیشنهادی برای بهبود و اصلاح وضعیت کورسهای دوخون و تروبرد
  16. نظر شما در مورد مجیک میلکام چیست؟
  17. پرسشهای فنی
  18. پیشنهادات و انتقادات
  19. جداسازی اسبهای دوخون و تروبرد توسط معاونت محترم اسبدوانی

نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۸۹ تهران

با سلام

دوستان و کاربران محترم ، در این تاپیک میتوانید نظراتتان را در مورد عملکرد اسبها ، مالکین ، مربیان ، چابکسواران  ، مسئولین و … بیان نمایید و در فضایی آزاد با در نظر گرفتن اینکه به شخص یا اشخاصی بی احترامی نفرمایید به بحث و گفتگو بپردازید.

نظرات شما

  • کمال قربانی می‌گه:

    قهرمانی زیبا و مقتدرانه جاویدداز را به دوست عزیزم آقای نظری و مربیان زحمتکش آن استاد کاکا خوجه و علی خوجملی و نیز تمامی هواداران آن،تبریک گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برای این عزیزان از خدای توانا خواهانم.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹م, ۱۳۸۹ ۷:۳۵ ب.ظ:

    درود بر شما ، به وجود مالکانی همچون جنابعالی در میادین اسبدوانی افتخار میکنیم.

    رشید پاسخ در تاريخ شهریور ۳۰م, ۱۳۸۹ ۹:۴۴ ق.ظ:

    ک۲پن فیور_حماسه_فالومی
    ک۳سینیوریتا_ریور_فلامینگ
    ک ۴ریوشیک_اچ کی_تاکسی وی_
    ک۵ پایدار_دوبی+ابوریجینی
    ک۶ بیونسی_ریوسان_اکسلنس
    ک۷ کاری ماما_هرکول_واترلو
    ک۸ واناکا_عالم ای_اکسور_یوما ی لووا رو هم میکشند

    htc پاسخ در تاريخ شهریور ۳۰م, ۱۳۸۹ ۱:۴۷ ب.ظ:

    MoteAsefane rio shick Mariz shode va in hafte nemidave man az yeki az karegarhaye asbhaye rio shenidam

    رحیم پقه پاسخ در تاريخ شهریور ۳۰م, ۱۳۸۹ ۵:۱۵ ب.ظ:

    ک۲: حماسه – پن فیور – ارتیست بوی
    ک۳: سینیوریتا – فلامینگ – همیلا
    ک۴: شیک – رگال – نازنین
    ک۵: امپلیکیشن – پتیو – ابورجینی
    ک۶: ربل – بیونسه – ریوسان
    ک۷: بالستیک – طلای بندر – کاری ماما
    ک۸: عالم ای – یومایلوا – واناکا

    شفیق بقه پاسخ در تاريخ شهریور ۳۰م, ۱۳۸۹ ۷:۲۲ ب.ظ:

    حسن نظر و عرض تبریک از طرف مالکینی همچون جنابعالی باعث مسرت و شادمانی مضاعف اینجانب و کلیه اسبدوستان و مالکین میگردد و نشان از شخصیت والایتان دارد با امید موفقیت و قهرمانی اسبهایتان در مسابقات اتی .

    htc پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۹:۰۳ ق.ظ:

    Rio shick Mariz shode va in hafte nemidave va tahte darman mibashad bavaretan nemishavad be site http://www.radanhorse.com be ghesmat porsesh va pasokh beravid

    ناشناس پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۹:۱۴ ق.ظ:

    aqaye qorbani b jorat mishe goft to meydan 10 malek mes shoma peyda nmishe k ba asb harif intor barkhord kone
    ishallah haftehaye ati asbhaye shoma hm maqam kasb konand

    abdolmajid پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۴:۲۵ ب.ظ:

    be site aghaye radan sari bezanid site khoobi hast http://www.radanhorse.com

  • مجیک می‌گه:

    هدینگ – پن فیور – فالومی
    سینیوریتا – بصیرک – فلامینگ
    اچ کی سون – نازنین – رگال
    پایدار – ابوریجینی – دبی
    بیونسه – ربل – ریوسان
    شرمین – کاری ماما – واترلو
    یومای لووا – آکسور – عالم آی

    [پاسخ]

    جبار پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۸ ب.ظ:

    کورس ۲ : فالومی – پن فیور – هدینگ تاپ
    کورس ۳ : فلامینگ – سنیوریتا – بصیرک (تکنوش میتونه معامله رو بهم بزنه)
    کورس ۴ : تاکسه وی – رگال اکزکتیو – اچ کی سون
    کورس ۵ : ابورجینی – دبی رویال – پایدار
    کورس ۶ : بیونسه – ریو سان – فیفا
    کورس ۷ : شرمین – بالستیک – واترلو
    کورس ۸ : یومایلووا – دنیز -واناکا -عالم ای

  • mehrdad abedini می‌گه:

    rio shik-patio-exelense-axor sherkat nemikonand

    [پاسخ]

    رشید پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱:۰۰ ب.ظ:

    سلام اقای عابدینی
    میشه شما هم نظرتون رو درباره پیش بینی این هفته بنویسید ؟
    ممنون

    مجیک پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۳:۳۷ ب.ظ:

    سلام
    آقا مهرداد ۲ یا ۳ تا تضمینی؟؟؟

    ناشناس پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۸:۳۲ ب.ظ:

    مهرداد جون نظر یادت نره . لطفا پیش بینی خودتون رو بنویسید

    جبار پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۲ ب.ظ:

    دوستان جمعه ریو میلینیوم یادتون نره.دوباه شوکه نشید الان گفتما ۱o2 100%

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶ ق.ظ:

    ظاهرا این اسب شرکت نمیکنه .

    mehrdad abedini پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲ ب.ظ:

    kurse2=1-hemase 2-heding top 3-keras winner
    kurse3=1-siniorita 2-hamila 3-felaming
    kurse4=1-nazanin 2-lino 3-hk7
    kurse5=1-aborijini 2-rio emplikeyshen 3-dobey royal
    kurse6=1-bionse 2-rio desert 3-rebel
    kurse7=1-herkul 2-shermin 3laki jan
    kurse8=1-vanaka 2-yumaylova 3-axor agar bedavad

    htc پاسخ در تاريخ مهر ۱م, ۱۳۸۹ ۶:۳۷ ب.ظ:

    agha koorosh in che harfeye melenium in hafte midave va aghaye radan dar site khodeshoon gofte az rio melenium entezar bishtari daran va tanha irad in asb in ast ke dar tehran nadavide ast

  • محمد می‌گه:

    شایعه ای پیچیده مبنی بر اینکه اسپشیال ویو تروبرد معرفی شده.درسته؟

    [پاسخ]

    رایا پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۵۰ ق.ظ:

    لطفا از شایعات و از نوشتن حرفای بی اساس و تنشزا جدا خودداری کنید . خوب نیست

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۶ ب.ظ:

    ببینید!
    بنده گفتم (شایعه).یعنی هنوز واقعیت یا عدم واقعیت ان اثبات نشده .در این سایت این مسائل و حرفها بیان میشود تا با پاسخهای دوستانی که دقیقا در جریان مسائل اینچنینی هستند صحت یا سقم آن معلوم شود.هدف به هیچ وجه ایجاد تنش و یا مسائلی از این دست نیست.

  • ناشناس می‌گه:

    آخرین خبر موثق اینکه آقای تیمور فرهمند برای همیشه از اسبدوانی خداحافظی کردند و از ایران رفتند و در سویس اقامت دارند و کلیه اسبهای ایشان به قیمت مناسب به فروش میرسدو درهفته گذشته ذبل خان ۳ میلیون پانصد هزارتومان معامله شدکاکاسارلی هم دیگر مربی ایشان نیست و با اقای فرهمند تسویه حساب کرده است..چند هفته قبل بود که من در میدان دیدم کاکاسارلی با خانم فرزانه خراسانی حدود نیم ساعتی داشت صحبت میکرد . احتمالا مربی جدید اسب های اقای خراسانی کاکاسارلی است.به نظرم کاکاسارلی قابل مقایسه با کمال ازبک و مجید صالحپور نیست. وانصافا برای اقای فرهمند مربی خوبی بود.

    [پاسخ]

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۲م, ۱۳۸۹ ۹:۲۷ ب.ظ:

    باز هم تاکسه وی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اشکال کار کجاســــــــــــــــــــــــــــــــــــــت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مقام سومی بیونسه رو به استاد حمید روشنی که رو این اسب خیلی زحمت کشیدند رو تریک میگم.واقعا عالی دوید.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۷ ق.ظ:

    تاکسه وی رو نوشتم تا کورس رگال رو پر کنم .
    دادن لقب استاد به کسانی که سالهای سال در این رشته بودند جای تامل بسیار دارد چه برسه به آقای حمید روشنی ، اینقدر عالی دوید که نتونست زمان هفته قبلی که دوید رو بزنه!!!!
    کدوم استاد اسبی که بعد از ۴نعل لنگیده رو میدوونه؟

    رایا پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶ ق.ظ:

    هر مربی در کارهاش اشتباهات بزرگی میکنه و نباید زیاد ناراحت بود . انشااله که در مسابقات آتی جبران اشتباهاتش را بکند .

  • آریامنش می‌گه:

    به نظرم اسبهای آقای مسعود بابازاده توان مقابله با اسبهای دیگر را ندارند و به همین دلیل در تهران نتایج خیلی ضعیفی کسب نمودند . آقای روشنی هم هر چی در توانش داشت به اجرا گذاشت و نتوانست به نتیجه دلخواه برسد .

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۹:۳۸ ق.ظ:

    از توانایی های ایشون اینکه بنده بخاطر مریضی که داشتم نتونستم وسط هفته برم تهران و ساعت ۲ ظهر جمعه به میدان رسیدم و ایشون بیونسه رو همراه با لنگش در کورس شرکت دادند.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۸ ق.ظ:

    اولین باره که میبینم شما از آقای روشنی انتقاد میکنید .از نگرش منطقی شما به مجموعه تحت مدیریتتان خوشحال شدم.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۲ ق.ظ:

    تو اسبدوانی مدرن اگه واقع بین نباشی کلاهت پس معرکه است . هیچ دلیلی نداره که آدم اشتباهات کسی رو گردن کس دیگری بندازه ، همه بر این عقیده بودند که اودک اشتباه کرده و تنها کسی که ازش دفاع کرد من بودم .
    چه دلیلی داره که به خودمان دروغ بگوییم؟

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۷ ق.ظ:

    اگه واقعا اینطوره پس واقعا خوب دویده که تونسته سوم بشه با این شرایط.

    کمتر اسبی با لنگش میتونه اونجوری استارت بزنه و تا پیچ اخر هم اسب اول بیاد .یه نگاهی هم به حریفاش بندازین.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۸ ق.ظ:

    دقیقا بعد از پیچ که در د دستش زیاد شد ایستاد و دیگه دست نمیزد و به همین علت ربل سر خط گرفتش ، درست برعکس هفته قبل که حمله کرد و اومد ، اینهفته بخاطر درد ایستاد.

    rebel پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۳ ب.ظ:

    آقای حمید روشنی زحمت زیادی برای شما کشیده و واقعا حتی اگر به فرض اشتباه هم کرده باشد جا دارد که این اتفاقات را در چادر خودتان حل وفصل کنید تا در معرض دید عموم. در ضمن می شه به این سوال جواب بدید که چطور اسبی لنگش داره و به این صورت عالی استارت می زنه و فرار میکنه؟ در ضمن تا سر خط هم به خوبی می جنگه؟ منم با شما در مورد اودک موافقم او هم اشتباهی نداشت. به نظر من این کورس چیزی از ارزشهای اسب و مربی و سوارکار کم نکرد بالاخره این امکان دارد که یک اسب در یه هفته نتونه مثل هفته های قبلیش کورس بکنه.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۷:۰۸ ب.ظ:

    من فقط پاسخ سئوال رو دادم ، بنده هم زحمات زیادی رو برای ایشون کشیدم و مطمئن باشید مثل گذشته گفتگو خواهیم کرد و تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا نواقصمان را تکمیل نماییم.
    همین اتفاق برای ابوریجینی هم افتاد، استارت خوب زدن علامت آمادگی بیشتر و دست نزدن در انتهای مسیر نشانه ایجاد درد و ناراحتی در قسمتی از اندام حرکتی است .

    Biyoonse پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۶:۱۴ ب.ظ:

    Shoma ke glo bande koli shart bandi kardi Mage nemigi dastesh dard mikone

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۷:۱۲ ب.ظ:

    پدر بنده فقط در حراجی بیونسه رو خرید و بس . بنظر شما اشکالی داشت . حالا فرض کنیم نلنگید! برای شما چه فرقی داره؟

  • رشید می‌گه:

    سلام اقای بابازاده
    میشه بگین علت خوب ندویدنه تاکسی چیه
    وایا این هفته به گنبد اسبهاتون رو میارید ویا بازهم ثبت نام میکنید
    وایا مربیهای دیگری هم نوروزاباد رو ترک میکنن میشه جواب بنده رو بدید متشکرم

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۷:۳۴ ب.ظ:

    ما اسبهامون رو به گنبد آوردیم و ظاهرا عده ای از مربیان هم تعدادی از اسبهاشون رو برگردوندن.

  • htc می‌گه:

    ghahremani moghtaderane rio implication va rio desert ro be hame doostan tabrik migam makhsoosan be alex

    [پاسخ]

  • محمد می‌گه:

    نازنین خسرو دریانی در حال حاضر از آماده ترین تروبردهای ایران است

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۳ ق.ظ:

    پدیگری پدرش (ولوشین)
    http://www.pedigreequery.com/volochine
    http://www.racingpost.com/bloodstock/stallionbook/stallion_home.sd?horse_id=84398&tab=stud
    ولی مادیانی بنام شاناجین را فعلا نتونستم پیدا کنم.

    rebel پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۱ ب.ظ:

    شاناجیتا صحیح است. shanajita

    رحیم پقه پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۵:۰۸ ب.ظ:

    واقعا حق با شماست نازنین هفته به هفته پیشرفت داشت.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۷:۰۹ ب.ظ:

    بنظر من آماده ترین اسب ریو امپلیکیشن است.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۷ ق.ظ:

    rebel عزیز
    مادیانی که گفتید (shanajita) .این مادیان یک کره از گریکاس دارد که متولد ۲۰۱۰ است پس این مادیان در ایران است.
    http://www.pedigreequery.com/redy

    Htc پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۸:۱۱ ب.ظ:

    Aga koorosh damet garm implication ro eshghe

  • محمد می‌گه:

    راجب مادیانی بنام برنجی اطلاعاتی دارید؟

    [پاسخ]

    رایا پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰ ق.ظ:

    برنجی مادر اسب یادگار برنجی است و صاحب اصلی مادیان برنجی طاهر امیری می باشد . برنجی خیلی وقت پیش مرده است و آخرین کره اش یادگار برنجی می باشد .

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۰ ب.ظ:

    منظور از خیلی وقت پیش چه زمانیه؟یادگار برنجی (وات – برنجی ) ۶ ساله است.پس حداکثر ۶ سال پیش مرده.
    منظور بنده شجره برنجی است.
    ضمنا فکر نکنم طاهر امیری صاحب برنجی بوده باشد.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۰ ب.ظ:

    اصلاح:
    یادگار برنجی (دالاهو – برنجی)

    .... پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۱۱:۰۴ ب.ظ:

    fمادیان برنجی هنوززنده هست داخل یزدنگهداری میشه ولی آبستن نشد البته اگه همون مادیان بدخلق نیله مگسی باشه

  • رحیم پقه می‌گه:

    شنیده می شه حبیب کوزه ای اسب هاشو از احمد ایری گرفته و به کاکاساری سپرده
    آیا این شایعه صحت داره؟

    [پاسخ]

    امید پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷ ق.ظ:

    فعلا کاکاسارلی اسب نداره و مربی بسیار زیرکی است و مطمئن باشید تا گنبد شروع نشده اسب زیادی دستش میاید

  • جلال می‌گه:

    با عرض سلام خدمت اقای بابازاده و همچنین دوستان عزیز
    در این بخش مطالبی را در مورد مسابقات تهران و غیره میخواستم عرض کنم ۱-در مورد کورسهای تهران
    به نظر بنده کورسهای تهران یک جورایی تکراری داره میشه و هفته به هفته از حساسیت کورسها کاسته میشه واز شور شوق مسابقات کاسته است.کورسهایی که در ان هر هفته ۶الی۷ اسب ثبت نام میکنند و روز جمعه هم ۵تا اسب شرکت میکند من خودم قبل اینکه مسابقات شروع بشه فکر میکردم مسابقات خوبی را در تهران شاهد خواهیم بود اما متاسفانه اینطور از اب در نیامد.اما از کجا و از گفته چه کسانی دل ما قبل شروع مسابقات خوش شد لازم به گفتن هم نیست همه ما میدانیم چطوری وبا چه دروغ هایی دلمان نسبت این مسابقات خوش شد مسابقاتی که سرتاسر پسرفت بود تا پیشرفت مسابقاتی که دران نه از افزایش جایزه خبری بود نه از هندیکاپری درست نه از کورسهای زیبا.هفته گذشته یکی از مربیان گلایه میکرد و میگفت ادم اصلا دلش نمیاد مربیگری کنه با این وضع جایزه ها.حالا سوال در مورد این مسئله ایا این مربیان با این جایزه های کم اسب خود را با باندها هماهنگ نمی کنند.چرا ما باید بجای افزایش جایزه ها باعث کاهش جایزه مسابقات بشیم وبا این کار باعث دلسردی یک عده افراد زحمتکش بشیم.افرادی که زیر سرما وگرما با کمترین امکانات در داخل چادرها واگر شاهانه زندگی کنند در داخل اصطبل ها زندگی میکنند حالا در این میان افرادی پیدا میشن میگن اینان به خاطر زندگی خودشان این کار میکنند این درسته ولی حقشون هم این نیست کل حرف من این است اگر مبلغ جایزه ها افزایش پیدا کند ما کمتر شاهد باند بازیها خواهیم بود و مربیان عزیز ما هم از این وضع در خواهند امد و مسابقات سالمتری خواهیم داشت.
    ۲-من سوالی داشتم از همه عزیزان در مورد اسبهای نازنین و اسبهای اقای رادان
    اول در مورد اسب نازنین این اسب چند سال داره میدوه چطور میشه این اسب یهویی در تهران داره غوغا میکنه مربی هم همان مربیه حریفهاش هم از حریفای گنبد ضعیف که نیست هیچ حتی قویتر هم است
    اما در مورد اسبهای رادان چرا رشید ایری و حمید رادان همیشه میخواهن یکجورایی وانمود کنند که کسی نتونه اسب برنده شون را تشخیص بده و چطور شد یهویی اسبهای رادان در تهران خوب دویدند نسبت به گنبد
    ۳-ایا نمونه دوپینگ اسبها در صحت سلامت ازمایش میشود؟؟؟؟؟
    ۴-اسبهای ایران توسعه و شرکت سرخدشت در این فصل از مسابقات واقعا بد نتیجه گرفتند فکر کنم اقای رنجبر و اقای موسوی پیش خودشون فکر میکردند فقط با شرکت در مسابقات تهران می توانند در مسابقات موفق باشند تقاضای ما از این عزیزان این است که اسبهای خود را در مسابقات گنبد نیز شرکت دهند تا ببیند اسبهاشون چند مرده حلاجند
    ۵-چرا ما باید اصرار به برگزاری مسابقاتی را داشته باشیم که هیچگونه پیشرفتی در ان دیده نمی شود.مسابقاتی که از نظر کمی و کیفی هیچگونه پیشرفتی نداشت اگر غیر این است مسئولهای اجرایی این مسابقات اعلام کنند.مسابقاتی که هر ساله چشم به انتظار جیب یک عده است تا کمکی کنند
    ۶-چرا اقایان اجازه نمیدهند که مسابقات گنبد همزمان با تهران برگزار بشه.این اقایان که ادعا می کنند سطح مسابقات تهران بهتر است و ما همه انسانها هم دنبال بهترین هستیم و ما انسانها جایی میرویم که بهتر باشد.
    ۷-اما سوال دیگرم از کسانی است که اسب از خارج وارد میکنند هدفشون از خرید و نگهداری اسب چیست ایا دنبال منافع اقتصادی هستند یا به امید این جایزه های ناچیز یا هدفشون پیشرفت سطح نژاد اسبهای تروبرد در ایران است اگر اینطور باشه چرا اسبهای درجه ۴و۵ را وارد میکنند
    ۸-اما سوال اخرم در مورد اسبهای نری است که از خارج وارد میشونند برای مثال الان در ایران یک نفر چند تا مادیان با چند تا اسب نر وارد ایران میکنه چرا همیشه در مسابقات ما مادیان های وارداتی همان شخص نسبت به نرهای وارداتیش موفق تر هست برای واضح شدن سوالم اسبهای وارد شده از استرالیا کدام یک از نرهای انها از مادیانشون قویتر بود یا در مورد اسبهای شما اقای بابازاده سوچ ولف یا در مورد اسبهای اقای رادان ریو میلنیوم و نیوجرسی یا در مورد اسبهای اقای فرجی دراگون و بالیبی یا در مورد اسبهای اقای کوزه لی اچ کی سون و غیره… من واقعا نمی دانم چه اصراری هسته این اسبهای درجه ۴و۵خریداری بشود.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۷:۲۵ ب.ظ:

    جلال عزبز :
    خلاصه میگویم و تحلیل گفته ام جواب شماست ، تمامی آقایانی که به کورس تهران کمک نمودند در تهران مقامهای اولی حیرت انگیز کسب نمودند مثل آقایان دریانی ، رادان ، جهانگرد ، شریف و …
    و دوستانی مثل بنده ، کوزه لی ، رنجبر ، آقازاده ، ایران توسعه و … از آن دسته افرادی هستیم که هیچ کمکی نکردیم و نتایجمان هم …..
    پیدا کنید …….؟!؟
    در مورد سئوال آخرتان هم اینکه قیمت کره نریان در خارج چندین برابر کره مادیان است و بنابراین امکان خرید نریان خوب و جوان به ندرت پیش میاید.
    برای خرید اسب درجه ۱و ۲ باید از ۵۰۰هزار دلار به بالا بپردازیم و حداقل این کار در بضاعت مالی بنده نیست .

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۸:۰۸ ب.ظ:

    با سلام
    حرفهای آقای جلال کاملا حرف کلیه اسبدوستان است . چون مسابقات تهران هر هفته بی مزه تر و مزخرف تر از هفته پیش میشود و تبانی نیز در آن غوغا میکند من در این هفته در میدان گنبد بودم و یکی از افرادی که به عنوان باجه و کلان باز معرف حضور همه است علنا به گنبد زنگ زده و میگوید که اسب دو ساله آقای بابازاده به نام بیونسه رو درحالیکه همه پیش بر آن رو نیم میدادند ، میگوید که ۲ برابر بده و حداقل ۲۰ میلیون در میدان گنبد مردم رو سرکیسه نمود و یا در مورد اسب هرکول هم همینطور و علنا میگفت که صددرصد برنامه و تبانی میباشد و بدون ترس شاید بالای ۳۰ میلیون فقط از بابت این دو اسب جیب مردم رو خالی کرد.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ:

    بنده کورس این هفته تهران را ندیدم اما در سایت آقای رادان هفته قبل یه جورایی راجب آمادگی بالای امپلیکیشن نسبت به میلینیوم حرفهایی از زبان خود رادان (یا شخصی منتسب به او که جوابها را مینویسد) نوشته شده بود.علی ایحال مطلب آقای جلال و پاسخ دوستان را غیر از موردی که در مورد نازنین گفتند تایید میکنم.
    به نظرم روی نازنین خوب کار کردند.انصافا خوب دوید.

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۱ ق.ظ:

    سوال مهم این است که چرا فقط سهم جوایز مربیان پرداخت شده است وسهم جوایز مالکین پرداخت نشده است.اقای مینوکده که وعده سر خرمن میدهند.و انگار گناه کبیره کرده مالکی که به کورس تهران کمک نکرده و توقع جایزه دارد.

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۴ ق.ظ:

    نازینین از لحاظ شرایط امادگی در بهترین وضعیت قرار دارد. ولی در مورد اسب های اقای رادان موافقم که نمی خواهند بروز دهند کدام اسب بهتر است. واقعیت این است که کورس تهران برای عده معدودی مالکین برگزار میشود تا اسبهایشان مطرح شوند و خرید و فروشی صورت گیرد.چون رقابت ها در کنبد خیلی سنگین است و یکسری از اسبها هیچ جایگاهی ندارند

    htc پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۳:۴۸ ب.ظ:

    asbhaye aghaye radan aval nemishe migan keshid aval mishe migan dopinge in bande khoda che kar bayad bokone dar zemn mohamad shoma khodet dari migi radan gofte implication amade tare khob dige mikhahi chi bege khob asb amade bood oomad aval ham shod be rahati dar mored harf haye khod fekr konid fekr konid fekr konid

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۱ ب.ظ:

    htc
    خوب بنده چی گفتم.؟گفتم رادان خودش گفته بود امپلیکیشن آماده تره.دیگه راجب چی باید فکر میکردم که نکردم.؟
    از رادان بد میگن میگید چرا بد میگید.از رادان خوب میگیم میگید چرا خوب میگید.؟عزیز دل! بنده هم گفتم بنده خدا رادان گفته بود کدوم یکی اول میشه………………………………………یعنی از رادان دفاع کردم……………درسته؟

  • رشید می‌گه:

    سلام
    اقای بابازاده از شروع مسابقات گنبد خبری دارید؟
    واز جایزه اسبهایی که مقام اوردند ایا پولهایشان رو دادند؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۱:۴۹ ق.ظ:

    از تاریخ مسابقات گنبد خبری ندارم و ظاهرا جوایز هفته اول و دوم فقط سهم مربی و چابکسوار پرداخت شده.

  • Sharif می‌گه:

    Ba salam va arze khaste nabashid
    Injaneb ali sharif riale be heyate tehran komaki nakardam va
    Matlabi ra ke dar in site nesbat be injaneb margom farmodid joz tohmat chizi nemidanam leza shayestast matlabe nadarost khod ra eslah nemode dar geyre in sorat az tarige haj agha khorasani in mohem ra peygiri khaham kard
    Morede digar ke ja darad motazaker shavam dorost nist ke natije nagareftane asb ra ba tohmat zadan beposhanim
    Ba tashakor 

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۲ ب.ظ:

    با سلام و تشکر از حضور جنابعالی
    اولا کمک کردن به اسبدوانی نه تنها جرم نیست بلکه به نوعی خدمت محسوب میشود ، در ثانی همشهریان خودتان بارها گفتند که آقای علی شریف ۱۰ میلیون تومان به کورس تهران کمک کردند ، سوما اگه از نظر شما گفتگو در مورد مسایل مختلف ایرادی دارد ، هرجا که دوست دارید شکایت کنید .
    در ضمن نتایج اسبهای ما بمراتب از مربی جنابعالی بهتر بوده و بنده هم اصلا قصد توجیح کردن نداشتم ، من و سایرین اینجا نظراتمون رو میگیم و در موردش بحث میکنیم و همین ، این سایت هیچ نهاد اجرایی ندارد.
    در پایان از اینکه رسما در این سایت حضور یافتید و بعد از مدتها کلامتان را شنیدم بینهایت خرسندم.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۹ ب.ظ:

    با سلام خدمت آقای شریف
    بنده هم به مانند بقیه دوستان از حضور شما در این سایت حتی به اینصورت و با این کلام بسیار خرسند شدم.
    آقای شریف!
    از مطلبتان اینگونه برداشت کردم که احتمالا اول بار خودتان بحث مورد نظر را که در ارتباط با آن شکایت داشتید را ندیدید بلکه فرد دیگری به اطلاع جنابعالی رسانده است.زیرا در همین تالار اگر به بالاتر مراجعه کنید خود بنده راجب سیلمی جدید شما (پریمووالنتینو) اطلاع رسانی کرده و عکسهایی از خود و تولیداتش را در همین تالار قرار دادم.و در نهایت هم قید کردم که حضور چنین سیلمی را باید به فال نیک گرفت.حال آیا خودتان و یا دوستانتان برای یکبار هم که شده در ارتباط با این سیلمی مطالبی قرار دادید؟آیا مدیریت سایت با وجود اینکه خود سیلمی دار است نمیتوانست از درج این مطلب بنده در سایت خود جلوگیری کند؟اگر بنده جای شما بودم یک تشکر ساده را دریغ نمیکردم.البته شاید هم دوست نداشتید موضوع این سیلمی رسانه ای شود!!!!!
    بهر حال تمامی افرادی که در این سایت نظرات خود را بیان میکنند برداشتها و تحلیلهای خود را از مسائل مختلف بیان میکنند و در زمان حال حاضر تهدید و ارعاب نسبت به این نظرات نه تنها جایی از اعراب ندارد بلکه به نظر شخص بنده از شخصیت جنابعالی به عنوان یکی از زحمتکشان صنعت اسب و اسبداری بعید است.
    رب الشرح لی صدری
    پاینده و پیروز باشید

    فاروق حقگو پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۷:۴۵ ب.ظ:

    با سلام.محض اطلاع مدیریت محترم سایت . جایزه های گرفته شده توسط رحیم مهرانی خیلی بیشتر از آقای حمید روشنی میباشد . با تشکر

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۹:۰۸ ب.ظ:

    میشه بگید غیر از هانی مون کدوم اسبش خوب دویده؟

    فاروق حقگو پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۸:۳۴ ق.ظ:

    با سلام . یومایلوا دوم . رگال اگزکتیو دوم با دوتا اولی هانی مون میشود ۲۴ امتیاز ولی حمید روشنی چند امتیاز دارد؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۳ ق.ظ:

    بیونسه: ۲استارت=۱ اولی و ۱ سومی
    لاکی رانر: ۱استارت = ۱ سومی
    پانته آ: ۱استارت = ۱ اولی
    پاتریشن: ۲ استارت = ۱ دومی
    تاکسه وی: ۳ استارت = هیچ مقامی
    اینهم ۲۴ امتیاز ، لطفا شما هم بهمین صورت تفکیک کنید تا بررسی دقیق تری داشته باشیم . با تشکر

    Sharif پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱:۱۸ ق.ظ:

    Ba salam va arze khaste nabashid
    Injaneb bar khod vajeb daneste ke be tak take mavared pasokh daham
    Bande ham midanam ke komak kardan be asbdavani kari besyar pasandide ast ama dorost nist intor onvan shavad ke fardi megdare x tooman komak karde va hal be khatere bazi mavared ke vojudash emkan darad natije migirad serfan chun komak kard ast 
    Emkane hame no parti bazi vojoud khahad dasht ama in vasat chera esme mani ke riyali komak nakarde onvan mishavad in ham az jahate so estefade 
    Ebteda lotf farmayid hamshahriyane man ke farmodand man mablage 10 milion toman be heyate tehran komak kardam ra moarfi nemayid 
    Baraye man jaye basi tajob ast ke hamshariyani ke ta behal ingad be injaneb lotf dashte va man dar javab dadane be in lotfha ajezam che shode be sorati dorogin gasde in ra darand ke bande ra joz khayerin garar dahand
    Bande mokhalef ba goftegu nistam ama be nazare hazrate alei bazi ba etbar ye fard joze goftegu mahsob mishavad
    Shoma kheili rahat mitavanestid etelate khud ra kamel karde va bad ezhare nazar konid na inke serfan be shenidahaye hamshahriyan injaneb etemad karde
    Omidvaram ke ruz be ruz dar karetan natijeye behtari hasel shavad chera ke movafag budane hazrate alei daste kese digari hast va ensan hamvare nune delash ra khahad khord
    Gavab gereftane morabi asbhaye man ham mozei ast ke shakhse mehrani barasi khahad kard
    Bande az natayeje hasele asbhayam kam va bish razi budam

    Dar gavab be doste nashnayam jenabe mohamd khedmate shoma arezam shoma ham agar ba say va talashe besyar va ba vojude koli sang andazi az tarafe kheili az dustan movajeh budid va be nagah rajebe natayeje hasele asbhayetan be hamin sadegi harf zade mishod an ham dar jahate manfi kheili bishtar az injaneb narahat mishodid
    Baraye injaneb basi doshvar ast ke be in sadegi natayeje hasele ra zire soal borde va intor rajebe talash va kosheshe majmoei sohbat be miyan avarand
    Dar morede seylami primo valentino agar sohbat az in seylami dar jahate tablig mosbat va ya hata manfi dar in site shode man az hamaye in afrad tashakor karde  chera ke kama inke seylami just jeny ba in hame tabligate so movajeh shod va aslan az nazare injaneb mohem nabud baraye primo ham bedin sorat khahad bud

    Hadafe yek fard ke dar sanate asb faaliyat darad mohaya kardane harche behtare nejad hast va tasmim ba khude mardom khahad bud banabarin kama inke az savabege bande peydast hichvagt fardi ra mojab be kari nakham kard shayad befarmayid niyaz be moarfiast dar gavab arezam enshalah dar forsati monaseb moarefi khaham kard
    Dar nahayat bande be dalili mashgalaye faravan gader be royate matalebe zibaye dustan nistam va baz ham agar kotahi az injaneb bude ast puzesh mitalabam
    Omidvaram afrdai ke vagean be fekre in sanat hastnad na fagat az nazare mali dar omore khud movafag va piruz bashand
    Ba tashakor va gadr dani az modiriyate mohtarame site
    Omid ast ke dar natayeje kurs ruz be ruz movafag bude kama inke zamani farmudid asb davandan kare bache  mashhade
    Movafag bashid 

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱:۴۷ ب.ظ:

    آقای شریف
    آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما و کلیه دست اندرکاران و زحمتکشان باشگاه عقیق را دارم.
    پیروز و سربلند باشید.

    Sharif پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۶ ق.ظ:

    Ba salam va arze adab
    Baradare bozorgvar agha mohamad
    Az inke be man lotf dashte bisiyar sepas gozaram
    Movafag bashid

  • سپهسالار می‌گه:

    بنام خداوند بزرگ
    با سلام حضور تمامی اسبدوستان حقیقی
    حرفهای اقا جلال و مدیریت سایت را مطالعه نمودم
    سعی می کنم تا جایی که مقدور باشد پاسخ این عزیزان را بدهم
    ۱- کورس تکراری، این واژه را چند بار ذر این سایت شنیده ام. آیا مگر ما به غیر از این اسب ها در گروه یک و دو اسب دیگری داریم که هی می گویید کورس تکرارای؟ چند تایی هم که نبودند مثل بوکیتو و یکی دو مورد دیگر آماده نبودند. لطفا” دلیل ندویدن ساتین اسلیپرز را هم بیان کنید؟
    ۲- مگر در دنیا با این همه اسب چند راس اسب در هر مسابقه گروه ۱،۲ و یا ۳ شرکت می کند؟ همین دیروز مسابقه ملکه انگلستان در گروه یک در میدان ریال اسکوت برگزار شد، با چند راس اسب؟ با ۸ راس اسب. اینم لینکش
    http://www.racingpost.com/horses/result_home.sd?race_id=510752&r_date=2010-09-25&popup=yes
    لطفا” این قدر نگویید چرا با ۶ الی ۷ راس اسب مسابقه برگزار می شود وآیا غیر از این ها اسب گروه یک و دو دیگری داریم که اماده باشد و ندویده باشه؟
    ۳- در مورد نازنین، همه می دانند که موفقیت این اسب در این دو هفته اخیر مدیون کشف مشکل کمر این اسب و حل آن توسط آقای دکتر بردبار بود که این اسب توانست به کمک ایشان و سعی و تلاش وافر تیم مربی گری اسب (آقای مجید ایری و فرزندشان آقا امید عزیز) به دو مقام پیاپی اولی برسد. یا در مورد اسب های آقای حمید رادان که واقعا” باید یک خدا قوت و خسته نباشید اول به خود اقای رادان به خاطر زحمات بی شائبه و شبانه روزی ایشان در برگزاری و اسپانسری قوی گره ریو کالکشن در کورس تهران و تیم خدوم و زحتمتکش مربی گری ایشان آقایان رشید و عثمان ایری گفت. ثانیا” اگر شک و شبهه ای نسبت به نتایج دوپینگ دارید لطفا” نماینده ای را اعلام بدارید تا در کنار نماینده هیئت اجرایی در صورت تمایلشان و نماینده معاونت محترم اسبدوانی همین امروز به چادر افراد نامبرده مراجعه و نمونه ادرار اسب های مشکوک از نظر شما گرفته و به یک آزمایشگاه معتبر در تهران برده و نتیجه را بگیرد چون من می دانم که تنها دوپینگ فوق العاده همان مورفین و شیره تریاک می باشد که که نتایج غیر قابل انتظاری پدید می آورد و در ضمن بین ۷ تا ۱۰ روز در بدن اسب می ماند و این آزمایش حتی نیاز به ارسال به دوبی نیز ندارد.
    پس بسم الله، در این ضمینه این اعتراض ما نیز در کنار شما هستیم چون ما هم به نتایج دوپینگ در گنبد معترضیم.
    ۳- خدا رو شکر تا اینجای کار همان طور که از قبل قابل پیش بینی بود کورس تهران سالم ترین کورس در ایران بوده و هست جون حجم قمار و شرط بندیهای غیر مجاز در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد.
    ۴-بنده با تمام انتقاداتی که به حاج آقا خراسانی دارم ولی طرز هندیکاپری ایشان را در کورس تهران پسندیدم. واقعا” جا دارد تا کمال تشکر را از ایشان داشته باشیم و با توجه به محدودیت های موجود الحق کورسهای خوب و قوی را مورد چیدمان قرار داد.
    ۵- این نظر شماست که کورس تهران از نظر کیفیت پیشظرفتی نداشته است و نظر کارشناسان و متخصصان واقعی چیز دیگری است.
    ۶- در مورد اسبهای آقای رنجبر و موسوی باید به نظر من کار بیشتری روی اسب هایشان صورت پذیرد.
    ۷- مگر کسی را به زور به تهران آوردند یا در تهران نگه داشتند که در مورد جوایز این گونه سخن می گویید. این حقیقت است که تهران هیچ اسپانسری بجز حمایت های مردمی ندارد و همه دارند تلاش میکنند که کورس خوبی داشته باشیم. مگر کشور ایران فقط شهر گنبد است؟ خود مربی ها هم می گویند تغییر آب و هوا و زمین مسابقات برای ما خوب است و هم برای اسب های ما. البته ما هم قبول داریم که سطح جوایز کم است ولی چه می شود کرد، باید سر کرد تا روزی که جاکی کلاب توسط مالکین درست شود.
    و سر آخر حرفهای نا گفته زیاد است امیدواریم خداوند متعال همگان را به راه راست هدایت نمایند و بندگان را از زدن تهمت و افترا به دیگران نهی نماید.
    با تشکر از تمام کسانی که فرصت گذاشته و مطالب اینجانب را مطالعه نمودند.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۸ ب.ظ:

    در مورد سلامت کورسهای تهران خدمتتان عارض تبانی در سطحی بسیار بالاتر از گنبد و شهرهای دیگر وجود دارد ، یک مثال کوچکش هرکول در هفته ای که گذشت .
    در مورد هندیکاپری صحیح هم لطفا نگاهی به دفترچه هفته گذشته و وزن تاکسه وی در مقایسه با لینو – وزنهای کره های داخلی که داوطلب بین وارداتیها دویدند که هردو مادیان و هردو ۵۴ کیلو وزن گرفتند گویای بیطرف بودن سیستم هندیکاپ و کورس دهی است . تنها این دو مورد را مثال زدم چون مربوط به اسبهای خودم بود .
    در مورد ساتین اسلیپرز هم چون امتیاز فنی اسبهایم را اعلام نمی نمایند از دواندن سایر آنها تا امتیازشان اعلام نشود معذورم ، نهایت اینکه اصلا مهم نیست ساتین و بقیه شان در ایران بدوند یا ندوند ، اسبهایم به گنبد حمل شدند و نهایتا نمیدوند و برای کشش خواهند رفت .
    با این رویه غلطی که معاونت محترم اسبدوانی پیش گرفتند بزودی سایرین هم به همین نتیجه خواهند رسید و کم کم وارداتی ها از میدان خارج و مشغول تولید خواهند شد .

    جلال پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۳:۳۵ ب.ظ:

    با عرض سلام خدمت اقای سپهسالار
    ۱- شما میگین ما فقط در گروه یک و دو کورس تکراری داشتیم در حالی که ما در بیشتر کورسها بجز کورسهای اسبهای عرب کورس تکراری داشتیم یا اینکه این کورسها با تعداد کم اسبها برگزار شده خواهشن واقعه بینانه به این موضوع نگاه کنید.و چرا مربیان و مالکان اسبهای خود را ثبت نام نمیکنند این مسئله مهم است
    ۲- شما کورسهای ما را با کورس انگلستان مقایسه می کنید ایا شما می توانید جایزه انها را مقایسه کنید لطفا مثل مربیان فوتبال مقایسه نکنید وقتی که تیمشون می بازه چون این مقایسه کردن اصلا درست نیست
    ۳-ما هم اصلا عجله نداریم نازنین را در مسابقات پاییز گنبد هم خواهیم دید
    ۴-شما فقط به نتایج دوپینگ مسابقات گنبد اعتراض دارید من خودم به همه نتایج دوپینگ کورس در ایران اعتراض دارم
    ۵- اما در مورد شرط بندی گفتین من مطمئن هستم اگر شرط بندی غیرمجاز تهران از گنبد بیشتر نباشه کمتر نیست وهمچنین من مطمئن هستم شما از هیچ یک مسائل پشت پرده مسابقات کورس خبر ندارین.
    ۶-من به حاج اقای خراسانی به عنوان یکی از زحمتکشان این ورزش احترام زیادی می گذارم اما چرا در یک هفته یک کورسی را هندیکاپری میکند(اگر واقعا اقای خراسانی در این هفته هندیکاپ بوده باشد) که در ان اما اگرهای زیادی را در پی داشت و بعد با اعتراض چند تا از مالکین مجبور به اصلاح ان میشود.(منظورم کورسی که در ان دبی رویال پایدار و چند اسب دیگر برداشته شد وباید در گروه بالاتر میدویدند)
    ۷-سوال؟ کدام کارشناس میگوید که کورس تهران پیشرفت داشته واز چه لحاظ پیشرفت داشته شما می توانید این پیشرفتها را به ما بگین؟؟؟؟؟؟؟
    ۸-نه خیر به زور کسی را به تهران نبردن ولی با دروغ و ادعاهای واهی چرا
    ۹- هیچ کسی نمتواند ادعا کند ایران فقط گنبد است. بیشتر شهرهای ما در ایران پتانسیل برگزاری مسابقات را دارند.شما هم که میگین تهران پتانسیل بالایی در اجرای مسابقات کورس داره حالا گنبد هم پتانسیل بالایی داره چرا همزمان نباید دردو جا از ایران مسابقات را برگزار کنیم.سوال؟ترس از برگزاری همزمان مسابقات چیست؟
    ما هرگز قصد تهمت زدن به کس یا افرادی نداریم ما فقط سوال میکنیم و میخواهیم ابهامات برطرف بشود هر چند ابهامات در این مسابقات انقدر زیاد است که ما نمی توانیم جواب همه سوالاتمان را بیابیم.
    و این خواسته همه مومنین است که خداوند انسانها را به راه راست هدایت کند.الهی امین

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۴م, ۱۳۸۹ ۵:۵۲ ب.ظ:

    وقتی تبانی از بین میرود که مالکین محترم با بو کی ها شرط بندی نکنند چون آنها را تقویت میکنند حداقل اگر به باجه به علت آد کم مراجعه نمی کنند مالکین با هم شرط بندی کنند که از لحاظ شرعی هم کاملا صحیح است. درضمن باجه پی بر را آد کم میدهد ولی دوقلو خیلی عالی آد میدهد .

    سپهسالار پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۱:۳۳ ب.ظ:

    با عرض سلام واحترام
    جواب سوالات شما را می دهم
    ۱- شما می گویید در همه کورس ها بجز اسب های عرب کورس ها تکراری می باشد خوشبختانه می توانید سایت اسبدوانی چک کرده و از تمام جداول پرینت بگیرید تا میزان کورس های تکراری مشخص شود البته بجز گروه ۱و۲
    ۲- اینجانب به هیچ عنوان قصد مقایسه مسابقات اسبدوانی ایران را با کورس های هیچ کشوری ندارم چه رسد به کشور انگلستان که بعد از کشور آمریکا غول اسبدوانی دنیا می باشد. اصولا” این قیاس همان قیاس مع الفارق میباشد.
    نظر من این است که با توجه به مطالعات زیادی که روی مسابقات اسبدوانی کشورهای مختلف دارم و مشاهده می کنم، در مورد تعداد اسب های شرکت کننده در مسابقات گروههای ۱،۲و۳ ، تازه با آنهمه تعداد اسب شرکت کنننده در مسابقات، بسیار محدود است و کورس های گروه با حدود ۷ تا ۸ راس اسب برگزار می شود.
    ۳-در مورد نازنین باید خدمتتان عرض کنم که گویا شما مسابقات سالهای گذشته این اسب را فراموش کرده اید که چه فرارهای استثنایی را انجام می داد و نتایج خوبی هم کسب می کرد. یادتان رفته که حتی مجیک میلکام به سختی و سر خط توانست که نازنین را شکست بدهد. هر چند که دیگر بدلیل مشکل کمرش نمی تواند زیاد مسابقه داده وقطعا” باید لای پر قو آنرا برای مسابقه حاضر کرد.
    ۴- خیلی جدی در مورد دوپینگ معترضیم و حرفمان این است که چرا نباید کل سیستم دوپینگ در اختیار کمیته دوپینگ فدراسیون باشد؟ چرا مسئول نمونه گیری دوپینگ باید فامیل خانم حاج آقا خراسانی باشد؟ ولی خوشبختانه تهران که گنبد نیست به هر اسبی شک دارید همین الان به چادر مربوطه به همراه نمایندگان معاونت محترم اسبدوانی و هیئت اجرایی برگزار کنندگان مسابقات تهران مراجعه و نمونه ای مجدد بگیرید. نگذارید شک وشبه ئ شما تا گنبد طول بکشد.
    ۵- شما مرا فردی خطاب کردید که از مسائل پشت پرده خبر ندارد ولی مطمئن باشید که اگر از شما بیشتر مطلع نباشم، کمتر خبر ندارم. میزان شرط بندی در گنبد رقم بسیار وحشتناکی میباشد.
    ۶- از همان هفته اول تهران با بحث هایی که ددر این سایت بپا شد، قرار بر این شد که حاج آقا خراسانی در مورد کورس تروبرد ها شخصا” و راسا” تصمیم گیری کنند همه چیز منجمله امتیاز دهی و هندیکاپری که الحق ایشان کار خودش را بخوبی انجام داد.
    ۷-ما تهرانی ها ترسی از مسابقات هم زمان نداریم همان طوری که پارسال با حدود ۶۰ راس اسب ۸ هخفته مسابقه بر گزار نمودیم.
    و دست آخر برای آقای کوروش بابازاده عزیزم، مگر شما اعلام نکردید که تا امتیاز اسب هایم اعلام نشود اسب های وارداتی را در مسابقات شرکت نخواهم داد ولی تاکسه وی را ثبت نام و ۲ هفته دوانیدید؟ چرا؟ در نظر اهان عمومی این گونه است که اسب های شما یا آماده نیستند یا آنقدر خوب نیستند که نمی توانند حتی در مسابقات تهران که شما آنرا تمرینی بیش نخواندید، بتوانند شرکت کنند و شما امتیازات اسب ها را بهانه نموده اید. البته منتظر پاسخ صحیح و دقیق شما هستیم.
    امیدوارم تا حدی توانسته باشم که پاسخ سوالات و ابهامات شما را بدهم.
    با تشکر- سپهسالار ارتش مبارزه با بدی ها وکژی ها

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۷:۵۷ ب.ظ:

    ادامه دادن این بحث با دوستان ،
    در مورد سئوالتان از اینجانب ، اسبهای بنده الان همگی در گنبد هستند ، اسبهای جناب آقای مهندس محمدزاده را هم تحویل به تویلی دادیم
    خوشبختانه اسبهای وارداتی بنده همگی دارای پدیگری آمریکایی A live و ریس رکورد مناسب میباشند و از نظر من زیاد مهم نیست که اذهان عمومی چه فکری میکند ، من اسبهایم را با سرمایه شخصی خودم و برای خودم میخرم و از خریدهایم هم فوق العاده راضی هستم .
    بد نیست بدانید که مادر همین تاکسه وی برنده گروه ۳ و نزدیک ۶۰۰ هزار دلار جایزه است و همچنین عنوان مادیان برتر سن بالا در آمریکا را داراست .
    پاسخی صحیح تر و دقیق تر از این مد نظرتان است؟

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۹ ق.ظ:

    این کمیته دوپینگ فدراسیون حتما اعضای محترم هیات تهران باید باشند که در کورس گنبد هم دخالت کنند و سیستم دوپینگ راهم مختل کنند.

    سپهسالار پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۴:۱۰ ب.ظ:

    با تشکر از جواب مدیریت محترم سایت در پاسخ به سوال اینجانب هر چند که جواب سوالم را نگرفتم چون سوال من در مورد میزان آمادگی اسبای وارداتی شما بود نه شجره و عملکرد خارج ایران آنها(این جور چیز ها رو توی اینترنت راحت پیدا می شه) و سوال دیگرم میزان کیفیت آنها بود زیرا که این مسائل قطعا” پس از خرید و در حین اماده سازی مشخص می شود مثل نتیجه تاکسه وی و رگال، ولی ترجیح می دهم که این بحث را همین جا خاتمه بدهم.
    در مورد جواب ناشناس خدمتتان عارض که تا آنجایی که من می دانم هیچ کدام از اعضای محترم هیات برگزاری مسابقات تهران در کمیته دوپینگ فدراسیون نه عضو بوده و نه می توانند عضو بشوند و فکر می کنم که رییس کمیته دوپینگ فدراسیون، جناب آقای دکتر حسینی می باشد.

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۵:۳۲ ب.ظ:

    جناب آقای شریف : جنابعالی که ادعا میکنید کورس تهران سالمترین کورس تهران است .به مطلب زیر دقت کنید بنده به واقعی بودن این مطلب ایمان دارم و نمونه های بسیاری نیز از تبانی در کورس تهران دارم ولی چون مجبورم اسامی بعضی افراد رو بدم ، معذورم.(چند بار این کار رو کردم ولی کامنت از طرف آقای بابازاده حذف گردید):
    حرفهای آقای جلال کاملا حرف کلیه اسبدوستان است . چون مسابقات تهران هر هفته بی مزه تر و مزخرف تر از هفته پیش میشود و تبانی نیز در آن غوغا میکند من در این هفته در میدان گنبد بودم و یکی از افرادی که به عنوان باجه و کلان باز معرف حضور همه است علنا به گنبد زنگ زده و میگوید که اسب دو ساله آقای بابازاده به نام بیونسه رو درحالیکه همه پیش بر آن رو نیم میدادند ، میگوید که ۲ برابر بده و حداقل ۲۰ میلیون در میدان گنبد مردم رو سرکیسه نمود و یا در مورد اسب هرکول هم همینطور و علنا میگفت که صددرصد برنامه و تبانی میباشد و بدون ترس شاید بالای ۳۰ میلیون فقط از بابت این دو اسب جیب مردم رو خالی کرد.

    Sharif پاسخ در تاريخ مهر ۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۳ ق.ظ:

    Aghaye nashenas ba arze salam
    Injaneb modaei in nashodam ke kourse tehran kourse salemi hast
    Sohbate man in bud ke injaneb ke hich dekhalat va ertebati ba digar afrad nadashtam ra dar jahate manfi vared bahs nakonid
    Chera ke modire site farmode budand kesani ke be kourse tehran komak kardand natayeji khubi gereftand aghayan radan
    daryani sharif
    In sokhanane modire site boud
    Ba tashakor az shoma

  • محمد می‌گه:

    فانتاستیک برد آقای نیازی
    http://www.pedigreequery.com/fantastic+bird3
    http://www.racingpost.com/horses/horse_home.sd?horse_id=748191

    [پاسخ]

    شفیق پقه پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۱:۵۹ ب.ظ:

    با سلام
    جناب اقای بابازاده
    سئوالی از جانبعالی داشتم:ایا شما در سیستم مربیگری اقای روشنی دخالت مستقیم دارید یا فقط نظارت و مدیریت میکنید که حتی بودن و نبودن شما ویا دیرامدن شما در نتایج اسبهایتان موثر است؟(به قول خودتان)
    در مورد بیونسه ایا قبل از کورس به شما به عنوان مالک و مدیرباشگاه هورس ایران در موردشرایط لنگش این اسب اطلاع داده و کسب تکلیف نمودند؟اگر جواب مثبت است چرا اجازه شرکت دادید؟اگر جواب منفی است چه برخوردی با ایشان نمودید؟وضعیت کنونی این اسب هم اکنون چگونه است؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۸:۰۵ ب.ظ:

    تمامی کارها با مشورت انجام میشه و هیچکدام به تنهایی کاری رو انجام نمیدیم. شعار بنده اینه که کار گروهی بهتر از فرادا جواب میده.
    هفته قبل هم بیونسه لنگش داشت ولی شدت آن در حد این هفته نبود ، قطعا اگر بنده زودتر به تهران میرفتم بیونسه در کورس شرکت نمیکرد.
    هیچ برخورد خاصی با ایشان نشده ، بنده تجربه برد و باخت زیاد دارم اما از کنار بعضی از مشکلات اسب نباید ساده گذشت .
    این اسب الان در میدان اسبدوانی گنبد است و درمان قره قوش هر دو دستش بعد از اینکه ۲-۳ روز دیگه استراحت کنه شروع میشه.

    شفیق پقه پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۵:۱۱ ب.ظ:

    با سلام اقای بابازاده دخالت با مشورت دو مقوله جداست .در ضمن اقای روشنی باید از کسی مشاوره بگیرد که در درجه و سابقه بالاتری از ایشان در امر مربیگری باشد. مگر اینکه شما هم در درجه بالاتری از ایشان در امر مربیگری باشید که در غیر ازاینصورت مشاوره شما چون مالک مجموعه هستید دخالت مستقیم محسوب شده و باعث بی اعتباری مربی زحمت کشتان اقای روشنی خواهد بودوکما اینکه انتقادتان هم بعد از کورس بیونسه همین شبه را ایجاد کرد.من دلیل عدم برخوردتان را با مربیتان به حساب دانستن موضوع لنگش این اسب از جانب شما تعبیر میکنم چون در یک مجموعه و کار سیستماتیک و علمی بهانه عادت داشتن به بردو باخت یعنی توجیه عمل نادرست انجام گرفته و پاک کردن صورت مسئله است.
    امیدوارم با شروع مسابقات گنبد و با تلاش مضاعف جنابعالی و کادر مربیگریتان شاهد پیروزیهای روز افزونتان و برداشتن فشار فراوان ازدوشتان باشیم.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۷:۵۷ ب.ظ:

    شفیق عزیز ، طبیعی است که هر مالکی دوست داره اسبهایش نتیجه عالی بگیرند علی الخصوص اگر مثل بنده برای اسب هزینه کند و نمیدانم که این موضوع چرا برای شما جای تعجب دارد!؟
    برای اینکه خیال شما و سایر دوستان را راحت کنم باید عرض کنم که بنده نه تنها در برنامه کاری اسبها دخالت دارم بلکه دقیقا با برنامه و روش پیشنهادی بنده کارها صورت میگیرد و اگر غیر از این بود اسبهای ما نیز باید عرقگیری میشدند و یا به اصطلاح ۵شنبه عصر و جمعه صبح آب تکانی میشدند که چنانچه دقت بفرمایید شما اسبهای ما را در این زمانها در میدان نمی بینید و گاها حتی در طی هفته هم ۴نعلی از آنها دیده نمی شود ، کما اینکه بنده از سال ۶۵ کار اسب را شروع کردم و سال ۷۶ آقای حمید روشنی مربی فعلی بنده همزمان با تحصیل در باشگاه بنده در شاندیز مشهد شروع بکار شد .
    حالا شما خیلی راحت با بررسی کارنامه گذشته همه افراد این مجموعه براحتی پی به اعتبار و تجربه تک تکشان خواهی برد. برای من صداقت و سلامت آقای حمید روشنی ارزش دارد نه تجربه و سابقه شان.
    در ضمن بنده این افتخار را دارم که از تجربه دوست و برادر بزرگواری بنام آقای مهندس هومان اکبری استفاده میکنم و موفقیت نسبی ام را مرهون الطاف ایشان میدانم . بنظر بنده ایشان تنها ایرانیست که میتوان به او لقب استاد داد.
    بارها گفته ام : یقین بدانید اسبدوانی تنها رشته ایست که در آن مدعی وجود ندارد و هرکس بهتر و با برنامه تر تلاش نماید برنده میدان خواهد بود .
    اسب زبان ندارد ، این ما هستیم که باید با او ارتباط برقرار کنیم و مسایل و مشکلاتش را حس کرده و برطرف نماییم . اگر غیر از این باشد تجربه و سن و …. هیچ ارزشی نخواهد داشت.
    امیدوارم به آرامش رسیده باشید!؟

  • محمد می‌گه:

    عبداله
    پرسش: با عرض سلام خدمت آقای رادان عزیز احتراما” به اطلاع جنابعالی می رساند که متاسفانه بعضی از کسانی که در حال حاضر از موفقیت های چشمگیر شما و اسب هایتان در مسابقات سخت و سنگین تهران دل خوشی ندارند رو به القا و پخش شایعات واهی و بی اساس در اذهان عمومی مبنی بر انجام عمل سخیف دوپینگ اسبهایتان توسط شما و اعضای گروه مربیانتان، علی الخصوص از طریق تریبون سایت هورس ایران آقای کوروش بابازاده می نمایند. حداقل علاوه بر پرودگار خوبیها، ما بسیاری از مردم شریف شهرستان گنبد کاووس شاهد این بودیم که متاسفانه باندهای مافیایی چه بلا ها که به سر اسبان قدرتمند شمابه هر طریق ممکن که نیاوردند خصوصا” با کشیدن اسابهای شما توسط چابکسوران مختلف. هنوز خاطره امسال مسابقه ریو کالکشن اسپید کاپ امسال از یادمان نرفته که اگر درایت جنابعالی در تعویض به موقع چابکسوار ریو شیک در میدان اتفاق نمی افتاد چگونه مردم را مثل هفته های پیشینش دراز می کردند و سرآخرش هم می گفتند که ریوشیک هنگام حرکت رو رفته است یا چابکسوار اسب اسپیریت چنان وحشیانه اسب ریو میلینیوم را قیچی کرد که فقط خدا رو شکر حادثه وحشتناکی برای اسب و چابکسوار شما اتفاق نیفتاد و بسیاری از موارد مشابه دیگر که باعث شدند ۱- مردم ببازند و۲- شماو مجموعه تان به آنچه که حقتان است نرسید. ضمن اینکه علاوه بر موارد فوق مریضی هم گریبان گیر اکثر اسب های شما گردید که هنوز که هنوزه تعداد زیادی از اسبانتان حتی صرف هزینه های میلیونی هم خوب نشده و درگیر بیماری می باشند منجمله ریو میلینیوم یا ریو سان یا…. حال نمی دانیم با چند برد اسبهای شما این مدل هیاهو و غوغاها را به راه می اندازند که شما دوپینگ می کنید. شمایی که با سازمان اسبدوانی امارات بطور کامل آشنا می باشید و از کلیه داروهای دوپینگ باخبر هستید و ضمنا” فراری از این جور مسائل کثیف. حال کسانی که به اعتراف خودشان در سایتشان کورس پرکن اسبهای دیگران میباشند(اشاره به صحبت آقای بابا زاده مبنی بر اینکه من اسب تاکسه وی را کورس پرکن اسب رگال نوشتم) شما را به دوپینگ و در صورت عدم نتیجه گیری اسبتان در یک کورس شما را به اسب کشی متهم می نمایند. آقای رادان عزیز تا کی می خواهید سکوت کنید؟ این اتهامات فقط توهین به شما نیست بلکه بی احترامی به کل جامعه اسبداران پاک و دلسوز ایران می باشد. شمایی که فقط بخاطر برگزاری کورس تهران حدودا” مبلغ ۳۵۰ میلیون رالق به هیئت تهران اهداء نمودید، اسبکش و دوپینگی می باشید و اتهام زنندگان اسب دوست؟ خواهشمند است به حرمت ما مردم پاک گنبد هم که شده جواب این آقایان را بدهید. در ضمن در آخر قهرمانی زیبا و مجدد مادیان ریو امپلیکیشن را به شما و سایر اعضای مجموعه ریو کالکشن تبریک عرض می نمایم. و من الله توفیق ارادتمند شما- عبدالله از شهرستان گنبد کاووس.

    جواب آقای رادان:

    با سلام خدمت شما کاربر محترم
    خدا را شاکر می باشم که در سال های اخیر سطح دانش علاقه مندان به مسابقات اسبدوانی کشور بسیار پیشرفت کرده بخصوص در بین جوانان مشتاق و مردم عزیز ترکمن صحرا.
    دوست عزیز شما مقداری از درد و دل های کهنه ی مرا بازگو کردید و با این نوشته قسمتی از حقایق کورس را به همه علاقه مندان شرح دادید دیگر من چه جوابی بدهم .
    بنده که ۴۰ سال از عمر خود را در میادین سوارکاری ایران و تعدادی از کشور های جهان گذرانده ام و به قول بعضی ها سرد و گرم چشیده و خاک خورده میادین سوارکاری می باشم، اکنون می خواهم حقی را که شما علاقه مندان به مسابقات اسبدوانی به گردن من و امثال من دارید(که می توانیم اسب های خوب از خارج وارد کنیم) را ادا کنیم .
    کلیه مربیان و سوارکاران قدیم که اکنون بیشترشان مربی هستند بنده را به خوبی می شناسند و من از این تهمتها بسیار شنیده ام که یکی از آنها را برای شما بازگو می کنم .
    در سال ۱۳۵۸ پس از پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی سوارکاران با لباس شخصی خودشان اسب می دواندند و گزارشگران (یکشم کر و عطا کر) از کلاه سوارکاران در حین مسابقه تشخیص می دادند که کدام اسب پیشتاز است . بنده در آن زمان با تهیه ۳۶ دست لباس از بهترین پارچه های کره ای با رنگ های بسیار زیبا تهیه نمودم و به هیئت سوارکاری گنبد اهدا کردم تا رنگ لباس ها از شماره ۱ تا ۱۸ ثابت بماند و گزارشگران و تماشاگران علاقه مند به راحتی بتوانند اسب ها را تشخیص دهند و الحق در آن زمان جلوه ی خاصی به میدان سوارکاری داده شد و مردم قدرشناس ترکمن از بنده بسیار تشکر کردند اما یکی از مسئولین که در راس کار بود به جای تشکر در جمع هیئت سوارکاری گفته بود حمید رادان این لباس ها را تهیه کرد تا بتواند بهتر قمار کند !! بله دوست عزیز این یک نمونه از خروار است حال بعضی کم تجربه می خواهند باخت اسب هایشان را با ترفند ها توجیه کنند و متاسفانه هنوز فکر می کنند علاقه مندان به اسب بخصوص مردم عزیز ترکمن صحرا ساده لوح هستند . باید به این عزیزان بگویم “نخیر این طور نیست دوستان” امروزه همه مردم به اینترنت و سایت دسترسی دارند و می دانند که اسب های خریداری شده بیشترشان از بهترین مادیان ها و سیلمی های اروپا می باشند و حتی مبلغ خرید و تاریخ و حتی شماره حراجی این اسب ها را می دانند و قدرتشان را نیز می دانند . اما درباره ی “دوپینگ” این تهمت به بنده زده نشده است بلکه به کادر پزشکی زحمتکش میدان و شخص حاج آقا خراسانی زده شده است که امیدوارم معاونت محترم فدراسیون سوارکاری جواب قاطعی به هر کسی که تهمت می زند بدهد البته فراموش نمی کنم بارها و بارها در گنبد علاقه مندان به این جانب و دوستانمان می گفتند که اسب مجیک میلیکام و میس بیوتی را بابازاده دوپینگ می کند و آقای خراسانی چشم پوشی می کند که بنده قاطعانه آن حرف ها را رد می کردم و حتی به خود آقای بابازاده بزرگ این گفته ها را بازگو می کردم و همیشه و در هر پیروزی اسب هایشان به آن ها تبریک می گفتم و حتی یادم هست به ایشان گفتم در فوتبال یک سال پرسپولیس اول می شود و در سال بعد استقلال و سال بعد هر کدام که آماده تر باشد . اگر بنده در سال های قبل با ریو دنسر و ریو فورمول سر زبان ها بودم اکنون شما با مجیک و میس بیوتی سر زبان ها هستید که مبارکتان باشد . اما من حمید رادان اگر می خواهم دوباره اسب های ریو سر زبان ها باشد باید مشکلات درونی خود را حل کنم اگر اسب هایم ضعیف هستند باید اسب های بهتری بخرم تا جوابگوی علا قه مندان بیشمار ریو ها باشم و همین طور که مستحضر هستید در سخنرانی که در مقابل هزاران تماشاگر در میدان اسب دوانی گنبد کردم قول خرید بهترین اسب ها را به آن ها را دادم تا میادین سوارکاری ما پر رونق باشد و خدا را شکر که توانستم این کار را انجام دهم و اکنون همه علاقه مندان مشتاق شاهد قدرت نمایی ایب های ریو در تهران بودند و کلیه آنها چه حضوری، چه تلفنی و چه در سایت از بنده و کادر زحمتکش پیروزی قاطع اسب های ریو را تبریک گفتند تشکر می کنم و به دوستان توصیه می کنم به جای تهمت زدن به این و آن در وهله اول ایراد اسب هایشان را تشخیص دهند تا بتوانند در آینده موفق باشند . و من الله توفیق

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۴:۴۵ ب.ظ:

    اشتباه نکنید دوستان!آتش بیار معرکه نیستم.فقط این مطالب را آوردم چون میخواستم خواهشی از تمامی دوستان حاضر در این سایت خصوصا مدیر سایت داشته باشم:
    به نظر بنده هدف هیچکدام از دوستان حاضر در این سایت ایجاد دشمنی و کینه توزی نیست و با توجه به جبهه گیری سایت آقای رادان نسبت به این سایت خواهش میکنم بحث در مورد مسائل و موارد پیش امده در کورس تهران را تمام کرده و خاتمه دهیم زیرا که هیچ نتیجه مثبتی از بحثهای اینچنینی عاید هیچ یک از طرفین نخواهد شد.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۸:۱۹ ب.ظ:

    آقایان محمد ، عبدالله و …. عزیز
    بنده هر مطلب و نظری را که دوستان مرقوم کنند چنانچه به کسی حتک حرمت نشده باشد خواهم گذاشت و پاسخها را نیز خواهم گذاشت .
    لطفا بفرمایید شخص بنده کجا گفتم آقای رادان اسبهایشان را دوپینگ کرده و یا کشیده اند؟
    از آقای رادان تعجب میکنم که چگونه تحت تاثیر نوشته ای که نگارنده آن مشخص نیست قرار گرفته اند؟
    چنانچه دقت کنید در پاسخی دوستی که گفته بود آماده ترین اسب در تهران نازنین است بنده نظرم این بود که ایمپلیکیشن بسیار آماده تر و قویتر از اوست .
    شما که آتش بیار معرکه نیستید این پاسخ را هم برای آقای رادان ارسال کنید ممنون میشم.

    آریا منش پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۸۹ ۹:۰۴ ب.ظ:

    محمد جان شما اهل کدام شهر می باشید؟

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۵ ق.ظ:

    آقای رادان انسان شریف و علاقمندی هستند اگر نظر برخی از مردم این است در مورد اسبهای ایشان تبانی صورت میگیرد منظور مربی ایشان است که بدون اطلاع ایشان اسبها را جابجا میکند. متاسفانه قریب به اتفاق اعمال ناشایست در اسبدوانی توسط مربیان صورت میگیرد و مربی نان ونمک مالک را میخورد به ارباب خود خیانت میکند

    مجیک ایناز پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۸:۱۶ ق.ظ:

    به نظرم مسئولیت تمام این حرف ها و تهتمت ها بر عهده شخص مدیریت سایت هورس ایران می باشد . مدیریت سایت باید تدبیرانه و زیرکانه نسبت به درج مطالب کاربران و تایید آن اقدام نماید . متاسفانه روز به روز این تهتمت ها در بین کاربران سایت بیشتر و بیشتر میشود و از محبوبیت سایت خیلی کاسته شده است . گفتگوی ما باید دوستانه و مسالمت آمیز باشد تا مشکلات کورس کشور از این طریق بر طرف شود.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۹ ق.ظ:

    همین صحبتها باعث شده که عده ای از دوستان روزانه در اینجا حضور پیدا کنند و چنانچه اکثریت دوستان موافق باشند به راحتی میتوانم تالار گفتگو را از سایت حذف نمایم . لطفا توجه داشته باشید که این قسمت از سایت جز دردسر برای بنده هیچ عوایدی ندارد.
    دوستان لطفا نظر بدهید؟

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۸:۵۱ ق.ظ:

    آقا کوروش
    بنده هم دقیقا به خاطر همین دلایلی که گفتید(عدم استفاده از لفظ دوپینگ در مورد اسبهای آقای رادان – تایید آمادگی امپلیکیشن) گفتم که بحث در مورد مسائل کورس تهران را خاتمه دهیم چون مطالب توسط عده ای وارونه جلوه داده شده و متاسفانه بدون بررسی دقیق را جب این مطالب وارونه ، جوابیه صادر میگردد.یعنی شروع تنشها و دشمنیها
    عقیده بنده بر اینست شیطنتهایی در ادامه مسائل کورس تهران در حال شکل گیری است که صورت و عاقبت خوشی ندارد .

    dali پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱:۰۹ ب.ظ:

    به نظرم اگر محمد مطالبی در این سایت ننویسد لازم به حذف تالارگفتگو نخواهیم شد .

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱:۳۴ ب.ظ:

    برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور (تاکید میکنم در تمام رشته های ورزشی) چنین تالاری راه اندازی شد که برای شخص بنده بسیار مفید، جذاب و جالب میباشد.بنابراین به عنوان یک عضو فعال در این سایت نه تنها موافق حذف تالار نیستم بلکه تقاضای طرح موضوعات و مطالب جدید و جالبتر را نیز دارم.
    پیشنهاد:
    برای استفاده(بیان مطلب یا نظر) از تالار گفتگو سیستم رجیستری (ID & PASSWORD ) تعبیه شود تا علاوه بر داشتن مشخصات (حداقل ایمیل) ، مدیریت امکان رد یا قبول تقاضای رجیستری افراد را نیز داشته باشد.اما مشاهده مطالب بدون نیاز به عضویت امکانپذیر باشد.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱:۳۷ ب.ظ:

    dali
    مطمئن باشید با مطالب من (((((((لازم به حذف تالار گفتگو نخواهید شد)))))).

    شفیق پقه پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۴:۴۹ ب.ظ:

    با سلام
    اقای بابا زاده منطوزتون از بیان این حرفها چیست؟ااینجانب به عنوان یک تماشاگر عادی کورس چه بر داشتی میتوانم از این کامنت شما داشته باشم جز دوپینگ. تبانی ونامردی و……..توسط این اقایان محترم.

    مدیر سایت پاسخ در تاریخ مهر ۳م, ۱۳۸۹ ۷:۲۵ ب.ظ:

    جلال عزبز :
    خلاصه میگویم و تحلیل گفته ام جواب شماست ، تمامی آقایانی که به کورس تهران کمک نمودند در تهران مقامهای اولی حیرت انگیز کسب نمودند مثل آقایان دریانی ، رادان ، جهانگرد ، شریف و …
    و دوستانی مثل بنده ، کوزه لی ، رنجبر ، آقازاده ، ایران توسعه و … از آن دسته افرادی هستیم که هیچ کمکی نکردیم و نتایجمان هم …..
    پیدا کنید …….؟!؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۷:۳۰ ب.ظ:

    برو و به برنامه اولی که برای هفته چهارم روی سایت آمد و حذف شد که در آن نازنین به درخواست هیات تهران در گروه پایین تر جای داشت و جالب شد بعد از اینکه با اعتراض عده ای به گروه بالاتر رفت و اول شد و یا اولین کورس ابوریجینی که کجا دوید و …. نگاهی بنداز تا نگاهت با یک تماشاگر عادی فرق کنه و متوجه بشی که مالکینی که کمک کردند به چه شکلهایی حمایت میشوند و طبیعی است چون شما اسب تروبرد در تهران ندواندی از مشکلات کورسهایشان هم بی خبری ، اگه دوست داشتی با موبایلم تماس بگیر تا توضیحات کاملتری در اختیارت قرار بدم.

    htc پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۹:۵۱ ب.ظ:

    Agha koorosh shoma Dari aberoo khodet ra mibari age az rooze Aval payam haye bad ro nemizashti kar be inja nemikeshid baedan age shoma Javabe kasani ke posht sare aghaye Radan harf zadand ro midadi dar morede keshidan asb tavasoate rashid ieri alan aghaye Radan harfi nemizad be in shekl va shoma ham bayad ghabool koni ke natayeje shoma dar Tehran besiar besiar zaeef bood va az mohamad khahesh mikonam doostan ro be joone ham nandaze vaghean in talar dare kharab mishe va mohamad khan site Radan koja jebhe giri karde chi migi aslan

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۱:۲۱ ق.ظ:

    اولا آبرو دست خداست ، در ثانی جناب آقای رادان و مربی با سابقه شان جناب آقای رشید ایری میتوانستند از خودشان دفاع کنند و خودتان بهتر میدانید که بنده جوابیه ایشان را بدون هیچ دخل و تصرفی در دید همگان قرار میدادم.
    به نظر شما این کار را انجام میدادم یا خیر؟
    اینجا صفحه پرسش و پاسخ نیست ، تالار گفتگو است.
    در ضمن خدا را شاکرم که با تمام اشکالات ، عملکرد بد ، جا ماندن اسبها و …. تا کنون هیچکس این موضوع را در مورد ما عنوان نکرده که اسبی را کشیده و یا به اسب و اسبدوستان خیانتی کرده ایم و همین برای اینکه آبرویمان سر جایش باشد کافیست.

    Sharif پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۲ ق.ظ:

    Modire mohtarame site
    Emkan darad befarmayid injaneb chegune hemayat shodam
    Ba tashakor

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۱:۳۱ ق.ظ:

    با سلام و تشکر مجدد از حضور جنابعالی ، شما که فرمودید کمکی نکردید ، پس طرح این سئوال بی مورد است .
    در عین حال در برنامه هفته چهارم که ۱شنبه شب اعلام شد هانی مون رقیبانی همچون لاکی رانر ، نازنین و … داشت ، اما با کمال تعجب وقتی برنامه تغییر یافته مجددا روی سایت آمد بجای این اسبها ۲ راس تروبرد داخلی به نامهای هومان و تلاش قرار داشتند و انگار غول چراغ جادو با شما همکاری کرده بود چون حالت دیگری برای این معجزه وجود نداشت .
    امیدوارم هر دو لیست به یادتان بیاید!
    با عرض شرمندگی ، بنده هیچ چیزی را باز نکرده بودم ، چون خودتان درخواست کردید مجبور به عنوان کردنش شدم.

    Sharif پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۸:۲۸ ب.ظ:

    Ba salamva arze khaste nabashid
    Man baz ham migoyam ke riyali be heyate tehran komak nakarde va serfan in soal dar jahate ezhare nazare eshtebah e hazrate alei bood
    Ebteda rajebe honey moon nazanin ya lucky runner bayad bashad
    Saniyan magar bagiye rogabayi ke ba honey davidand hesab nistand
    Salesan shoma ke dayaye aziz tar az madar nisted chera maleke in 2 asb mayel be davandan shodan
    Az in mabahes ke kenar ravim har kodam az dustan shekayate nesbat be in mozo darand tarhe mozo karde man ham be e donbake in afrad in mozo ra peygiri khaham kard chera ke injaneb khoshbakhtane ya motasefane fagat darin sanat ba yek nafar sare kar daram an ham kesi nist jozaghaye seyed mohamad hafezi va natayeje hasele ra marhune zahmate ishan midanam
    Baz ham migoyam khaheshmandam in mozo ra peygire karde chera ke shoma in nazar ra dadid va khub hast ke nazaretan ra esbat konid
    Ba tashakor

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۸م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۳ ب.ظ:

    آقای شریف عزیز ، چرا ناراحت شدید ، خودتان خواستید وگرنه من چیزی نمیگفتم ، چرا بجای دفاع از خودتان طفره میروید؟
    شما گفتید کمک نکردید ، بنده هم گفته شما را قبول کردم و تمام .
    آقای شریف سئوالی داشتم : مجیک استار ، گل عقیق و اسبهای دیگرتان چه موقع در کورس شرکت خواهند کرد؟
    آرزوی موفقیت بیشترتان و حضور اسبانتان در گروههای بالا را برای شما و جناب آقای حافظی دارم.

  • عبداله می‌گه:

    با سلام
    آنچه در ارتباط با پرسش از رادان با اسم عبداله نوشته شده و محمد عزیز آنرا در این سایت قرار داده اند عرض کنم که نویسنده و سوال کننده آن بنده حقیر یعنی عبداله نیستم که قبلا با همین نام در این سایت کامنت می دادم. شاید فردی قصد دارد از نام بنده سواستفاده کند و نظراتش را از طرف من بیان کند. امیدوارم اون شخص هر چه زودتر هویتش رو روشن کنه. و بار دیگر اعلام می کنم من بعد از اینکه در همین سایت از تمامی دوستان خداحافظی کردم فقط خواننده نظرات دیگران بوده و هیچ مطلبی نه در این سایت و نه سایت رادان نگارش نکرده ام. عین آخرین متنی را که نوشتم همینجا کپی پیست می کنم.

    عبداله
    شهریور ۲۲م, ۱۳۸۹ در ۳:۰۰ ب.ظ
    با پوزش از تمامی دوستان اعلام می کنم بدلیل پایین بودن آی کیو ام معنی پاک و سالم بودن هوای تهران بخصوص نوروزآباد را نمی دانسته ام و الان اعلام می کنم که سخت در اشتباه بودم نه تنها هیچگونه آلودگی در بین نبوده بلکه کاملا پاک و سالمید بدین جهت عذرخواهی بنده را برای دیر متوجه شدنم بپذیرید. اگر در این مدت به جهت نادانی و جهالت خود چنانچه انتقادی کرده و موجب آزردگی خاطر شماها و بخصوص تهرانی های عزیز را فراهم کرده ام از تمامی شما عزیزان معذرت می خواهم. احتمالا آخرین نفری هستم که از اشتباه در آمده باشم. موفق و موید باشید. خدانگهدارتان

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۳ ق.ظ:

    عبدالله عزیز
    خدا را شکر میکنم که همین بهانه باعث شد که دوباره به جمع ما و دوستان اسب بپیوندی ، امیدوارم دوباره بتونیم از نظراتت استفاده کنیم . حضور همگی دوستان در جهت رساندن صدای اسبدوستان الزامی است.

  • عبداله می‌گه:

    اینجانب نظرات و دیدگاههای مفید نگارندگان این سایت را همیشه مطالعه می کنم تا اطلاعاتم بیشتر بشه ولی در حال حاضر بنابه دلایلی امکان طرح پرسش و سوال از کسی ندارم ولی همیشه با مطالعه نظراتتان با شماها دوستان عزیز هستم. موفق و موید باشید.

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    هر کس به نتایج دوپینگ مشکوک است می تواند از طریق فدراسیون پزشکی یا دادسرای امور پزشکی و دارویی درخواست تحقیق وتفحص کند .واقعا چرا بدون دلیل موجه تهمت و افترا میزنیم. تمام نمونه ها چه در گنبد چه در تهران همه از طریقDHL به دبی ارسال میشود.حال چون نازنین روی فرم است و خوب میدود دوپینگ است یا اسبهای آقای رادان. سال ۸۵ اسبهای آقای رادان مرتب دوپینگ اعلام میشدند و ایشان هم معترض بودند و حتی مدعی عوض شدن نمونه ادرار بودند که از موی اسب ایشان نمونه گرفته شد و آزمایش DNA صحت انرا تایید کرد.سال گذشته هم در مورد مجیک عده ای معترض بودند که دوپینگ است و مرتب برای معاونت اسبدوانی دلایل واهی می اوردند.پس من از همه دوستان عاجزانه میخواهم یک مرد پیشقدم شود برود دادگستری یا سازمان بازرسی کل کشورشکایت کند تا حداقل شرافت کارکنان دوپینگ و معاونت اسبدوانی اثبات شود . متاسفانه عده ای فقط در تهمت زدن استاد هستند در عمل طبل توخالی هستند.

    [پاسخ]

    بی طرف پاسخ در تاريخ مهر ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۳ ق.ظ:

    آقای ناشناس،
    این حرفا کدومه؟ دوپینگ چیه؟ این حرفا به آقای مهندس خراسانی نمی چسبه. در ضمن هیئت تهران همه جوره همراه حاج آقا خراسانی هستند و از ایشان در همه حال دفاع می کنند.خصوصا” در مورد دوپینگ. این تهمت ها رو تمومش کنید و این حرفا رو کش ندید.

  • ناشناس می‌گه:

    چرا اقایان سهم جوایز مالکین را پرداخت نمیکنند؟
    اگر قرار است نصف جایزه درج شده در دفترچه پرداخت شود چرا مردم را سرکار گذاشتند؟

    ا

    [پاسخ]

  • ایمان محمدزاده می‌گه:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقایان بابازاده و خانواده محترم
    بنده در اینجا از زحماتی که شما و کلیه مجموعه هورس ایران خصوصا مربی زحمتکش و توانا آقای حمید روشنی در این یک سال برای اسبهای ما کشیده اید تشکر میکنم و امیدوارم همیشه و همه جا سلامت و سربلند باشید

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱۱:۰۹ ق.ظ:

    جناب آقای مهندس محمدزاده و ایمان عزیز
    بزرگترین موهبت اسبدوانی در سال گذشته افتخار دوستی با شما و خانواده محترمتان برای بنده و خانواده ام بود و در همین راستا تمامی تلاش و سعیمان را نمودیم تا رضایت خاطر آنجنابان را فراهم نماییم . امیدوارم کم و کاستی ها را به بزرگواریتان بخشیده و همواره در نظر داشته باشید که هدف ، فقط و فقط بقا و تداوم دوستیمان بوده است و لاغیر.
    برایتان آرزوی توفیق روزافزون دارم ، شاد و پیروز باشید.

    سلتیک پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۸ ب.ظ:

    سلام اقای بابازاده مگه اقای محمدزاده اسبشان رااز شما گرفته اند؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۸۹ ۱:۱۴ ب.ظ:

    با توجه به اینکه برای فصل بهار ۴ تا کره دارم و مجموع اسبهایم به ۹ راس میرسد بناچار مجبور به تحویل اسبهای ایشان شدم و اسبهای دیگر دوستانم را نیز تحویل خواهم داد و دیگر به هیچ عنوان اسب کسی را در مجموعه بنده نخواهید دید بجز اسبهایی که از خودم خریده شده باشد.

  • رشید می‌گه:

    سلام
    اقای بابازاده دبی رویال قبلا ماله کی بود وبه مبلغ چند فروخته شد؟
    وچند روز پیش مجیدایری رو دیدم گفت که هفته اینده تهران هم پنجشنبه وجمعه هست وگفت قهرمانیه ایا این درسته؟

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    آقایون لطفا پیش بینی های این هفته؟

    [پاسخ]

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۷:۵۶ ق.ظ:

    کورس ۲ : فلوریدا – لاکی رومن – ساینا
    کورس ۳ : گالین دریم – کینگ طلا – خان عمو -نانسی
    کورس ۴ : سارانا – ارسینه – بلست
    کورس ۵ : فانتستیک برد -اکس پلوژن – کجیک
    کورس ۶ : خسته -پانته ا – بالتیکا
    کورس ۷ : سینیوریتا – حماسه – زبل خان

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۷م, ۱۳۸۹ ۵:۵۷ ب.ظ:

    قدرت – شوکا – رویداد
    لاکی کویین – فلوریدا – گل عقیق
    گالین دریم – نانسی – کینگ طلا
    سارانا – بست – آرسینه
    چیکو – اکس – مجیک
    بالتیکا – پانته – خجسته
    ریواستالیون – سینیوریتا – حماسه – فلامینگ
    رنگین – زورو – قمصر

  • محمد می‌گه:

    از مدیریت سایت تقاضای ایجاد تالاری برای مشاوره تغذیه و ترینینگ اسبهای کورس را دارم.

    [پاسخ]

  • محمد می‌گه:

    لینک زیر خبری از خبرگزاری فارس نیوز در مورد واردات اسب است.جالبه. ببینید.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907050557

    [پاسخ]

  • ا ک می‌گه:

    شنیده میشود که فرهاد قزل به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف بدون اسب مانده است و همه اسبها را از دستشان گرفته اند .

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۰م, ۱۳۸۹ ۹:۲۲ ب.ظ:

    بنظر من اون ۲ تا مقامی که با کامپتون دنسر گرفت فوق العاده بود و صرف نظر از بعضی مسایلش مربی خوبی است.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۱۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۹ ب.ظ:

    قطعا بدون اسب که نیست اما شاید اسبهای خوبشو ازش گرفته باشند.ولی یک مربی ورزشی باید منش و شخصیت مربیگری و وقار خاص مدیریتی داشته باشد که متاسفانه بعضی مربیان ما از این شاخصه بهره کمی برده اند.احتمالا بعضی حواشی که خود فرهاد نیز به ایجاد انها دامن میزند در این امر بی تاثیر نیستند.

    ایمان محمدزاده پاسخ در تاريخ مهر ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۰ ق.ظ:

    اسبهای آقایان هفت تنی و عابدینی تحویل ایشان شده

    امیر پاسخ در تاريخ مهر ۱۱م, ۱۳۸۹ ۴:۵۲ ب.ظ:

    نتایجش ضعیف نبوده.چون همه ی اسبهایش از یک مالک بوده و اون هم تحت تاثیر حرفهای اطرافیانش(مثلا مشاور)قرار گرفت اسبهاشو از فرهاد گرفت و به شهرام روان داد و حالا فرهاد بدون اسب شده.به نظر من هر کی اسباشو بده به فرهاد ضرر نکرده چون هم سالمه و هم زحمتکش.

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۲:۵۳ ب.ظ:

    به نظر بنده فرهاد مربی بسیار زحمتکشیه.اما باید کلاس کار مربیگری داشته باشه.ولی بخاطر جرات و نترس بودنش همیشه قابل تحسینه.

    حمید پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۸:۳۹ ب.ظ:

    از این که فرهاد خوب نتیجه میگیره شکی نیست ولی ۹۰% اسبهای فرهاد در زمان کورس و تحویل ایرادات خیلی بزرگی دارند و هر کی تحویل بگیره باید حداقل ۱ فصل دوا درمان کنه و اسب رو بخوابونه و نکته دوم همان طور که دوستان اشاره کردند اخلاقه ایشونه که خودش همیشه با افتخار میگه که من ……… هستم.

  • محمد می‌گه:

    سایتی برای انتخاب نام اسب بر اساس حروف لاتین
    http://www.horses-and-horse-information.com/horsenames/b.shtml

    [پاسخ]

  • بی طرف می‌گه:

    اقا کوروش عزیز، فکر کنم با ترک مسابقات تهران اشتباه بزرگی مرتکب شدید چون فعلا” گنبد تا ۳ هفتهء دیگر شروع نخواهد شد و احتمالا” مسابقات تهران برای ۲ هفته دیگر ادامه خواهد یافت. تصور می کنم که اگه می موندی برای شما و اسباتون بهتر بود.

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۲:۴۴ ب.ظ:

    آیا دلیل علمی برای این مطلب دارید؟اتفاقا طبق تحقیقات من ترک زودتر تورنمنت و استراحت و آماده شده برای تورنمنت بعدی بسیار مفیدتر است.لطفا دلیل خود را بیان کنید.

    حمید پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۸:۲۷ ب.ظ:

    والا امروز صبح که مربی هورس ایران داشت لاکی رانر و ساینا رو چهار نعل تخت میداد. به نظر من آقای بابازاده یه سری از اسبهاش که آمادگی لازم و واسه تهران نداشتند از تهران برده و واسه گنبد حاضر میکنه.
    واسه من جای سواله که وقتی مربیش تهرانه چجوری اسبهاش میخوان تو گنبد حاضر شن؟ توقع مردم بعد از نتایج مجیک و میس از هورس ایران خیلی زیاد شده به امید روزی که باز همان نتایج تکرار بشه

  • ناشناس می‌گه:

    آقایان لطفا پیش بینی هفته های هفتم و قهرمانی؟

    [پاسخ]

  • Ali Darmani می‌گه:

    Va dirooz 19 homin ghahremani paya pey abar madiane afsaneyi donya ZENYATTA dar korse G1 ladies secret baraye bar 3vom dar3sale akhir……….ehtemalan akharin va 20 omin korse zenyatta dar 7 Nov 2010 dar korse G1 breeders cup classic ke ghahremane sale pish in mosabeghe bozorg ba jayeze 5 million $ khode zenyatta bode ast ke baraye avalin bar tavasote yek madian ragham khorde ast …va hala oo baraye akharin mosabegheye khod aya mitavanad ijn mohem ra tekrar konad????

    linke 19 homin korse zenyatta
    http://www.youtube.com/watch?v=6dq8fAQ6yjo&feature=rec-LGOUT-real_rev-rn-1r-1-HM

    [پاسخ]

    رحیم پقه پاسخ در تاريخ مهر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۲:۰۱ ب.ظ:

    بله واقعا غیر قابل باور بود ۱۹ استارت و ۱۹ قهرمانی از آن زنیاتا و مایک اسمیت

    بزودی هم بریدرزکاپ با حضور zenyatta – lookin at lucky – quality road – blame – richard kid و .. نهایت هیجان را خواهیم دید.

    و جای خالی راچل

  • محمد می‌گه:

    در ارتباط با کورس ۴ اینهفته:
    اسب شماره ۲ نیکل.در سایت اسبدوانی کره پادشاه-گل کاملیا میباشد.اما در سایت پدیگری دوستان nikol4 را پدیگری کنند میتوانند نیکول را ببینند از پادشاه (غیر از پادشاه زاده کینگ کوگات ) و زاده خود کاملیا.نه نوه کاملیا.
    لطفا دوستان اگر در این مورد اطلاعاتی دارند اعلام کنند.

    [پاسخ]

  • محمد می‌گه:

    اگر این اسم king of the sun را در سایت پدیگری سرچ کنید ۲ اسم متشابه را میدهد.یکی ( GB ) است و دیگری (USA ).هر دوی اینها در ایران بودند.اگر در قسمت Report بخش Progeny هر کدام را سرچ کنید هر ۲ تا ۱ کره دارند اولی Nkol4 و دومی Oktay .حالا شما بگید:
    ۱:کدوم پادشاه سیلمی تروبرد ایرانه؟
    ۲:نیکل زاده کدوم سیلمیه ؟کدوم مادیانه؟

    [پاسخ]

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۴ ب.ظ:

    از گریکاس کاپ چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من که لیست رو هرچی نگاه کردم ندیدم؟
    پشیمان شدند؟ثبت نام نشد؟ چی شده؟کسی خبر داره>؟

    حمید پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۷:۱۱ ب.ظ:

    با سلام سایت پدیگری سایت معتبری نیست و هر اطلاعاتی رو که دلتون بخواد میتونید وارد کنید سیلمی کینگ او دسان متعلق به جناب خراسانی کره (کینگ مامبو و سولار بوند)است و نیکل محصول دومین سال کشش این سیلمی در ایران با مادیان گل کاملیاست و گل کاملیا زاذه پرنس روپرت با کاملیاست و کورس های خوبی دسته کاکاخوجه کرده در ضمن نام لاتین نیکل(nicole)است که هنوز ثبت نشده

    عبدالصمد قربانقلی پاسخ در تاريخ مهر ۱۲م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۳ ب.ظ:

    با سلام . کینگ آف د سان ایران کره کینگ مامبو میباشد و نیکول هم کره همین کینگ آف د سان میباشد. و اگر کسی غیر از این وارد کرده اشتباه کرده.

  • رستوران حاج حسن می‌گه:

    قهرمانی زیبای بالتیکا ونایب قهرمانی اسبهای گل عقیق وبست را به استاد رحیم مهرانی وهوادارانش تبریک عرض میکنم.به امید قهرمانی ریحاناو رگال اگزگتیو

    [پاسخ]

  • محمد می‌گه:

    از آقای مهندس نادرزاده که دوست بنده هستند شنیدم دلتکین و کره دلبر از سیلمی سلتیک سایلنس دسته باشگاه هورس ایرانه.بسیار خوشحال شدم و بخاطر انتخاب درست تبریک گفتم.ارزیابی شما از کره دلبر – سلتیک چیست؟

    [پاسخ]

    nzadeh پاسخ در تاريخ مهر ۱۵م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۱ ق.ظ:

    kore delbar kheyli khobe chon mn hamishe delbar o korash ro az nzdik mibinm vli deltkin moftesh groone
    khodm naderzadeam

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۶م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۳ ب.ظ:

    دلبر کره ۱۸ماهه از سلتیک و کره ۶ ماهه از المرام داره ، منظورتان کدام کره دلبر است ؟

    nzadeh پاسخ در تاريخ مهر ۱۶م, ۱۳۸۹ ۸:۵۴ ق.ظ:

    deltakin va kore delbar b noorberdi andrva peyvastnd doost aziiz shye parakni nkon khaheshan

    علی پاسخ در تاريخ مهر ۱۷م, ۱۳۸۹ ۶:۵۹ ق.ظ:

    منظورم همین دلبری که گفتید.(لنسکوی – سلیقه)

  • mikl می‌گه:

    نام: احمد دادخواه
    پرسش: با سلام وعرض ادب خدمت حاج حمید رادان بر همه جامعه اسبدوانی وشخص بنده میزان علاقه شما به اسب واسبدوانی به اثبات رسیده است. لیکن این پرسش ذهن بنده رو در گیر کرده که شما چرا نام اسب های مسابقه ای که در مسابقات بین المللی رجیستر شده اند.را تغیر می دهید.(imamm_implication,….)شما که در مسابقات خارج از کشور نیز حضور مستمر دارید به این امر واقف هستید که تغییر نام اسب در صورتی که رجیستر شده باشد.خلاف مقررات اسبدوانی است.در آیین نامه مسابقات کشورمان ماده۱۸وتبصره دوم نیز بر این امر تاکید شده است.لطفا دلیل این تغییرات که در نام اسب های شما ایجاد می شود اطلاع رسانی کنید تا موجب تنویر افکار عمومی شود. با احترام فراوان
    پاسخ:

    با سلام خدمت شما کاربر محترم
    بدلیل شناسایی اسب های اینجانب از دیگر اسب ها پیشوند ریو به اول اسم اصلی هر اسب اضافه شده است .
    با تشکر – رادان
    …………………….
    با سلام و عرض ادب
    خدمت دوستان
    من در تالار هورس ایران طی این یک سال گذشته مطالب زیادی رو نوشتم که در اوایل حضورم به دلیل عدم شناخت دقیقی که نسبت به کورش بابازاده داشتم ،انتقادهای بسیار جدی نیز داشتم .بعدها که عملکرد سایر مالکین و……رو در مقیاس کلی بررسی کردم .متوجه اشتباهات خود در ان زمان شدم.ولی هیچ گاه ندیدم انتقادهایی که ازطرف خود من و سایر دوستان می شود،حذف شود یا در صدد این باشند که با تغییر نام نویسنده کامنت قصد تخریب شخص مقابل رو داشته باشند.نحوه مدیریت سایت در طی این مدت کاملا مبتنی بر دموکراسی بود ومعتقدم همین نحوه برخورد ایشان با کاربرانشان باعث شد که روز به روز بر تعداد مخاطبان این سایت افزوده شود.حتی کسانی که در این تالار مطلبی نمی نویسند ،می دونم از سر کنجکاوی هم شده به این تالار سر می زند تا از مسائل ریز ودرشتی که در اسبدوانی روز ما در جریان است ،آگاهی پیدا کنند.اصولا برخورد اندیشه ها به صورت باز همواره با رشد وبلوغ وآگاهی همراه بوده و کسانی که به دنبال بسته کردن جامعه ای مثل اسبدوانی می باشند از رشد و آگاهی غاطبه علاقمندان به این ورزش رنج می برند.چرا که می دانند در صورت آگاهی علاقمندان به این ورزش منافعشان دچار خدشه می شود!بیانیه هیئت برگزاری مسابقات تهران در پاسخ به کورش بابازاده نمونه بارزی از این مسئله بود.
    البته کسی که در هر کورس در نقطه ثقل میدان ایستاده وتوانایی نظارت بر مسابقه ای دارد که اسبهایش در میدان حضور دارند بدون شک لقب احمد دادخواه برازنده ی خود ایشان می باشد.
    کدام ورزش و فعلی را در دنیا سراغ دارید که کسانی بر مسائلی نظارت داشته باشند که از نتایج آن ورزش ذینفع می گردند وهمزمان قابلیت اجرای عدالت در بین تمام شرکت کنندگان را داشته باشند.آیا در صورتی که دیسکالیفه (حذف اسب قهرمان)در آیین نامه مسابقات ما پیش بینی شده بود،خطایی که بر روی اسب پیکولوبیب توسط نیوجرسی افتاد واتفاقهای از این قبیل از سوی کسی که در تامین قسمت اعظمی از جوایز مسابقات مشارکت داشته ،قابلیت وتو نداشته و نخواهد داشت.کما این معتقدم این عمل اتفاق افتاده است.در غیر این صورت همگان در وجدان معاونت اسبدوانی با دیدن فیلم مسابقه مربوطه شک خواهند کرد.
    امیدوارم آقای رادان همانطور که کارهای مثبتی که در سالیان دور به خاطر دارند.کارهای زشتی که از طرف ایشان یا چابکسوار ومربی منتسب به ایشان در همین یک سال پیش افتاده را نیز به صورت شفاف بازگوکنند.
    صدالبته گفتن تبریک به رقیب برنده از طرف ایشان مورد ستایش است و از ایشان که روحیه ورزشی را نیز دارند، همین انتظار را داریم.ولی تبریک به طرف مقابل فعلی است که در تمام عرصه های زندگی از ورزش.فرهنگ و….تا سیاست گرفته امری کاملا مرسوم است و معمولا این گونه اخبار از طریق سایر رسانه ها واشخاص انعکاس داده می شود.من هیچ وقت شخصی رو ندیدم که بگوید من بعد از شکست در عرصهXبه طرف مقابل تبریک گفتم.حال که برادری ایشان نسبت به کورش بابازاده ثابت شد.چرا ایشان پای اطلاعیه ای را امضا کردند که به آقای بابازاده صفت دهان گشاد را نسبت دادند،آیا این دو مقوله از نظر دوستان جمع پذیر است؟
    در مورد دوپینگ ومسائل مربوط به آن فرضیه سلامت کیت های که آزمایش شده اند رو تائید می کنم ولی از کسانی که سلامت آن ها را تائید می کنم ،تقاضا دارم ابهامات زیر را در ذهن بنده برطرف کنند!
    در سال ۸۴که مجری مسابقات تهران شرکت اسب ایرانیان بود همگان می دانیم جوایز مسابقات دچار جهش خیره کنندی شده بود وهمانطور که می دانید ،افزایش جوایز یکی از عواملی است که مالکان ومربیان اسب رو ترغیب می کند که برای به دست اوردن جوایز بهتر به دور از مسائلی مانند دوپینگ وکشیدن اسب ها و…..در جهت انجام کورس های سالم تلاش کنند .با این حال در طی ۹هفته برگزاری مسابقات سال۸۴تهران،۳۹مورد دوپینگ را شاهد بودیم یعنی به طور متوسط هفتگی بالای ۴مورد.سوالم از دوستان این است که طی این چهار سال
    -آیا مالکان ومربیان قبلی کنار گذاشته شده اند و دگر دیسی اساسی از این نظر اتفاق افتاده است.در حالی که همه می دانیم هم مالکیت اسبها .هم مربیگری .هم چابکسواری به طور موروثی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.
    -آیا جوایز مسابقات در این چهار سال افزایش چشمگیری داشته است؟
    -میزان مجازات ها وجرائمی که برای افراد خاطی در نظر گرفته شده است،شدت پیدا کرده؟و…….
    آیا باید قبول کنیم اسبدوانی ما نسبت به زمانی که آقای ثابت مسئولیت کار را برعهده داشته اند ،در هیچ زمینی پیشرفت قابل ملاحظه ای ولی در زمینه دوپینگ گوی سبقت را از کشورهای صاحب صبک اسبدوانی که از دویست سال پیش در حال مبارزه با پدیده ی دوپینگ با استفاده از تجهیزات روز بوده اند را ربوده است؟!امیدواریم که همینطور باشد!http://www.asbiranian.com/DopeResults.htm
    -هر سال معمولا یک ماه قبل از شروع مسابقات تهران اسامی کسانی که به کورس تهران کمک می کردند همراه با ریز مبالغ آنها بر روی سایت اسبدوانی قرار می گرفت ولی امسال نه تنها که قرار نگرفت .بلکه بعد از اعلام جدول هفته اول با اعلام اینکه فقط مبلغ هفتاد میلیون از طریق آقایان هیئت تهران تامین شده است ومابقی باید از طریق مالکان تامین شود همه مالکان ومربیان را در یک عمل انجام شده قرار دادند؟!
    -در مورد نتایج عجیب و غریبی که بعضی از مالکان در تهران کسب کردند هیچ گونه جای تعجبی نیست.کافیست علاقه مندان به اسب واسبدوانی دفتر خاطرات اسبدوانی را در ذهنشان ورق بزنند تا هم تجدید خاطره ای انجام داده باشند وهم این که به گستردگی این نتایج عجیب وغریب در تاریخ اسبدوانی پی ببرند.
    برای مثال اسب دایانا را که در مسابقات تهران سه بار پیاپی بتمن را شکست داد همه به یاد دارند.ولی درست کمتر از یک ماه دایانا سه شکست متوالی رو درست در همان مسافت در مسابقات پاییز گنبد از بتمن تجربه کرد و مثال های بسیار دیگر ………….
    با توجه به اینکه در ان زمان ها از پدیدهای به نام فتوفینیش در اسبدوانی خبری نبود .بعضا نتایج بعضی از کورس ها درست عکس آن چیزی بود که اکثریت حاضر در میدان تصور می کردند و گویی فقط این چشم داورین خط پایان بود که همانند فتوفینیش عمل می کرد.
    بله بالاخره یکسال استقلال قهرمان می شود ویک سال پرسپولیس.شاید پدیده هایی مثل سپاهان و ذوب آهن نیز ظهور کنند ولی قطعا در برنامه هایی مثل نود کلماتی مثل ناداوری .فوتبال ناپاک وامثالهم رو شنیده باشید.البته آقای رادان که فرد فوتبالی هم می باشند بیشتر شنیده اند.بنابراین شنیدن کلمات مشابه در این تالار از جانب کاربران که نقش نود اسبدوانی را ایفا می کند نباید دور از ذهن باشد.مگر این که آستانه انتقادپذیری مالکین ما به اندازه ای پایین باشد که تحمل شنیدن این حرف ها را از جامعه کوچکی به لحاظ اندازه از زبان علاقه مندان به این ورزش را نداشته باشند،در این صورت باید به کسانی که در برنامه های با مخاطب میلیونی مثل نود عملکردشان مورد انتقاد قرار می گیرد باید دست مریضات گفت.
    به هر حال مسابقات تهران این هفته به پایان می رسد ومطمئنا سال دیگه هم دقیقا همین مسائل ومشکلات از بودجه برگزاری مسابقات تا…..
    دوباره تکرار خواهد شد و با شروع مسابقات پاییز گنبد به بوته ی فراموشی سپرده خواهد شد وچون اولین تجربه هورس ایران را در قالب یک باشگاه شاهد بودیم.مسابقات تهران به چالش کشیده شد وتمام عملکردها مورد نقد دوستان قرار گرفت ولی چیزی که مطمئنم اگر مجموعه هایی مثل هورس ایران ها وجود نداشتند، موقعی که همه ما دستمون عصا خواهیم گرفت وگیسوانمان سپید شده است شاهد بحث های مالکان اسب که احتمالا فرزندان مالکان کنونی می باشند بر سر تامین جوایز مسابقات تهران خواهیم بود وعده ای نیز با صدای بلند فریاد خواهند زد که مسابقات را هر چه سریعتر به گنبد بیارید.
    با امید موفقیت برای تمام کسانی که در عرصه اسب می باشند وهمواره یار شاطر اسبدوانی بودند نه بار خاطر آن.

    [پاسخ]

    پرهام پاسخ در تاريخ مهر ۱۵م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۶ ق.ظ:

    lمن سوالی از جناب mikl دارم.ببین دوست گرامی وقتی مسابقه ورزشی جایی برگزار میشه اگه هر کسی به هر دلیلی برگزارکنندگان مسابقه رو قبول نداره یا به سلامت مسابقات با دلیل یا بی دلیل شک داره خیلی راحت میتونه در مسابقه شرکت نکنه اما اینکه شرکت کنه و بد از اینکه نتایج به دلخواهش نبود مدام بهانه بگیره و از زمین و زمان ایراد بگیره و تهمت بزنه واقعا جای تاسف داره.مسابقات در چند سال اخیر توسط همین افراد برگزار میشد و افرادی مثل جناب رادان هر سال کمک میکنند.چرا سالهای قبل از این حرفها نمی زدید؟به قول جناب بابازاده اسبدوانی تنها ورزشیه که تمام شرکت کننده ها برای قهرمانی تلاش میکنن.حالا اگه اسبی ۳بار اسبیو بزنه و بار چهارم ببازه با منطق جناب عالی دوپ بوده؟

    htc پاسخ در تاريخ مهر ۱۶م, ۱۳۸۹ ۹:۳۲ ق.ظ:

    khejalat bekesh!!! age 10 nafar mesle mikl be in shekl fekr konand asbdavani iran nabood mishe.in avaze tashakor az aghaye radan hast??? che kasi dar gonbad ya tehran espanser shode oon ham ba in hame zibayee??? az aghaye babazade dar tajobam ke chera darad site khodash ra ba in payam haye tohin amiz kharab mikonad!!! vaghean bara mikl moteasefam in harf haye shoma be joone ham andakhtane shakhsiat haye bozorg ast mesle aghaye radan va babazade.ba tashakor az doostani ke payam man ra khoondand

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۶م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۹ ب.ظ:

    بنده قبلا هم بارها اعلام کردم ، همه میتوانند در این سایت اظهار نظر کنند و همچنین میتوانند به این نظرات پاسخ بدهند ، درست همینطور که شما این جوابیه را فرستادید .

    mikl پاسخ در تاريخ مهر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۶ ق.ظ:

    کجا من گفتم اگر اسبی سه بار برنده بشه و بار جهارم شکست بخوره .اون اسب دوپ شده ؟
    عرضی که داشتم به صورت کلی بود و شامل مسابقات گنبد هم بود وچند سوال اساسی در مورد دوپینگ مطرح نموده ام؟
    آیا داروهای نیروزا کمیاب شده است؟
    چه عاملی وجود داشته که مالکین یا مربیان از پدیده ی دوپینگ نسبت به چهار سال قبل اجتناب بورزند.قطعا مدیریتی که توانسته مشکل
    بزرگی مثل دوپینگ رو حل کنه باید بتونه یه تقویم درستی برای مسابقاتش بنویسه؟!
    دقت کنید در اسبدوانی دوپینگ بر روی عامل غیر انسانی یعنی اسب صورت می گیره به همین خاطر آمار اون در رشته ای مثل اسبدوانی طبیعیه که از سایر رشته ها بیشتر باشه ؟!ولی امار دوپینگ در اسبدوانی حتی از رشته هایی مثل وزنه برداری وفوتبال هم داره کمتر میشه ؟!این به نظر شما عجیب نیست؟!
    اما شما اقا یا خانم htc بخش اول سخنانم که در دفاع از خودم بود به خاطر گستاخی بود که اقای رادان در تغییر نام بنده انجام دادند؟
    اما بخش دیگر سخنانم که در دفاع از اقای بابازاده “به خاطرپیامی بود که شما در رادان هورس گذاشتید” همین جا پس می گیرم چون نمیخوام اسباب تکدر خاطر این دو دوست رو فراهم کنم. ولی شما بهتره به جای اینکه مثل خاله زنکها بری سایت اقای ریو بنویسی .”پشت سر شما حرفای بد دارند میزنند”همین جا مستقیم خودت پاسخ این دوستان رو بدید.مطمئنا اقای رادان شما چشم دارند که این کامنتها رو بخونند و گوش هم دارند از طریق دوستانی مثل شما خبرها رو بشنوند وهمچنین دست هم دارند تا پاسخ سوالات دوستان رو مثل آقای…..خودشون بدند.
    در ضمن ، ضمن احترامی که برای تمام کسانی که در زمینه اسبدوانی فعالیت می کنند .بنده شخصیت بزرگی بین این دوستان نمی بینم.شخصیت بزرگ تعریف داره و میتونه با حضور خودش یک عرصه رو متحول کنه؟
    شخصیت های بزرگ در ذهن من جیمز کلارک ماکسول.شرودینگر و انیشتن .نلسون ماندلا. گاندی و….می باشند نه آقایان بابازاده و رادان و….. ولی چون وجه مشترک همه ما علاقه به اسبدوانی است و این افراد عاشقانه برای بقای این رشته زحمت می کشند جزو کسانی می باشند که در لیست علاقه مندی ها در ذهنم براشون فایلی باز کردم.در این جا از حضور تمام دوستان برای همیشه خداحافظی می کنم چون نمیخوام کشتی به گل نشسته سوارکاری بیش این دچار سانحه بشه!
    در ضمن برای این که htcهم خیالش راحت بشه میگم “اصلا اقای رادان شما خوب .عالی .بهترین برین با اسبدوانی ایشون و ریوها حالش رو ببرین.
    خداحافظ

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۷:۴۲ ب.ظ:

    میکاییل عزیز ، راه درست حضور و تبادل نظر و اطلاعات است ، نه گریز و میدان را خالی کردن. امیدوارم همیشه در کنار ما باشی و باز هم از نظراتت استفاده کنیم.

  • hamid mojtahedzadeh می‌گه:

    ba salam khedmate tamamiye asbdaran be vijeh asb doostan…

    modatist az gooshe kenar matalebi shenideam ke vajeb danestam jahate estehzare tamamiye khanandegane mohtaram masale ra shafafsazi konam
    darmorede seylamiye varedatiye janabe aghaye sharif az bande ham telefony ham be soorate roo dar roo soal shode ke shaye ast ke bande ba mosharekate aghaye ali sharif eghdam be vared kardane seylami be name PRIMO VALENTINO nemoodeam. dar pasokh be tamame soalat bayad be arze berasanam in haghir hichgoone sherakati ba janabe aghaye sharif nadaram .da akhar arezoomad pirooziye tamamiye zahmatkeshane in reshteye porhayajan hastam. zemnan az modiriyate mohtarame sait baraye faraham kardane mohiti monaseb jahate etela rasani samimane sepasgozaram

    [پاسخ]

  • خ . ا می‌گه:

    خبر میرسد که آقای تابش و خراسانی در شرف ارائه استعفا نامه خودشان هستند .

    [پاسخ]

  • رشید می‌گه:

    سلام اقای بابازاده
    درسایت اسبدوانی اعلام کردند که شنبه در گنبد ثبتنام هست ایا شما هم اسبهایتون رو ثبت نام میکنید؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۶م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۴ ب.ظ:

    بله ، احتمالا فقط سوج ولف

  • سلتیک می‌گه:

    قابل توجه مالکین و مربیان محترم

    بدینوسیله باستحضار می رساند که مسابقات اسبدوانی مطابق تقویم ورزشی از ۲۲/۷/۸۹ در گنبد کاووس برگزار میشود ، بدین منظور روز شنبه مورخ ۱۷/۷/۸۹ از اسبهائیکه فرم ثبت نام و مشخصات اسب را تهیه و تحویل داده اند ثبت نام بعمل می آید .

    استثنائاً برای آندسته از مربیان و مالکین که موفق به پرکردن فرم مشخصات نشده اند ،

    در این هفته آقای صمد قربانقلی در محل ثبت نام آماده همکاریست .

    [پاسخ]

  • آریا می‌گه:

    با سلام

    آخرین اسب خریداری شده توسط حاج آقا رادان

    http://www.tattersalls.com/cat/october/2010/108.pdf

    [پاسخ]

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۱۷م, ۱۳۸۹ ۱:۰۲ ب.ظ:

    این هفته تو میدونه تهران کار بسیار ازرنده و شایسته اقای بابازاده را دیدیم . ایشان که سالهای با اقای حمید روشنی کار می کردند. بعد از اینکه اسبهایشان تحویل داده شد . در حضور تمام تماشاچیان از این مربی زحمت کش قدر دانی نمودند. که جا دارد به خاطر این حرکت به ایشان تبریک گفت.
    امیدوارم با مربی جدید بتونن به مانند مربی قبلیشون قهرمانی هاشون رو تکرار کنند.

    مربی جدید :جمشید روشنی

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۷م, ۱۳۸۹ ۶:۱۵ ب.ظ:

    با تشکر از لطف و محبت شما ، حمید روشنی هنوز هم مثل برادر برای من میمونه ، فقط با جابجایی اسبهام خواستم شانس دیگری رو امتحان کنم ، اورمینیا تحویل ایشونه ، الان هم کره ۳ ساله ای از سیگار و گل آیم رو برایش فرستادم و در تدارک اسبهای جدیدی برای ایشان هستم .

    الکلاسیک پاسخ در تاريخ مهر ۱۷م, ۱۳۸۹ ۸:۵۹ ب.ظ:

    اسب خریداری شده رادان سیلمی هستند یا کورسی؟

  • مجیک می‌گه:

    با سلام
    به میمنت و مبارکی شروع مسابقات گنبد ، پیشنهاد میشود قسمتی رو جداگانه به کورس پاییزه گنبد در تالار گفتگو اختصاص دهید.با تشکر از زحمات جنابعالی

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۷م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۸ ب.ظ:

    اگر دقت بفرمایید صفحه اصلی تالار یا موضوع ۱ به این منظور اختصاص پیدا کرده است.

  • ری ری ری ریحانا می‌گه:

    سلام.قهرمانی زیبای ریحانا مبارک آقای بابازاده.همچنین دست آقای قربانی و مربی آقای رحیم مهرانی هم درد نکنه باکورس زیبای ریحانا که خط بطلان کشید به همه ناداوریها و بیعدالتیها در تهران.راستی کجایند افرادی که میگفتند ریحانا دیگه تمام شده؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۴ ق.ظ:

    بنده هم به جناب آقای قربانی و تمامی هواداران ریحانا تبریک عرض میکنم ، با دیدن این استارت و نمایش زیبا با ۵۹ کیلوگرم چیزی رادر ذهنم تداعی کرد که این بود : کبرای دیگری ظهور پیدا کرد.

    شفیق پقه پاسخ در تاريخ مهر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۷ ب.ظ:

    قهرمانی استثنایی ریحانا و نایب قهرمانی رگال را به مالک صبور و فهیم جناب اقای قربانی و مربی و سوارکار زحمتکش و پرتلاش ایشان اقایان رحیم وستار مهرانی تبریک گفته و تداوم قهرمانیهایشان را ارزومندم.

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۰ ب.ظ:

    به نظر من رگال که اینهمه ازش تعریف شده بود کورس ضعیفی رو در هفته قهرمانی داشت. اسبی که از لینو شکست خورده ……..

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۹:۲۱ ب.ظ:

    اون اسب هنوز به اوج آمادگی نرسیده در ثانی ۲ اسب از باشگاه درخشش یعنی لینو و ابورجینی نمایش استثنایی داشتند .

    سعید پاسخ در تاريخ مهر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۴۷ ب.ظ:

    ااقا کوروش چرا تا وقتی اسباتون خوب کورس میکنن تعریف و تمجد میکونین و مثال کبرا وبقیه رو میارین و هر وقت اسباتون میخورن بهانه بد تمرین کردن وناامادگیه

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱:۳۷ ق.ظ:

    مثال کبری بخاطر نوع استارت زدنش بود

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۴:۵۸ ب.ظ:

    ریحانا صد سال دیگه هم به باد کبری هم نخواهد رسید لطفا به اسب افسانه ای کبری توهین نکنید.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۵:۱۴ ب.ظ:

    اگه از نظر شما به کبری بی احترامی شده بنده پوزش میخواهم .

  • الکلاسیک می‌گه:

    به نظرم عدم نتیجه گیری هورس ایران ناشی از مغرور بودنشان است و حتی پتیو که مجیک میلکام را زد و مورد تشویق اکثریت تماشاگران ترکمنی گردید واکنش غیر منطقی را از خود نشان دادند و به غرورشان برخورد . من از اون موقع تا به حال از این مجموعه هورس ایران خیلی بدم می آید و به خاطر غرورشان حالا حالاها نباید قهرمان شود .

    [پاسخ]

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۱:۵۰ ق.ظ:

    همه مالکین غرور دارند و این دلیل نمیشود.
    ولی درمورد برخورد ایشان در ان هفته من هم با شما موافقم .نباید انگونه برخورد میکردند چون همین مردم ترمن در هفته بعد نشان دادن که شایسته چنین برخوردی نیستند.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۵:۵۶ ب.ظ:

    در اون هفته خیلی ها بی احترامی و توهین کردند که واکنش بنده به این دلیل بود.

    جبار پاسخ در تاريخ مهر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۲:۴۶ ب.ظ:

    در هقته بعد هم کلی تشویق و تمجید شدید.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۶:۳۳ ب.ظ:

    دقیقا همینطوره ، اما به هیچکس بی احترامی و توهین نکردیم ، حتی برای گرفتن عکس یادگاری هم داخل میدان نرفتیم.

    سعید پاسخ در تاريخ مهر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۴۹ ب.ظ:

    ایول الکلاسیکو خوشم اومد دستت درد نکنه حرف دلمو زدی

  • سعید می‌گه:

    در عوض اقا کو روش خیلی تهمتا رو به محمد خوجملی زدین

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱:۳۸ ق.ظ:

    من چه تهمتی به محمد خوجملی زدم؟ لطفا یکیش رو بفرمایید؟

    سعید پاسخ در تاريخ مهر ۲۵م, ۱۳۸۹ ۵:۲۱ ب.ظ:

    یکی از تهمتاتون در مورد کشیده شدن مجیک بود

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۵م, ۱۳۸۹ ۶:۴۶ ب.ظ:

    کی بنده گفتم مجیک کشیده شد که بخوام گردن کسی بندازم ، خود محمد خوجملی چنین چیزی رو نشنیده و با هم مشکلی هم نداریم ، اینها چه قصه هایی که از خودتون میسازید؟

  • سعید می‌گه:

    اقا کوروش ناراحت نشو اون موقع گرم بودی باخته بودی مجیکم اولین بار بود که یک نمیشد و این رفتارا از شما طبیعی بود بعدشم بهقول یکی از دوستان نزدیک شما میگه کوروش بچه خیلی خوبیه و اطلاعات خیلی زیادی در مورد اسب داره ولی یه عیب بزرگم داره اونم اینکه دروغ میگه باشم وایمیسه

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۵م, ۱۳۸۹ ۹:۰۱ ب.ظ:

    دوست عزیز ، زمانی گفته شما درسته که از زبان محمد خوجملی بشنوی که به او تهمت کشیدن مجیک را زدم ، نه در تخیلات جنابعالی.

  • سعید می‌گه:

    اگه از خودش و یا خود شما شنیده باشم چی

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ مهر ۲۶م, ۱۳۸۹ ۱۰:۴۶ ق.ظ:

    ثابت کنید ، با حرف نمیشه.

  • جواد می‌گه:

    چرا اچ-کی-سون این هفته ها خوب نمیدوه؟علت چیه؟آماده نیست؟باتشکر

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ دی ۲۱م, ۱۳۸۹ ۶:۵۱ ب.ظ:

    برعکس این اسب در آخرین کورسش زیباترین نمایش را انجام داد.

  • جواد می‌گه:

    چرا هانهل نمی تواند قهرمان شود ؟علت چیست؟باتشکر

    [پاسخ]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.