مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب تروبرد

موضوعات:

  1. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات اسبدوانی سال ۱۳۹۲
  2. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۹۲
  3. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۹۱ تهران
  4. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۹۱ گنبد کاووس
  5. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه گنبدکاووس ۱۳۹۰
  6. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۹۰ تهران
  7. نظرات و انتقادات از وضعیت موجود اسبدوانی کشور
  8. پیشنهادات برای بهتر برگزارشدن مسابقات بهاره ۹۰ گنبد کاووس
  9. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییز ۸۹ ( قسمت دوم )
  10. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه ۸۹ گنبد کاووس
  11. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات تابستانه ۸۹ تهران
  12. تحلیل و بررسی سالهای گذشته مسابقات اسبدوانی
  13. نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات بهاره ۸۹
  14. علت عدم برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره ۸۹ گنبدکاووس چیست؟
  15. پیشنهادی برای بهبود و اصلاح وضعیت کورسهای دوخون و تروبرد
  16. نظر شما در مورد مجیک میلکام چیست؟
  17. پرسشهای فنی
  18. پیشنهادات و انتقادات
  19. جداسازی اسبهای دوخون و تروبرد توسط معاونت محترم اسبدوانی

نظرات کاربران در ارتباط با عملکردها در مسابقات پاییزه ۸۹ گنبد کاووس

با سلام

به لطف ایزد منان و با درایت و تلاشهای بی وقفه بزرگمرد تاریخ اسبدوانی جناب حاج آقا خراسانی ، مشکل مهم و بزرگ عدم تحویل میدان گنبد از سوی شرکت تجهیز به هیئت استان گلستان با زحمات زیادی که توسط ایشان کشیده شد در زمانی مناسب فیصله پیدا کرد و انشالله شاهد مسابقات زیبایی در این فصل خواهیم بود.
فصل بهارسال جاری با وجود بهره بردار جدید آقای اسدی ، مسابقات با افت شدید کمی و کیفی مواجه شد که امیدوارم با درایت و مدیریت هوشمندانه معاونت محترم اسبدوانی این فصل جبران ابتدای سال جاری را بنماید و برای تمامی زحمتکشان اسبدوانی منجمله مالکین ، مربیان ، چابکسواران و …. سال پربار و موفقیت آمیزی آرزو میکنم.

دوستان و کاربران محترم ، در این تاپیک میتوانید نظراتتان را در مورد عملکرد اسبها ، مالکین ، مربیان ، چابکسواران  ، مسئولین و … بیان نمایید و در فضایی آزاد با در نظر گرفتن اینکه به شخص یا اشخاصی بی احترامی نفرمایید به بحث و گفتگو بپردازید.

نظرات شما

  • ناشناس می‌گه:

    چرا بعضی از دوستان توهین به اقای وجدانی را با توهین به یک قوم برابر می دانند.مگر ایشان نماینده مردم ترکمن صحرا می باشند؟

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۷ ب.ظ:

    بله ایشان نماینده اسبداران ترکمن صحرا هستند حالا چرا به شما برخورده؟در ضمن عناوین اسبهای ایشان دیگر بهیجوجه ربطی به ترکمن صحرا ندارد بیخود خود شیرینی نکند

    شما خودشیرینی نکنید. پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۸ ق.ظ:

    منتظر جواب اقای وجدانی هستیم.

  • stalion می‌گه:

    nayeb ghahremaniye asbe ghodrat mande dan chilingwoeth ra be hame tabrik migam be khossos kasani ke poshte sare aghaye radan harf haye ziyadi zadand.va baz ham tashakor az agha kurosh

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۹:۲۷ ب.ظ:

    من هم به تمامی اسبدوستان و همچنین آقای رادان تبریک میگم ، اما به اسب ریتینگ ۷۴ قدرتمند نمیگن .

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۹ ب.ظ:

    شما کی میخواهید دست از تبلیغات از خودتان بردارید

    roshan پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۹:۲۹ ق.ظ:

    dooste aziz agha kurosh shoma hamoon ratinge 74 ro nadari ke bedavani pas behtare faghat tabrik begi

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۱:۳۰ ب.ظ:

    تمامی اسبهایی که از آمریکا خریدم در همون جا دووندم و ۵ تا اولی ۱دومی و ۲ تا سومی هم گرفتم ، اما به خودم مربوطه و منتی هم سر مردم ترکمن صحرا ندارم .
    اگه خواستی فیلم مسابقاتشون هست که ببینی .
    در ضمن اگه نمیدونید باید بگم که هنوز کارناوال دوبی شروع نشده و مسابقات محلی برگزار میشه و نه سراسری و جایزه هم بر حسب درهم است و با شروع کارناوال به دلار خواهد شد .
    اگه چیزی رو متوجه نمیشید بهتره که سئوال کنید!

    roshan پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۲:۰۶ ب.ظ:

    hatman dar hamoon america ham mosabeghat mahali boode jenabe babazade.va aghaye radan ham menati sare kasi nagozashtan va age mosabeghate mahaliye pas mohem nist dige vali chera asb haye shekh ha midavan ? shoma ham behtare fekr konid baed harf bezani kurosh khan

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۳:۰۹ ب.ظ:

    روشن یا استالیون عزیز : Dubai Racing Carnival 2011 از تاریخ ۱۳ ژانویه یعنی تقریبا ۱ ماه دیگه شروع میشه .
    اگه قرار باشه اسبهای شیخ ها در امارات ندوند پس باید کجا بدوند ؟

    group پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۴:۵۹ ب.ظ:

    pas asb haye shoma ham dar dahat haye america davidand doroste?roshan va stallion va mohamad va shafigh va kar dorost va gherghi va…………koli dige az karbaran

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲ ب.ظ:

    پس انتظار داشتید در بریدرز کاپ دویده باشند؟!؟!
    دوست عزیز ، IP روشن و استالیون یکی است و این یعنی از یک کامپیوتر کامنت میگذارند .

  • roshan می‌گه:

    besiyari az doostan az khoda khastand ke khoda javabe aghaye radan ra bedahad vali chon aghaye radan niyate kheyr darad khoda asbe dan chilingworth ra dovom kard ta dahane tamami kasani ke har chi khastand dar in site gozashtand ra bedahad.merci

    [پاسخ]

  • 32 می‌گه:

    خبری از مسابقات اسبدوانی کشور امارات :

    اسب آقای امین رادان به نام Dan Chillingworth (IRE) در مسابقات اسبدوانی امارات موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی گردید .

    [پاسخ]

  • امان می‌گه:

    با سلام خدمت همه دوستان ایا میدانید که اقای رادان چند سال پیش برای چی اسبدوانی را رها کرد؟ به دلیل …. زیاد در اسبدوانی

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۱۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱ ب.ظ:

    لطفا توضیح بیشتری دهید تا ماهیتش بیشتر رو شود

  • ویس بابا می‌گه:

    دان چیلینگ ورث نوه ی دختری الزاوو دوم شد.

    [پاسخ]

  • رصا می‌گه:

    باسلام وعرض ادب خدمت جنابعالی ومالکین محترم باید به عرض برسانم بنده حقیر بیش ازیک تماشاگر نیستم ولی در پیشبینی پنج پره شرکت میکنم بنده درسایت جناب اقای رادن نامه اعتراض اقای رشید ایری را خواندم هرچند……… وچون کنجکاو شده بودم از قبل جهت ضبط مسابقه ازتلوزیون خودرااماده وفیلم را ضبط نموده ام وبه عنوان یک فرد علاقهمند کورس ریو کالکشن راچندین مرتبه نگاه کردم انچه رابنده در فیلم بعنوان یک تماشاگر نه به عنوان یک کارشناس مشاهده نموده ام . این بود که هنگام فرمان استارت که ازحرکت دست استارتر مشخص میشود اسب ارام بنظر میرسد وهنگام باز شدن درب استارت سر اسب باان بخورد میکند که دران موقع کاری از دست کسی برنمی اید و باید قبول کرد اسب های مثله ریو کالکشن بالتیکا لاله زار نوع و……مشکلات خود را دارند وبایستی مربی وکمک مربی که پیش اینگونه اسبها قراردارند حواسشان جمع باشد وبایستی کاملا خود را با اغازگر هماهنگ کنند تا مشکل به حداقل برسد واز طرفی عمر دپار بیش از ۳۵ سال میباشد وبا ضربه به اهرم باز میشود در هر صورت اقای رشد ایری واقای رادان فیلم را دقیقا برسی ودرصورت قصور داشتن کسی اعتراض می نموداند وان هم نه بشکل ………… امیز زیرا دو طرف اسبدار می باشد با سپاس

    [پاسخ]

  • شهرکرد می‌گه:

    باسلام اقای بابازاده ان موقعی که اسبهای اقای رادان در گنبد اول می شدن چنان صورت خاکی وعرق ریزان اقای وجدانی می بوسیدن از یادشان رفته ایا اارزش این راداشت که حتی اقای وجدانی اشتباهم کرده باشد اینچنین نامه…………رابه اینترنت میزنید . وای به حال ما اسبداران

    [پاسخ]

  • احسان می‌گه:

    با عرض سلام آقا کوروش این آرنولدی که راجع بهش صحبت شد چه جور اسبی بود میشه اگه کسی خبر داره یکم توضیح بده؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۷ ب.ظ:

    نریانی کرنگ که از استرالیا وارد ایران شد

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۵:۳۵ ب.ظ:

    مسافت بالا پرشین مامبو رو هم زد.

  • ویس بابا می‌گه:

    گالری عکس های شما بسیار زیباست.لطفا فیلم کورس های سیهلی را بزارید.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۱۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۹ ب.ظ:

    تا چند روز دیگر انشالله به دستم خواهد رسید و حتما خواهم گذاشت .
    فیلم کورس المرام با دلرد را هم سفارش دادم که به محض رسیدن آپلود خواهم کرد.

  • ویس بابا می‌گه:

    اگوستینوس.رمینگ تون مگنوم وکرفه عجب کورس زیبایی انجام دادند.کرفه یواش یواش داره اماده میشه.اگوستینوس هم اورتگا وگل مایسا و یدک داره.

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    دوستان ایا صحت دارد که مالک جاوید داز به دلیل شرایط بوجود امده میخواهد اسبهای خود را بفروشد و از اسب واسبداری کناره گیری کند
    به نظر شما اسبش چقد می ارزه

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۵:۳۱ ب.ظ:

    با شناختی که از خانواده آقای نظری و میزان علاقه ایشان به اسب و اسبداری دارم بعید است این اتفاق بیفتد.و امیدوارم اصلا نیفتد.

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۷:۳۱ ق.ظ:

    ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

  • ویس بابا می‌گه:

    دوستان اسبتون رو تونیستین در سایت معاونت اسبدوانی ثبت کنید؟

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    با سلام ، نامه جدید آقای رادان رو خوندم و متاسف شدم از اینکه این مالک جهاندیده چگونه چشمهای خود را بسته و سعی دارند با این دفاعهای بی اساس اتفاقاتی را که در این چند هفته افتاد را به قول خودشان ماسمالی کنند.
    آقای رادان از شما که بقول خودتان عاشق اسبدوانی هستید این حرفها بعید است!
    آیا شما حاضرید مثل مربی شریفتان دست روی قرآن گذاشته و قسم بخورید که از این دارو استفاده نکرده اند تا ما نیز به شما اعتقاد دوباره بیاوریم ؟!؟
    مسلما با درایت و زیرکی که بنده در شما سراغ دارم و اینکه شما در گنبد حضور نداشتید , خودتان شاهد نبودید چنین کاری را نخواهید کرد و خودتان را درگیر گناه مربیتان نخواهید کرد!
    پس بجای این طرز دفاع لطفا درخواست آزمایش مجدد کنید و ۱ نسخه از جواب را خودتان شخصا از آزمایشگاه دوبی بگیرید تا معلوم شود عمدی در کار بوده و یا واقعا اسبهایتان دوپینگ بوده اند.
    همیشه شما را آدم زیرکی میشناختم اما با دیدن بند ۳ نامه تان متوجه شدم که این بند گفته شما نیست و یا تحت تاثیر و یا عینا از زبان آقای دکتر بردبار نقل شده است .
    بنظر من بهتر است آقای رادان دیگری نامه ای ننویسند و یا اگر مینویسند در آنها به دیگران تهمت نزنند و دفاع منطقی بکنند .

    [پاسخ]

    قرقی پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۸:۴۲ ب.ظ:

    ناشناسی که برای ما دیگر کاملا” شناس هستی، اینو بدون که با طفره رفتن از جواب دادن به سوالا ت ما دیگر نمی توانی ادامه بدهی، آخه انسان با کمالات تو نبودی که گفتی بیش از این تیشه به ریشه کورس تهران در سال آینده نزنید، این جمله اگه اسمش تهدید نیست پس چیه؟ یا درست بحث ها رو مطالعه نمیکنی یا واقعا” قصد و غرض خاصی داری که مطمئن باش ما بدان آگاه هستیم و تا جایی که بتوانیم با آن مبارزه ای مردانه خواهیم کرد مطمئن باش که عاقبت سره از نا سره مشخص خواهد البته نه با قضاوت مدیریت محترم سایت هورس ایران و نه با نشان دادن خود به یکدیگر یا به مدیر سایت. عمل و افکارمان نشانه حقایق خواهد بود.
    مطمئن باش تا قرقی بالهای قدرتمند برای پرواز دارد همچنان به قلب هدف خواهد زد و خیال خواب آسوده را از شما سلب خواهد کرد.
    آخه مرد حسابی آقای رادان در مورد اینکه آیا سازمان نمونه گیری، دامپزشک و یا آزمایشگاه بررسی نمونه ها تغییر یافته اند،بوده است. این سوال یعنی چی؟ یعنی اینکه ما برنامه تمرینی و آماده سازی خود را از تهران تا حالا تغییر نداده ایم پس چطور شد که یهو دوپینگ درجه۳-۴ نصیب ما میشود؟
    و در مورد جمله آخر نامه شما سخنی با تو دارم، آیا بند ۳ نامه آقای رادان فقط حرف آقای دکتر بردبار می باشد یا حرف بسیاری از دوستداران اسبدوانی پاک؟ در کجای دنیا چنین چیزی پیدا میشود که مسئول آزمایشات دوپینگ فامیل و کارمند رئیس اسبدوانی باشد؟
    و در پایان جمله ای برای آقای بابازاده که زحمات زیادی برای این سایت می کشد،دارم.
    در صورتی که به روال گذشته از تایید کامنتهای من خودداری کنید همه آنها را در سایت رادان هورس به صورت مشابه ( copy & paste) خواهم گذاشت و چون مطمئنم که در هیچکدام از آنها اسم شخص یا اهانتی نکرده ام، در آنجا چاپ خواهد شد. چون واقعا” دارد حق من ضایع میشود، مخالفین حرف می زنند ولی حرفهای من و جواب های من چاپ نمی گردد و استارت این کار را با همین کامنت شروع خواهم کرد تا در صورت عدم چاپ؛ اینگونه شود. خواهشمندم این پیام را بعنوان تهدید قلمداد ننمایید چون پاسخگویی حق مسلم هر انسانی است و شما که از جامعی مدنی دم می زنید باید این اصل را همیشه به خاطر داشته باشید.
    اندکی صبر باید کرد،بالاخره زمستان تمام خواهد شد وصد البته که بهار و اردیبهشت نزدیک است.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۹:۲۳ ب.ظ:

    قرقی جان ، قبلا هم گفته بودم فقط کامنتهایی حذف میشود که در آن به سایرین توهین شده باشد .
    بنظر من در هر سایت دیگری هم که صدایت و صدایمان به گوش افراد و مسئولین خواهد رسید باید پیامت را برسانی .

    لاکچری ایمج پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۹:۱۴ ب.ظ:

    حمید رادان آدم زیرکی نیست.اگر زیرک بود دوست را از دشمن تشخیص میداد.اگر زیرک بود دور و برش را از آدمهای معلوم الحالی که عالم و آدم فجایع آنها را میدانند خالی میکرد.از به به و چه چه این به ظاهر دوستان بترس که این ره که تو را میبرند به ترکستان است و بس.

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲ ب.ظ:

    به نظرم تو اسبدوانی افت افتاده.افت دوپینگ.افت کشیدن.افت شک وتردید ودودلی.مهمتر از همه افت بدبینی وکج اندیشی وعکس العمل نادرست.
    باید این افت ها رو از بین برد .اکثرش به حقه وقول قرقی باید ابر ها الوده رو کنار بزنیم وهرچه زودتر به صبح روشن وتازه برسیم.
    صبح دیگری در راه است……
    همه تو تهران فکر می کردند .حاج حمید همه کاره است.حاج حمید کورس میزاره.حاج حمید جایزه میده.حاج حمید دوپ میکنه وحاج حمید اصولا همه کار می کنه…..
    تا تقی به توقی تو کورس تهران میخورد همه میگفتن ححححححمیییییدو…..
    ولی الان چی ….از حمید سرمایه گذاری بیشتر کرده کسی تو این اسبدوانی انجام داده؟….کسی نگفت مرد حسابی مشکل کورش تو تهران چیه؟….مشکل حمید توگنبد چیه؟…..مشکل حمید …مشکل بابازاده هم هست….مشکل حمید و کورش مشکل همه ماست…..
    حمید توگنبد کاره ای نیست….کورش تو تهران کاره ای نیست….پس یکی بگه که کی تو این اسبدوانی کی چیکاره هست وچیکار میکنه…..
    یکی این وسط موش می دونه؟….یا نمی دونه……سرچشمه این مشکلات کجاست؟

  • آبنوس می‌گه:

    فکر کنم همین دکتر بردبار مغز متفکر تمام این نامه ها و بیانیه ها و این قبیل کارهاست.ضمنا از دوستانی که مطالبی راجب اسب دارند میخوام که به سایت رادان هورس هم مطلب بدهند.همش به به و چه چه به حمید رادان و اسبش دانچلینگ وورث .خود رادان از این همه تعریف و لوس بازی بدش نمیاد؟

    [پاسخ]

    roshan پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۳:۲۵ ب.ظ:

    hesadat bad chiziye dooste azize man

  • جلال می‌گه:

    با سلام خدمت اقای بابازاده
    سوالی داشتم از شما در مورد اسب ساتین اسلیپرز
    شما به چه دلیل این اسب را بعد از قهرمانی که بدست اورد مجدا در مسابقات شرکت ندادید ؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۰م, ۱۳۸۹ ۱۱:۵۷ ب.ظ:

    انشالله اگه مشکلی پیش نیاد در اولین ۱۰۰۰ متر مجددا خواهد دوید.

    جلال پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۷ ق.ظ:

    اقای بابازاده الان اسبهایی مثل بوکی تو -پایدار -پتیو-پاتریشن برای مسافت بالا ثبت نام کرده اند مربی این اسبها هم قرار شده اسبهای خود را در مسافت پایین شرکت ندهند یعنی یکجورایی می خواهند با ساتین در مسافت پایین روبرو نشوند و ساتین را مجبور به شرکت در مسافت بالا کنند حالا با این وضع موجود شما نمی خواهید ساتین را در مسافت بالا با این اسبها روبرو کنید یا اینکه منتظر مسافت پایین تا فصل بهار می مانید.
    و یک سوال دیگر داشتم ایا ساتین در مسافت بالا هم میتواند مثل هزار متر قهرمان شود؟؟؟؟؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۰۸ ق.ظ:

    با توجه به مشکلاتی که در تهران برای اسبهای ما پیش آمد متاسفانه وضعیت بدنیش طوری نیست که بتونه در مسافت بدوه و در اصل همون هزار هم بزور آماده میشه .
    چاره ای نداریم جز اینکه صبر کنیم تا ۱۰۰۰ متر برگزار بشه .
    اما قطعا در بهار در هر مسافتی خواهیم دواند.

    جبار پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۸ ب.ظ:

    به نظر من ساتین اگه اماده باشه تو مسافت فقط میتونه پتیو براش حریف سرسختی باشه.

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۴:۰۸ ب.ظ:

    همه بوکی تو رو دست کم میگرن .هی بوکی تو اسب قویه ها

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۴:۴۰ ب.ظ:

    یادم رفت بگم.طبق اطلاعات واصله کورس گروه یک هفته بعد در مسافت۱۰۰۰متر خواهد بود.
    فانتستیک میخوادشانسش رو توهزار امتحان کنه.تیش تر.ریگال اکزاکتیو.کلیم وبقیه اسب ها…..

  • امین می‌گه:

    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت و کاربران عزیز وقتی مطالب فوق الذکر را میخوانم واقعا تاسف میخورم که این انسان عجب موجودیست وقتی میداندکه شناخته نمیشود حرف واقعیش را از ته دل میزند وهیچ مرزی را هم برای خودش قائل نیست.برادران عزیز بگذارید واقعیتی را در مورد بعضی اشخاص البته با کسب اجازه غیابی از محضر مبارکشان بگویم:۱- حاج اقا خراسانی مردی خوب ودوست داشتنی که در شرایط فعلی هیچ فردی نمیتواند جای او را پر کند پس بیائید دعاش کنیم و خسته نباشید جانانه براش بگوئیم تا پرتوان و پر قدرت راهش را ادامه دهدو هی با اشاره به اردیبهشت تهدیدش نکنیم فکر نکنیم با رفتن تابش و متعاقب ان با رفتن حاج اقا خراسانی اتفاق مهمی خواهد افتاد ممکن است دلمان خنک شود ولی چه بر سر این کورس خواهد امد؟ فکر میکنید در این زمانه دوباره کسی پیدا میشود که سرمایگذاری بکند برای ضرر؟ زهی خیال باطل ۲-حمید رادان ذاتا ادمی خوب و خوش قلب و طالب رشد کورس کشور برای همین هم سرمایه گذاری فراوانی در این زمینه انجام داده اما زود باور و زود رنج که بعضی افراد از همین خصلتش سوءاستفاده کرده و این مرد شریف را به ناحق به جان دوستانش میاندازند مثلا در رابطه با اقای وجدانی انقدر با حیله و مکر باهش صحبت کردند که براحتی باور کرده ویا در مورد دوپینگ اسبهایش باید بگویم که اینکار مطمئن باشید صدرصدانجام گرفته اما از سر نا اگاهی وبدون قصد دوپینگ وروی یک اشتباه و حاج حمید کوچکترین اطلاعی از ان ندارد و فقط با شنیدنش بسیار ناراحت شده و شرایط حاشیه ای موجود در هورس ایران ورادان هورس هم مضاف بر علت شده تا موضوعات به بدترین شکل ممکن پیش برود ۳-دکتر فرید بردبار مردی با کوله باری تجربه که در شرایط سخت فعلی زحمات فراوانی برای معاونت فنی میکشد اما بعضی ها او را به ناحق برای اینکه دنبال درامد و گذران زندگی هست با در نظر گرفتن نیمه خالی لیوان متهمش میکنند پس ایشان که یک کارمند هست باید چکار کند بیائید واقع بین باشیم و تفکری مثبت داشته باشیم ۴-بابازاده:ایشان هم با سرمایه گذاری که انجام داده رونق خاصی به اسبدوانی کشور داده است و زحمات فراوانی میکشد و راه اندازی این سایت هم بسیار خوب و تاثیر گذار است خصوصا این تالار گفتگو که هرکسی ازادانه سخن میگوید ووقتی میبیند که شناخته نمیشود هرچه دردل تنگش دارد بیرون میریزد و این بسیار خوب میباشد درشرایطی که اسبدوانی کشور با امکانات بیش از چهل ساله در حال برگزاری میباشد هیچوقت بهتر از این نخواهد بود بیخود دنبال متهم کردن همدیگر نباشیم در انتها نیز ضمن عذر خواهی از دوستانی که ازشان نام بردم خواهشمندم در صورت صلاحدید نظراتتشان رادر همین سایت اعلام کنند به امید رشد و شکوفائی اسبدوانی سنتی کشور و ارتقاء ان به اسبدوانی حرفه ای

    [پاسخ]

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۴:۱۴ ب.ظ:

    با این تفاسیری که شما فرمودید باید اسبدوانی گل وبلبل داشته باشیم.ولی همه با هم مشکل دارند.بردبار با بابازاده.همین رادان وبابازاده از وقتی که رادان هورس اومده .چقدر شلوغ شده اوضاع.وبقیه هم به این منوال.به غی از این چهار نفر ی گفتی چه چیزهایی باعث میشوند که این اقایان از هم دور باشند یا در دید تماشاگران بابازاده وخراسانی در مقابل رادان وبردبار دوجبهه متفاوت باشند.یا کمیته فنی گنبد مگر خیلی از این ها متفاوت می باشد.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۸:۴۸ ب.ظ:

    دوست عزیز هرکس در هر زمانی که صادقانه به اسب خدمت کند بنده در کنار او هستم و خواهم ماند ، خدای ناکرده اگه روزی حاج آقا خراسانی نبود اونموقع معلوم میشه ایشون چه جواهری بوده بر تاج اسبدوانی ایران .
    ارزش حاج آقا بالاتر از این حرفهاست که نام من یا دیگران کنار اسم ایشون قرار بگیره.

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۴:۴۳ ب.ظ:

    بالاخره خدا چیری به نام عقل به انسان ها هم داده تا به همین راحتی گول نخورند.

    قرقی پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۸:۳۵ ب.ظ:

    آقا امین، با سلام و تقدیم احترام
    بدین وسیله تشکر خود را از شما بدلیل متن بسیار مودبانه و موشکافانه حضرتعالی اعلام داشته و حمایت همه جانبه خود را از شما اعلام می دارم باشد که با این نگاه به سوی پیشرفت و بهبود امور حرکت نماییم. به هیچ عنوان قصد توهین و تهدید آقای مهندس خراسانی را نداشته و ندارم. ایشان فردی مثبت و با تقوا هستند که امیدوارم خداوند همیشه ایشان را صحیح و سالم برای ما نگه شان دارد. درست قرقی بالهایی پر توان، چنگالی قوی و چشمانی تیز بین دارد ولی بالاتر از همه اینها قلب مهربانی دارد که ابن را بیشتر دوست دارد.

    امین پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۷ ب.ظ:

    با سلام وسپاس از دوستان گرامی در صورت صلاح میخواهم نسبت به نزدیک کردن این عزیزان اقدام کنم لطفا پیشنهاد دهید که چگونه اغاز کنم چون اعتقاد راسخ دارم که با وجود حاج اقا خراسانی و همکارانش در سلامت اجرای مسابقات هیچ شک و شبه ای نیست و اگر مسائلی پیش میاید واقعا اتفاقات طبیعی اجرای کورس میباشد که با ساده اندیشی بعضی از دوستان سوءتفاهماتی پیش امده است

  • فاروق حقگو می‌گه:

    با سلام خدمت کلیه عزیزان. من نامه آقای رشید ایری به معاونت اسبدوانی در خصوص آقای احمد وجدانی را خواندم و خیلی متاثر شدم که دو تن از قدیمی ترین و زحمتکشان عرصه کورس اینطوری با هم در افتادند . مخصوصا قسمت آخر نامه در مورد مغازه آقای احمد وجدانی . حالا یک سوال داشتم از آقایان htc ,stallion,roshan,اکبری و…….کلیه دوستداران و طرفداران رادان هورس . لطفا یکی به من بگوید آقای رشید ایری قبل از شروع مربیگری دوباره با اسبهای آقای رادان در تابستان سال ۸۶ ( ماندن ریو فرمول در بندر ترکمن با مربیگری حاج محمد نوایی و سوارکاری عیدمحمد غراوی ) به چه کاری مشغول بود وعمده درآمد زندگی ایشان از چه راهی تامین میشد ؟ لطفا اگر اطلاعی ندارید بروید تحقیق کنید و جوابم را بدهید چون جواب این سوال خیلی از مسائل را روشن می کند. با تشکر از همه عزیزان .

    [پاسخ]

    roshan پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۳:۲۱ ب.ظ:

    ba salam.haj rashid on moghe morghdari 1 salone dashtand va alan ham 2 salon digar darand misazand dar hamoon rostaye gerey.lotfan porso joo va tahghigh konid baed be tamaskhor bepardazid

    آبنوس پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۲۲ ب.ظ:

    اون موقع کی مرغداری داشت؟رشید ایری؟جوک میگید.از یکسری افراد خاص کمیسیون میگرفت.حالا کمیسیون چی؟گفتنش اینجا خوب نیست.

    شفیق پقه پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۷:۲۳ ق.ظ:

    با سلام
    دوستان عزیز وقتی اقایان رشید ایری و اقای رادان نامه معروفشون را در سایت رادان هورس زدند همه یک صدا فریاد زدید که نباید با ابروی افراد بازی کرد و فلان و فلان …..هزاران ایه و سوره و حدیث و این حرفها
    اما ایا این کار شما دوستان هم دست کمی از کار اونا داره.؟ اگر کار اونها اشتباه بوده که شکی در اون نیست کار شما دوستان هم که اگاهانه دارید با ابروی اقای رشید ایری بازی میکنید دقیقا همان کاراست.پس خواهشا به خاطر خودمون و اینکه این موضوعات توی این سایت باب نشه از ادامه این بحثا خوددادری کنید.

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۶ ق.ظ:

    با شفیق در مورد اینکه نباید با آبروی افراد بازی کرد موافقم.اما زمانیکه این افراد نیات بدی دارند چه باید بکنیم.دست روی دست بگذاریم و هر چه گفتند و انجام دادند هیچ حرفی نزنیم.؟

  • mehrdad abedini می‌گه:

    ba salam
    hal ke tabrik goftane ma be mazaghe barkhi az dustan khosh nayamade 2 nokte ra yadavari minamayam 1-dar hamin meydan ghablan silviya dar masafate 1000 metr ba daste asib dideash rio estalion ra zade bud 2-besiyari az dustan midanand ghabl az inke haj hamid radan asbhayash ra be ostad rashid iri bedahand ishan morabiye asbhaye ma dar pish az enghelab budand;leza in nokte ke gofte mishe haj rashid daruee ra nemishnase va masraf karde bishtar be yek jok shabihe .
    ba tamame in osaf bande motaghedam dasthaee dar poshte parde ba haj hamid o morabiyash sare nasazgari darand .va kolan heif az nabudane rioha dar meydane gonbad ke baese ofte keyfi mosabeghat shodeh ast

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۶ ب.ظ:

    جناب آقای مهرداد عابدینی ، بنده هم در تمامی موارد با شما کاملا موافقم و برای روشن شدن ذهن سایرین باید عرض کنم ، سیلویا در حال حاضر متعلق به آقای یوسف پورانجنار از دوستان بنده میباشد و در همسایگی چادر ما نگه داری میشود و از روزی که تحویل دادید درمانهایی روی دستانش با نظر بنده انجام شد و نهایتا باز هم بعلت فشار و ایجاد درد در نزدیکی خط پایان قهرمانی را به استالیون واگذار کرد و چیزی که مسلم است در ۱۰۰۰ متر از استالیون برتری دارد همانطور که در مسافت توان رقابت با استالیون را ندارد.

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۸ ب.ظ:

    آقا مهرداد
    شما در بخشی از مطالبتان به دستهایی در پشت پرده اشاره کردید که با اقای رادان و مربیشان سر ناسازگاری دارند.این دستهای پشت پرده چه کسانی هستند؟آیا منظور همان کمیته فنی گنبد است که آقای رادان هم به آن اشاره کردند؟

    فاروق حقگو پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۳:۰۸ ب.ظ:

    با سلام دوباره. حالا که آقای عابدینی خودشان مبحث مربیگری پدر مرحومشان با رشید ایری را باز کردند میخواهم بگویم پدر آقای مهردادعابدینی اسبی داشتند بنام سکرتریات (آفرون_هیدروژن) با مربیگری رشید ایری که در حین مسابقه طی حادثه ای تلف شد که آن موقع علت حادثه را دوپینگ بیش از حد تشخیص دادند. یا نریان دیگری بود بنام وحالا (آفرون-بل نوردن) که در دست رشید ایری به فجیع ترین صورت (ریختن اسید از مقعد) کشته شد . البته این چیزها قابل اثبات نیست ولی حقایقی است که اگر از خود رشید هم بپرسید همین ها را خواهند گفت . حال اگر جواب سوال قبل من (شغل شریف رشید ایری)قبل از تابستان۸۶ و حقایق بالا و مطالبی که بعدا بعرض خواهم رساند را یکجا قرار بدهیم ریشه همه اتفاقات اخیر پیدا خواهد شد. با تشکر

    قرقی پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۸:۳۷ ب.ظ:

    مهرداد عزیز، از حسن نظر شما سپاسگزارم. به امید موفقیت های بیشتر برای شما خوبان.

    دبی پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۴:۰۲ ب.ظ:

    اقای عابدینی با بودن رشیدایری ورادان یک عده کمی در میدان ناراحتند وبا نبوددنشان بسیاری خوشحالند چونکه …..

  • علی درمانی می‌گه:

    آمروز سری به سایت bloodhorse زدم و داشتم اخبار اسبدوانی آمریکا رو مروری میکردم .مطلبی در مورد HOTY جستجو کردم چون خیلی کنجکاو بودم که ببینم که آیا مردم و کارشناسان امسال زنیاتا را با وجود کورسهای خیلی خوبی که انجام داد و متاسفانه علیرغم آخرین کورسش که تنها شکستش هم بوده ، بعنوان اسب برتر سال ۲۰۱۰ امریکا قبولش دارند یااینکه بازهم مثل سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ تاریخ تکرار خواهد شد . چرا که در که در آن دو سال پیشین هم با وجود کورسهای فوق العاده ای و رکوردهایی که بجا گذاشته بود متاسفانه عنوان این مهم را بهش نداده بودند(کورلین و راچل الکساندرا فاتحان الن لغب در ۲۰۰۸-۲۰۰۹ بودند ) .
    به هر حال خیلی برام جالب بود دیدگاه ها و نظرات مشتاقان کورس در آمریکا و بحث و گفتگوهایی که در مورد موضوعات مختلف در اونور دنیا هم بشکلی داغ دنبال میشود و بعضا بر سر مواردی خاص طرفداریها ، جانب داریها و علایق به این موجود دوست داشتنی به نوعی احساسی پیگیری میشود …. مخصوصا در مورد زنیاتا که همگان منتظرن ببینند که نهایتا او رو برای امسال منتخب اسب سال خواهند کرد یا نه !!!!
    چه قدر خوب خواهد شد که ما هم بتونیم با همدلی و صمیمیت حرکت هایی از این قبیل در راستای جلوه بخشیدن به صنعت اسبدوانی و اسب داریمون انجام بدیم و مثلا ما هم هر ساله در آخرین فصل سال پس از اتمام کورسها جشنی با گردهمایی عموم مالکین ، مردم و علاقمندان برگزار کنیم و با رای گیری و تبادل نظر فارغ از هرگونه ستیز و جدل و در عین دوستی و صمیمیت جهت انتخاب اسب سال و سایر اسبهای برتر این جشن رو پایه گذاری کنیم …. با آرزوی پیشرفت توفیق روزافزون

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱:۳۲ ب.ظ:

    مطمئن باشید همین رای گیری در مورد اسب برتر خود باعث ایجاد بسیاری از مسائل و مشکلات خواهد شد.نمونه اش را در همین تالار در مورد میس بیوتی و امپلیکیشن و مجیک داشتیم.

    علی درمانی پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۳:۴۶ ب.ظ:

    همانطور که خدمتتان عرض کردم حتی در امریکا نظریات بر سر اسبهایی همچون زنیاتا و رقیبش بلیم که در بریدرز کاپ موفق به شکست او شد در خصوص انتخاب بعنوان اسب سال گوناگون میباشد و این یک امر طبیعی است , پس نباید این اختلاف نظر و سلیقه ها را مشکل پنداشت بلکه همین احساسات و دوست داشتنهای متفاوت است که موجب زیبایی و حرارت رقابت ها میگردد …. حال با تغییر باورهایمان نسبت به این اختلاف نظرات و سلیقه ها میبایست از ان بعنوان شیرینی و مزه این صنعت زنده یاد کرد و نه مشکل . نهایتا همیشه جهت رسیدن به اتفاق نظر کلی , تشکیل کمیته مربوطه و رای گیری یا همان نظرسنجی به شکلی فراگیر و آزاد راه حل منطقی مسئله خواهد بود.
    من از اقای بابازاده درخواست میکنم که در صورت امکان جهت نظر سنجی برترین اسبهای سال ۸۹ در رده های مختلف لیستی از برگزیدگان تهیه و بصورت نمونه ای آزمایشی در پایان فصل در همین سایت به رای گیری گذاشته شود .

    ویس بابا پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۴:۰۶ ب.ظ:

    انتخاب اسب برتر از طریق سایت معاونت اسبدوانی باید باشد نه از طریق سایت هورس ایران ورادان هورس وغیره وذالک.همین الان هرهفته همه با ارائه کد ملی وشماره تلفن خودشان در نظرسنجی اسبدوانی شرکت می کنند.حدود پانصد نفر .باید معاونت تعداد تماشاگران بیشتری را جذب کند .مثلا پشت هر دفترچه ورودی در هفته قهرمانی پاییزه باید تهبرگی باشد که اسم اسب برتر را بنویسند ودرسندوق بندازند.البته رای ها باید به دقت شمرده شود!

  • ویس بابا می‌گه:

    زنیاتا به نظزتون با ای پی ایندی سیلمی خواهد شد .شما بودید با کدام یکی سیلمی می کردید؟
    این خبری که زدید مزرعه لنس اند به غیز از ای پی واستریم کاید دیگه چه سیلمی های داره؟حتما با یکی از سیلمی های این مزرعه خواهد بود.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۸:۵۱ ب.ظ:

    قطعا با سیلمی های همین مزرعه کشش خواهد شد ولی هنوز رسما اعلام نشده با کدام !

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۹:۴۴ ب.ظ:

    این مزرعه ۱۷ سیلمی دارد.و به احتمال زیاد سیلمی زنیاتا از بین AP.INDY ،CURLIN،SMART STRIKE خواهد بود.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۴ ب.ظ:

    با کورلین و اسمارت استرایک همخونی نزدیک داره و احتمالا با ای پی ایندی کشش خواهد شد.

  • محمد می‌گه:

    براستی برای چه آقای رادان حضور در جلسه با کمیته فنی گنبد را منوط به حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی تهران نموده است؟
    ۱:به احتمال بسیار زیاد رئیس فدراسیون بخاطر مشغله کاریش در مجلس و فدراسیون و نیز حفظ شان ریاست فدراسیون در این جلسه شرکت نخواهد کرد.بنابراین یکی از شروط آقای رادان براورده نشده پس جلسه ای نیز در کار نخواهد بود.
    ۲:چرا آقای رادان اینگونه عدم شرکت خود در جلسه را اعلام کرده است؟
    ۳:چرا حضور کمیته فنی تهران به عنوان یکی از شروط شرکت در جلسه اعلام شده است؟
    دوستان نظرات خود را اعلام کنند .

    [پاسخ]

    امان پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱:۴۱ ق.ظ:

    به دلیل اینکه کمیته فنی تهران همگی از دوستان رادان هستند

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۶ ب.ظ:

    اعضای کمیته فنی کورس گنبد علی رغم شنیدن تهمتهای بسیار از آقای رادان و مربی ایشان ، با سعه صدر و منطقی که احتمالا بنا بر ایجاد آرامش در کورس بوده از آقای رادان دعوت کردند که در
    جلسه ای با شرکت ایشان و اعضای کمیته فنی گنبد مشکلات بوجود آمده را حل و فصل کنند.اما آقای رادان در جواب درخواست اعضای کمیته فنی ، نامه ای دادند که در آن دو شرط بسیار زیرکانه برای شرکت در این جلسه بیان شده بود.۱: حضور رئیس فدراسیون ۲: حضور اعضای کمیته فنی کورس تهران
    با توجه به اینکه محور و موضوع این جلسه از نظر کمیته فنی گنبد اعتراض یک مالک و مربی نسبت به عملکرد این کمیته و بالاخص یکی از اعضای این کمیته (آقای وجدانی ) بوده بنابراین پیش شرط آقای رادان مبنی بر حضور رئیس فدراسیون در این جلسه در بهترین حالت به نوعی اعلام عدم شرکت در این جلسه میباشد.چرا که تصور کنید مثلا یکی از تیمهای فوتبال استان گلستان نسبت به عملکرد هیئت فوتبال استان انتقاد و اعتراض داشته باشد و حضور خود در جلسه با هیئت استان را منوط به حضور رئیس فدراسیون فوتبال بداند.
    حالت دیگر هم وجود دارد و آن هم عدم به رسمیت شناختن کمیته فنی گنبد و طرح مشکل فقط در حضور رئیس فدراسیون میباشد.
    و اما در مورد حضور اعضای کمیته فنی تهران در این جلسه ، استنباط بنده اینست که حتی در صورت تشکیل این جلسه با حضور رئیس فدراسیون ، تمامی این اعضا در این جلسه شرکت نخواهند کرد.ولی حضور آقای دکتر بردبار در این جلسه قطعی به نظر میرسد.ولی طرح شرکت اعضای کمیته فنی تهران در جلسه ای که برای پاسخگویی به اعتراض یک مالک و مربی نسبت به عملکرد اسب ایشان در یک کورس بسیار عجیب و به نوعی خنده دار به نظر میرسد.اگر یکی از وظایف اعضای کمیته فنی تهران این باشد که در تمامی جلسات پاسخگویی به اعتراض مالکین اسبهای شرکت کننده در کورس گنبد شرکت کنند بنابراین با توجه به حجم زیاد اعتراضاتی از این قبیل تفکیک این دو کمیته کاری عبث به نظر میرسد.بلکه کمیته فنی واحدی اعم از اعضای گنبد ، تهران ، بندر و آق قلا تشکیل شده و با این جمعیت حدودا ۴۰ نفری به شکایتهای مالکین رسیدگی کنند.
    اصلا حضور این افراد با توجه به اینکه در کورس گنبد سمتی ندارند در این جلسه به چه معنا میباشد؟
    انتقادی نیز به کمیته فنی گنبد وارد است. و آنهم نحوه برخورد متفاوت با مالکین میباشد.چرا مالکی هجمه سنگین انتقادات و توهینها را نثار این کمیته میکند اما به یک جلسه هم اندیشی و حل مشکل با این کمیته دعوت میشود ولی در مورد مالکین دیگر به نحو دیگری برخورد میشود.؟که نمونه آنها را زیاد داریم و داشتیم.

    جانم فدای اسب پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱:۴۰ ب.ظ:

    باسلام دوباره.بنده در انتهای یکی از پیامهام،از همه مالکین (بالاخص آقای رادان)خواستار وحدت و همدلی بیشتر باهمدیگر و نیز مسئولین شدم.در مورد دعوت از آقای رادان ازسوی کمیته فنی گنبد،بنده بدون حمایت از هیچ شخص و گروهی،پیش شرطهای خواسته شده از سوی آقای رادان را تائید نمیکنم و خواسته شان بنظر بنده عقلانی نمیباشد.حال سوالی از آقای رادان دارم و امیددارم که ایشان شخصا پاسخ سوال بنده را بدهند.سوال:بنظر ایشان اگر خطائی و یا مشکلی در کورس تهران و یا بندر ویا ……….. اتفاق بیافتد و مالک اسب مورد نظر،تقاضای رسیدگی پرونده را به مرجع دیگر و در شهر دیگری (بادرنظر به اینکه جنابعالی عضو کمیته فنی محل وقوع حادثه در آن شهر باشید)خواستار شود،پاسخ شما به آن مالک چه میباشد؟آیا با پیشنهاد آن مالک موافقت مینمائید؟منتظر پاسختان هستم.

  • محمد می‌گه:

    از مطلب جدیدتان راجب زنیاتا واقعا لذت بردم.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۸:۵۴ ب.ظ:

    دیدن عکس مردم که انتظارش را میکشیدند برای من خیلی لذت بخش بود و بار دیگر یاد گفته خودم افتادم که اسبهای خوب و قهرمان متعلق به همه مردمه و نه یک شخص خاص .

  • قرقی می‌گه:

    با سلام ، جناب اقای بابازاده سوال از شما دارم،
    شما که می گویید به دان چیلینگ ورس با ریتینگ ۷۴ نمی گویند ، اسب قدرتمند
    آیا می دانید که اگر با تمام مشکلاتی که برای خارجی ها خصوصا” ایرانی ها در دبی وجود دارد ، وقتی اسبی از ایرانی ها در دبی جایزه می شود ، چه شاهکار بزرگی انجام داده؟ مگر در همین کورس هایی که شما بهش می گید محلی ، در هر کورس از جند کشور صاحب نام دنیا اسب وجود دارد؟
    آیا شما توانستید با لشکر اسب های آمریکایی تان، اسب فان تستیک برد را که در دبی هیچ مقامی کسب نکرده است را شکست بدهید؟

    ما هم نمی گوییم ریتینگ ۷۴ ، امتیاز بالایی است ولی کسب مقام در دبی علی الخصوص میدان کاری بسی دشوار می باشد و در اخر برای آقایانی که نمی توانند چند تبریک به آقای رادان را بابت پیروزی اسبشان ببینند، واقعا” متاسفم. چطور وقتی ساتین اسلیپرز اول شد اشکال نداشت که تبریکات به سوی ایشان روانه شود برای مسابقه داخل ایران، حالا که دان چلینگ ورث در میدان دوم شده ، این کارا اسمش میشه لوس بازی و به به و چه چه
    دوستان عزیزم، خواهشمندم کمی واقع بین باشید.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲ ب.ظ:

    دوست عزیزم که قلب مهربان هم داری ، بنده هم به ایشان تبریک گفتم و بنظر من کار زیبایی که آقای رادان کردند طراحی زیبای لباس کلاسیک بلید است که با رنگهای پرچم ایران طراحی شده است .
    کورسهای امارات کورسهای سختی است ، امیدوارم اسبهای ایشان در کارناوال هم بدرخشند ، اما لازم است یادآور شوم که دویدن اسب ربطی به مالک و ملیتش نداره و اسبی که دونده است در هر میدان و هر شرایط حقش را خواهد گرفت .
    در ضمن اگه نظر من رو در مورد اسبهای آقای رادان که در دوبی هستند خواستید بدانید از خود ایشان بپرسید که بعد از خریداری این اسبها به ایشان چه گفتم و چه صحبتهایی بین ما شد، امیدوارم ایشان فراموش نکرده باشند.

    قرقی پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹ ق.ظ:

    کوروش جان، از جواب و نظر شما سپاسگذارم ولی حقیقتا” در دبی هر اسبی که دونده و آماده باشد به حقش نمی رسد چون متاسفانه مسائل بسیار زیادی دخیل می باشد.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۵ ب.ظ:

    قبول ندارم ، اگه اینطور بود ورلدکاپ را هرسال اسبهای اماراتی باید میبردند اما میبینیم که بیشتر سالها و کورسهای ورلد کاپ را اسبهای سایر کشورها برنده شدند.

  • مالک می‌گه:

    سلام خدمت جناب عالی وکاربران عزیز واگاه از مثال کورس با اجازه از استادان عزیز بنده نمدانم چرا بعضی از اسب داران تهرانی فکر مکنند بالاتر از اسب داران شهرستانی الخصوص از اسبداران ترکمن قرار دارند وفکر مکنند در جلسه کمیته فنی با ریس فدراسیو ن بنشینند اقای محترم کمیته فنی که در شهر های کورسی استان گلستان تشکیل مشود قوی ترین کمیته ها مباشد اگر قبول ندارید وهر کس از اقایان با ادعا که معترض به کمیته فنی است به نظر بنده می تواند براحتی با کمیته فنی ارتباط برقرار ودر جلسه انها شرکت نماید اگر دیدن قانع نمی شوند بعد ا مدعی باشند که مقام بالاتر درجلسه حضور داشته باشد

    [پاسخ]

  • جانم فدای اسب می‌گه:

    سلام آقای بابازاده.ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما،بنده مالک چند اسب کورسی و غیره میباشم و بطور مستقیم درگیر مشکلات سوارکاری بوده و مسائل آنرا دنبال مینمایم.وهر از چندگاهی سری به سایت شما و آقای رادان هم میزنم و از مطالب مفید آن استفاده لازمه را هم میبرم.متاسفانه دراین چند مدت حواشی اسبدوانی از خودش بیشتر شده وخیلی از کاربرانتان(باعرض ادب به تمامی کاربران گرامی)،دانسته و یا ندانسته مطالبی را ذکر میکنند که باعث رنجش و نگرانی خیلی از عاشقان به کورس گردیده است.بعنوان مثال در مورد کورس ریحانا و جاویدداز،واتفاقات روی داده در آن کورس،و سیل حملات به سوی ستار مهرانی و آقای قربانی.بنظر بنده خیلی از پیامهای داده شده از روی احساسات بودند ومتاسفانه فضائی را ایجاد کردند که طبق آخرین اطلاعاتی که بنده دارم دیگر آقای قربانی حاضر به ادامه کورس نیستند و تصمیم به کناره گیری از کورس را دارند.دوستان عزیزم،چرا ماها با قلم و زبانمان،باعث کدورت احوال این زحمتکشان به اسب و اسبدوانی،که واقعا از وقت و کار و خانواده شان میزنند تااین چرخه سوارکاری به چرخه خود ادامه پیدا کند را میزنیم؟؟قبول فرمائید که چابکسواری مانند ستار مهرانی سرمایه جاویدان ترکمن صحرا میباشد ووظیفه من وشماست که مانند نگینی از این عزیزان محافظت و مراقبت نمائیم.در انتها از شما آقای بابازاده بعنوان برادر کوچکتر میخواهم که از درج کامنتهای توهین آمیز و حاشیه ساز بشدت جلوگیری نموده و نیز از محضر آقای رادان هم خواستار تفحص و تفکر فراوان در ارتباط با پیرامون و حواشی خود نموده تا باشد منبعد با وحدت و یکدلی،صنعت سوارکاریمان با گرمی بسوی پیشرفت و آبادانی گام بردارد.بامید آنروز

    [پاسخ]

    قرقی پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۷ ب.ظ:

    به نظر من حساب آقای کمال قربانی از ستار جداست چون به هر صورت ایشان مالک محترمی هستند ونبود ایشان بدون شک باعث ضرر اسب و اسبدوانی می گردد. درسنه من طرفدار جاوید داز بعنوان بهترین کره ۲ ساله امسال هستم ولی اشتباه و خطای ستار ربطی به آقای قربانی ندارد. من هم اول از دست آقای قربانی ناراحت بودم ولی وقتی کمی بیشتر فکر کردم به این نتیجه رسیدم که حتی اگر ایشان هم به ستار گفته بود که به هر صورت جلوی جاویدداز رو بگیر تا من برنده شوم، ستار نباید این کار رو می کرد و با توجه به شناخنی که به آقای قربانی دارم فکر نمی کنم که ایشان چنین درخواستی را مطرح کرده باشند، امیدوارم ایشان به این سایت بیایند و نظراتشان را مطرح نمایند. هرگز از یادمان نمی رود که ایشان پس از پیروزی جاویدداز در تهران در همین سایت به مالک و طرفداران جاویدداز تبریک گفتند.
    استنباط شخصی من این است که ستار می خواست به هر صورت یه مدلی از خوش خدمتی را برای آقای قربانی انجام بدهد. که برای همگان بسیار گران تمام شد، حتی خود آقای قربانی. در واقع داستان دوستی خاله خرسه بود.
    و اما در مورد ستار مهرانی، ایندفعه دیگه ما ول کن ایشون نیستیم که بخواد هر کاری رو که دوست داره توی میدان انجام بده، قطعا” با توجه تخلفاتی که ایشان از گذشته تا کنون انجام داده دیگر محرومیت مادام العمر کمترین جریمه ای است که برایش امکان پذیر است.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۱ ب.ظ:

    در قوانین اسبدوانی چیزی به نام محرومیت مادام العمر وجود ندارد و شما هم با این گفته ها ، گفته های ارزشمندتان را بی ارزش نکنید.

  • عبدالغفور دولت خواه می‌گه:

    سلام آقای بابازاده، خسته نباشید.
    امکانش هست پدیگری سیلمی هیل دچیف رو تو سایت بزارید.
    در ضمن از زحماتی که بابت به روز رسانی وب سایت هورس ایران انجام می دهید تشکر فراوان دارم.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۷:۰۶ ب.ظ:

    پدیگری هیل د چیف :
    http://www.pedigreequery.com/hail+the+chief2

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۷:۲۸ ب.ظ:

    اسم پدر مادیان ولوله متعلق به آقای عابدینی دزرت گراند ثبت میشود.اما بنده هر چقدر تحقیق کردم چنین سیلمی یا حتی نریانی که به عنوان سیلمی ثبت نشده باشد را پیدا نکردم.ضمنا در مورد خود مادیان ساکونی که مادر ولوله میباشدنیز در سایت پدیگری که احتمالا توسط خود آقای آقازاده ثبت شده اسم پدرش را prince sabo قید کرده اند .در حالیکه در هیچ سایتی الا سایت پدیگری مادیانی که زاده این سیلمی و مادیان sarama با هر اسمی باشد وجود ندارد.لطفا در این مورد اگر اطلاعاتی دارید بیان کنید.

    محمد پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۷:۳۲ ب.ظ:

    کره های این سیلمی از شالیمار ،آگومیکس ، پارتی تایم و یک مادیان ناشناس با این نام ARMAGH در سایت پدیگری ثبت شده اند.
    در مورد مالک این مادیان ناشناس و کیفیت خودش اطلاعاتی دارید.؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۷:۴۶ ب.ظ:

    مالکش آقای دکتر صیرفی هستند و اطلاعاتش هم در ریسینگ پست موجود میباشد.

    عبداله پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۸:۰۵ ب.ظ:

    سلام
    و هم اگزیران را؟ تشکر

    عبدالصمد قربانقلی پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۷:۵۰ ق.ظ:

    با سلام . armagh یکی از مادیانهای دکتر صیرفی میباشد که دوسال پیش از تاترسلز خریداری شد درهنگام خرید آبستن بود و از استاتیو آو لیبرتی کره دوساله نریانی بنام روفیان دست نوربردی اندروا دارد که آماده کورس میباشد. همچنین در مورد پدر ولوله آنطوری که من تحقیق کردم پدرش daggers drawn که به اشتباه دزرتگراند ثبت شده.

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۵ ق.ظ:

    با سلام و تشکر از حضور تازه جنابعالی ، با عرض معذرت باید تصحیح کنم که روفیان مادیان است .

    michael پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱:۵۴ ب.ظ:

    اقای تیمور رضوی فرهمند مالک بسیار خوب میادین ما که ظاهرا از این به بعد از حضور ایشان بی بهره خواهیم بود.خریدهای بسیار خوبی از حراجی تاترسلز انجام دادند که لیست ان ها به شرح زیر است:
    ا-Hail The Chief :
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2007/2025.pdf
    Armagh:
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2007/2265.pdf
    Partytime :
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2007/2426.pdf
    Miss Agility:
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2009/1435.pdf
    Sagalil :
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2009/1478.pdf
    Encanto:
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2009/2155.pdf
    Nabra:
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2009/2180.pdf
    Simulate:
    http://www.tattersalls.com/cat/december/mares/2009/2203A.pdf
    ………
    همچنین اقای حمید نیکومنش مادیان های بسیاری از استرالیا وارد کردند که دیر یازود تولیدات ان ها در اینده نزدیک در میادین ما برای کورس اماده خواهند شد.اگر اشتباه نکنم مادر بی ین نتکه جزوشون باشه!

    عبدالصمد قربانقلی پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۹:۱۰ ق.ظ:

    با سلام وخسته نباشید .مادر بی ین نتکه یعنی رکوئست تروبرد داخلی ( پیمان با ژانت ) خواهر گرانوش و یا (پیمان با وان سکرت) خاله گرانوش میباشد. و از مادیانهای آقای شهرتی میباشد.

    pedigree پاسخ در تاريخ آذر ۲۵م, ۱۳۸۹ ۵:۲۵ ب.ظ:

    لازم به ذکر است که “هایل د چیف ” و ” پارتی تایم” و “ارمق” را آقای فرهمند به خواهش آقای دکتر صیرفی برای ایشان خریداری کردند و اگر اشتباه نکنم “میس اجیلیتی” و ” جورجیا ری” و “تری پئونی” را آقای علیرضا ( پسر آقای دکتر) از حراج تترسال خریداری نمودند.

    ربل از پارتی تایم در میدان میباشد که قهرمان دربی شد.

    روفیان هم از ارمق منتظر میدان می‌باشد.

    تری پئونی کره مادیان بسیار زیبایی نزد نوربردی دارد.

  • مدیر سایت می‌گه:

    با سلام
    ۲ فیلم از کورسهای زیبای سیاتل اسلو را برایتان در گالری تصویر و ویدئو آپلود کردم .
    ببینید و لذت ببرید .

    [پاسخ]

    میکیائیل پنق پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۰۴ ب.ظ:

    سلام آقا کوروش ممنونم واقعا کورس جالبی بود .
    دوستان عزیز از آقای michelخبری نیست خدایی نکرده واسشون اتفاقی که نیفتاده .اگه کسی باهاشون در تماس باشه سلامه منم بهش برسون

    michael پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۲:۰۷ ب.ظ:

    از این که جویای احوال دوستان در تالار می باشید،بسیار تشکر می کنم.
    متاسفانه در طی دو هفته اخیر بیشتر شاهد بحث ها واتفاقاتی بودیم که توانایی بحث وشرکت در این بحث ها برایم مقدور نبود.
    امیدواریم با درایت (معاونت اسبدوانی +کمیته برگزاری مسابقات گنبد) و جناب اقای حمید رادان دوباره شاهد بازگشت به روندتعادلی در کورس باشیم و هیجان به مسابقاتمان باز گردد.
    تشکر از این که….
    از این به بعد به نوعی دیگر در بحث ها شرکت خواهم کرد.

    میکیائیل پنق پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۵:۰۹ ب.ظ:

    آقای michelمن واقعا از بحثاتون اذت می بردم .خواهش می کنم شما و امسال شما این تالار رو ترک نکنید .اطلاعاتی که از شما ها می گیریم بسیار آموزنده هست

  • سلتیک می‌گه:

    سلام اقای بابازاده شنیده میشه که دو کره ی بای بای ین فروخته شده!؟ یکی به اقای عابدینی و دیگری به اقای مختوم نزاد ایا درسته ؟!!!!!!!!!

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۹ ق.ظ:

    با سلام
    فقط کره بزرگ بای بای بن فروخته شد به آقای عزیز مختوم و نزد خودمان نیز نگهداری خواهد شد و خواهد دوید.

    figo پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱:۳۹ ق.ظ:

    با سلام
    در سالهای دور اسبی بنام دوران با مالکیت اقای عزیز مختوم میدوید.ایا کره بای بای بن را همان اقا خریده اند ؟
    اگر اینطور باشد من از همین جا به اقای عزیز مختوم بخاطر خریدن کره بای بای بن تبریک میگویم

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۲:۳۹ ق.ظ:

    بله ، دقیقا ایشان همان مالک اسب دوران هستند ، انشالله در فصل آینده کره ایشان با نام بای بای کید خواهد دوید .
    http://www.pedigreequery.com/bye+bye+kid

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۳:۴۲ ب.ظ:

    اقای بابازاده میشه قیمت بای بای کید رو بگین؟

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۴:۵۴ ب.ظ:

    با توجه به اینکه قرار شد نزد خودمان بماند ۳۵ میلیون فروخته شد.

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۵:۴۷ ب.ظ:

    Avvalin Kore Byebyeben az che seilamie? alan dar kol 2ta kore dare?

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۶:۵۴ ب.ظ:

    اولی از هیل د چیف به نام بای بای کید که انشالله بهار آینده خواهد دوید ، دومین کره مادیان از سیلمی المرام و الان هم از المرام بارداره .

  • مدیر سایت می‌گه:

    قابل توجه تمامی دوستان و کاربران محترم
    این تالار محل گفتگو و تبادل نظر و رساندن صدا و نظرات علاقمندان اسبدوانی به گوش یکدیگر ، مسئولان و سایر افراد مرتبط با مسایل مختلف مطرح شده میباشد ، در نتیجه تقاضا دارم مسیر گفتمان ها به سمت اصلاح و ترمیم باشد نه فنا و تخریب .
    تمامی کسانی که در این چند هفته در موردشان بحث و گفتگو شد اعم از مالک ، مربی ، چابکسوار ، مسئولین و …. میتوانند در صورت هدفمند بودن سیستم اسبدوانی بسیار بسیار مفید باشند و وجود همگیشان برای این رشته مفید و ضروری باشد .
    با عرض معذرت از تمامی دوستانی که کامنتهای منفی و بیشمارشان در این چند هفته تایید نشد، باید بعرض برسانم از این پس فقط کامنتهایی که محترمانه به طرح و بررسی موارد بپردازند پاسخ داده خواهد شد و تایید میگردد.
    از دوستانی که از این پس هدف سازندگی و اصلاح مسایل و موارد مرتبط با اسبدوانی را دنبال میکنند کمال تشکر را دارم.

    [پاسخ]

  • کسی که طبق آئین نامه ستاررا مقصر دانست می‌گه:

    آقای بابا زاده در پاسخ دوستان دو نظر متفاوت داده اید لطفا توضیح دهید
    ((((((((((((((((((مدیر سایت پاسخ در تاریخ آذر ۱۴م, ۱۳۸۹ ۵:۴۹ ب.ظ:

    با سلام ، جهت اطلاع و استحضار شما و سایر دوستان باید بعرض برسانم :

    طبق ماده ۳۶ آیین نامه اجرایی مسابقات بند و : سوارکار اسب دیگری را عمدا به نرده فشرده به گونه ای که از سرعت اسب کاسته شود .
    بنابراین خطای ستار مهرانی محرز و مسلم میباشد.

    و طبق ماده ۳۷ بند الف : احراز مجرمیت علیه چابکسوار : محرومیت از انجام مسابقه به مدت ۲ الی ۱۲ هفته یا پرداخت جریمه از دویست هزار ریال تا معادل جایزه اول آن دوره و در صورت لزوم محکومیت به هر دو مجازات ))))))))))))))

    (((((((((((((مدیر سایت پاسخ در تاریخ آذر ۱۴م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۱ ق.ظ:

    چرا ؟ مگه چکار کرده ؟ از این خطا خیلی بدتر و وحشتناک تر رو چابکسوار پیکولوبیب یعنی همین حاج رحیم آرمیده بر روی ویند میلکام بنده انجام داد و حتی به کمیته انظباطی هم خواسته نشد ، من اصلا کارش رو تایید نمیکنم اما بر اساس قوانین بین المللی اسبی که در حال حمله است باید از سمت بیرونی گارد حرکت کند و چنانچه از کنار نرده حرکت کند و راه برای او بسته شد حق اعتراض ندارد درست همانند اینکه در رانندگی حق سبقت گرفتن از سمت راست را نداریم و چنانچه حادثه ای رخ بدهد مقصر ما شناخته خواهیم شد!!!!!؟؟؟)))))))))))))))))))

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۰ ق.ظ:

    هر دو پاسخ در جواب دوستانی بود که پیشنهاد محرومیت مادام العمر برای ستار مهرانی را دادخ بودند .
    در اولین جواب هم که مادی ای از آیین نامه است گفته شده بین ۲ الی ۱۲ هفته ( بین ) و مادام العمری وجود ندارد.

  • baybayben می‌گه:

    محرومیت مادام العمر یعنی مرگ و مرگ هم دست خداست.انشاا… ستار هم یکم با خودش فکر میکنه و بهاره۹۰ ما شاهد ستار مهرانی واقعی و پاک خواهیم بود.

    [پاسخ]

  • Alek Ritos می‌گه:

    آقای بابازاده اگه بهتون بگن مسابقات به انتخاب شما در یکی از شهرهای گنبد تهران یا مشهد برگزار خواهد شد شما کدام را انتخاب میکنید؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۴:۴۱ ب.ظ:

    بنظر من گنبد کاووس در ایران مثل چرچیل داون در آمریکاست ، بنابراین گنبد رو ترجیح میدم.

  • Alek Ritos می‌گه:

    آقای رادان اعلام کردن از نوروز سال آینده مسابقات همزمان در تهران و گلستان(گنبد)برگزار خواهد شد.آیا صحت دارد؟
    بنظرم خیلی هم خوب میشود اگر تقویم استان گلستان را از تهران و بقیه نقاط کشور جدا کنند.البته با تجهیز پیست های استان.نظر شما چیست؟

    [پاسخ]

    baybayben پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۵:۱۹ ب.ظ:

    عالیه.اینجوری گنبد همیشه در طول سال کورس خواهد داشت.

  • Alek Ritos می‌گه:

    همان زمان که ریو ها در تهران بطور مرموز پشت سر هم قهرمان میشدند بنده شک کردم که این موضوع غیرعادی هست.و زمانی که آقای رادان اعلام کردند اسب هایشان را در گنبد نمیدوانند شکم به یقیین تبدیل شد.حالا هم که همگان شاهد هستند که خرابی پیست گنبد بهانه ای بیش نبود.

    [پاسخ]

  • ناشناس می‌گه:

    آقای کوروش یادمه قبلا تپل تر بودید.واقعا اونی که کنار یاسر جرانی تو عکس هست برادرتون نیست؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۴:۴۵ ب.ظ:

    من ۲ تا برادر دیگه هم دارم ، اما در این عکس کوروش بابازاده خودم هستم .

  • mehrdad abedini می‌گه:

    agar eshtebah nakonam pedare velvele ba pedare -classic blade- aghaye radan yeki mibashand va esmash daggers drawn mibashad

    [پاسخ]

    baybayben پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۵:۲۱ ب.ظ:

    آقای عابدینی از شما بعیده.یعنی یقین ندارید؟

  • آقا کوروش این هفته فقط ۲ ساله ها همه نژاد ها ۱۰۰۰ متر و
    تمام ۳ سال به بالا ۱۶۰۰ چه اسبایی را ثبت نام می کنید ؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۵:۲۵ ب.ظ:

    تا شنبه خدا بزرگه ، ببینیم وضعیتشون چطور میشه .

    امین پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۹:۱۴ ق.ظ:

    البته اقای پنق فقط ۲ساله های مبتدی ونبرده۱۰۰۰متر میباشد الباقی ۲ساله ها همگی ۱۶۰۰متر اعلام شده

  • از آقا کوروش یه خواهش دیگه داشتم این تالار خیلی شلوغ شده اگه بشه مثل سری قبل برداشته و از نو شرو کنیم .
    از دوستان عزیزم می خوام از این به بعد بیشتر بحثارو رو اسب بزاریم نه افراد خواس ممنون میشم

    [پاسخ]

  • mehrdad abedini می‌گه:

    agha kuroshe aziz
    zamanike shoma ba aghaye tavakoli asbhaee ra varede iran kardid 6ta kore dar miyaneshun budand mish begind in 6 kore alan esmhayeshan chiha hastand

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۷:۵۵ ب.ظ:

    ۱ – مجیک میلکام – میلکام . دش آف مجیک
    ۲ – ویند میلکام – میلکام . ویند میل لین
    ۳ – میس بیوتی – جنروس . میس وریتی
    ۴ – جاست جنی – جنروس . جاست الیزا
    ۵ – سوج ولف – لوپ سوج . کوکس می ملی
    ۶ – بلید – لوپ سوج . جنتل استریم

    mehrdad abedini پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۲ ب.ظ:

    moredhaye4 va6 alan koja hastand?va kodameshun madian ast? m

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱:۴۲ ب.ظ:

    هر دو تا نریان هستند ، جاست جنی در یزد متعلق به آقای شریف است و قبل از دویدن سیلمی شد ، بلید هم متعلق به آقای پدیداران بود ، چند بار با مربیگری جمال آموت دوید و از بعدش خبری ندارم .

    arman پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۸ ب.ظ:

    بلید شما که یابو بود زرنگی کردید وفروختید

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱:۴۶ ب.ظ:

    اون اسب هم مشکل داشت و به همین دلیل در ۳ سالگی به میدان آمد ، در ضمن بنده هیچ زرنگی ندارم ، زمانیکه از آقای توکلی جدا شدیم بلید در گروهی بود که به آقای توکلی افتاد.

  • عبداله می‌گه:

    سلام
    من بعنوان یک تماشاگر از اظهار لطف آقای بابازاده نسبت به شهر گنبد کاووس بسیار سپاسگزاری می کنم. امیدوارم با اندکی تغییرات ساختاری میدان گنبد هر چه زودتر این میدان به یک میدان ایده آل و آرمانی تبدیل بشه تا بتوانیم در طول کل سال در اینجا که لیاقتش رو هم داره کورس برگزار کنیم. آقایانی هم که حالت انزوا و انفعال گرفتند و از میدان گنبد ایراد می گیرند بروند هر کجایی که دوست دارند کورس برگزار کنند تا معلوم بشه عیارتان چقدره؟ همون یک سال که گنبد با تهران همزمان برگزار شد یادتان نرود که کورستان با ۲ اسب بله اشتباه نمی کنم فقط با ۲ اسب تشکیل می شد. و امسال تهران هم که به دست خودتان برگزار کردید شاهکار بود. در ضمن نظر شخصی بنده این است که با انزوا و انفعال آقایان نبود هیچ یک از مالکان در کورس گنبد احساس نمی شه به نظر من تماشاگران بیشمار حاضر در میدان بیمه گر گرمای رقابتها حتی کورسهای عرب و ترکمن هستند حال چه برسه به دوخونها و تروبردها که جای خود داره و در هنگام مسابقه یکهفته در شهر سخن از آنان می شود. و الحمدالله مالکان محترم و اسبهای بیشماری در اینجا وجود دارند که بر گرمای رقابتها افزوده است. اگر شک دارید به میدان گنبد بیایید و انبوه تماشاگرانی که در روزهای جمعه در حدود ۲۰ هزار نفر هستند را به نظاره بنشینید. به نقل از یکی از مالکانی که امسال گنبد رو تحریم کرده و خودش با زبان خودش در میدان گنبد و جلوی تماشاگران و با بلندگوی میدان ادعا کرد که فیلم تماشاگران گنبد رو به مربیان و شیوخ دبی نشان داده و اونها از حضور چنین جمعیتی دهانشان وا مانده و بسیار شگفت زده شده اند که در چنین نقطه ای از جهان اینقدر تماشاچی در هر هفته حاضر می شوند تا رقابتهای پرشور مسابقات گنبد را از نزدیک ببینند.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۹:۳۲ ب.ظ:

    زیباترین حرف گفته ماندگار جناب آقای حسین ثابت بود : گنبد پایتخت اسبدوانی کشور است

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۲:۱۸ ب.ظ:

    Vaghean ghashang bud khundamkeyf kardam!agha korosh shoma ham lotf darin be shahre gonbad! unaei ke asbashuno nemiaran beran harche zudtar un yedunei hamke tu gonbad gozashtan va ghahreman ham nemishe behtare harche zudtar unam bebare sangintare

  • قرقی می‌گه:

    با سلام خدمت دوستان عزیزم،
    باید ۲ نکنه بسیار مهم را در مورد این دو نظر مدیریت محترم سایت هورس ایران، جناب اقای کوروش بابازاده، خدمت شما عزیزان اعلام کنم

    اول این نظر را بررسی می کنم:

    مدیر سایت پاسخ در تاریخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۱ ب.ظ:

    در قوانین اسبدوانی چیزی به نام محرومیت مادام العمر وجود ندارد و شما هم با این گفته ها ، گفته های ارزشمندتان را بی ارزش نکنید

    در مورد ستار و محرومیت مادام العمرش به هیچ عنوان اشتباه نکردم اولا” اینکه تمام فدراسیون های ورزشی زیر نظر سازمان تربیت بدنی و قوانین کلی آن می باشند. در صورتی که مرتکب خلاف های مکرری بگردد باید مطابق قوانین این سازمان در اختیار آنها قرار بگیرد تا آنها در موردشان تصمیم گیری کنند و محرومیت مادام العمر چیز زیادی در آن نیست همانطور که الان در مورد ۳ فوتبالیستی که در پارتی شبانه دستگیر شدند، سازمان علاوه بر فدراسیون فوتبال بر جرائم آنها رسیدگی خواهد کرد. درست است که ما در قوانین فدراسیون سوارکاری چیزی بنام محرومیت مادام العمر نداریم ولی با ارجاع این پرونده به سازمان و اعلام تخلفات گذشته این سوارکار خاطی حتی می تواند دادگاه های صالحه نیز در انتظارش باشد بدلیل تبانی و غیره. فقط باید فدراسیون او را به سازمان تربیت بدنی معرفی نماید. حتی اگر فدراسیون نخواهد که این کار را انجام دهد، خودمان راسا” گزارشات تخلفاتش را به سازمان ارائه خواهیم کرد چون بیش از این نمی خواهیم به سلامت اسبدوانی لطمه وارد شود.

    در قسمت بعدی این نظر را پاسخ می دهم:

    مدیر سایت پاسخ در تاریخ آذر ۲۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۵ ب.ظ:

    قبول ندارم ، اگه اینطور بود ورلدکاپ را هرسال اسبهای اماراتی باید میبردند اما میبینیم که بیشتر سالها و کورسهای ورلد کاپ را اسبهای سایر کشورها برنده شدند.

    کوروش جان در ۲ روز اماراتی هیچ کاری نمی توانند بکنند اولیش روز DUBAI WORLD CUP است که هر چی هم لابی داشته باشند زورشان به آمریکایی ها و انگلیسی ها نمی رسه. دومیش روز SUPER THURSDAY است که به نوعی مسابقه انتخابی ورلد کاپ هست. ولی در بقیه روز ها شیوخ ثروتمند عرب با امکاناتی که در اختیار دارند، نمی گذارند که به هر طریق کسی جایزه اول را از آن خود کند. مگر اینکه یا از دستشون در بره یا اسب فوق العاده ای باشه.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۳م, ۱۳۸۹ ۹:۴۲ ب.ظ:

    در هر حال پرچم ایران در هر رشته ای که در مسابقات خارجی بالا بره باعث افتخار هر ایرانیه و هرکس غیر از این رو بگه به داره به خودش دروغ میگه.
    در مورد ستار هم بحث کافیه ، تا اعلام نتیجه کمیته انضباطی سکوت اختیار میکنیم.

    دبی پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۹:۴۵ ق.ظ:

    اقای قرقی شما کی هستید خودتان را معرفی بکنید واین قدر کاسه داغتر از اش نباشید.

  • ata می‌گه:

    یک خبر داغ داغ :

    گزارشگر میدان اسبدوانی آقای عطا کر به دلیل گفتن ال کلاسیکو به ستار مهرانی و عدم توجه به تذکرات معاونت اسبدوانی به مدت دوهفته محروم گردید .

    [پاسخ]

    رحیم پقه پاسخ در تاريخ آذر ۲۶م, ۱۳۸۹ ۸:۲۷ ق.ظ:

    تازه فهمیدی رفیق

  • ناشناس می‌گه:

    آخرین اخبار دست اول:
    ۱-خجسته به قیمت بیست میلیون تومان فروخته شد و مجید صالحپور کلی دلخور شده بوده و از تحویل اسب به مالک جدید امتناع می کرده که با وساطت حاج آقا خراسانی موضوع حل شده
    ۲- کمال جمشیدی اسبهای اقایان رهبری . الله دادی و حتی حاج آقا خراسانی را تحویل داده و نزد اقای رنجبر میرود.
    ۳- آقای الله دادی به دنبال یک مربی خوب می باشد.
    ۳- اسبهای حاج آقا خراسانی احتمالا به جمال آموت یا کاکاسارلی تحویل داده میشود. البته نورمحمد هم علاقمند است دوباره مربی اسبهای خراسانی شود. البته بعید نیست همه تحویل مجید صالحپور شود.
    ۴- اقای خراسانی در حال ساخت یگ باشگاه مجهز و میدان کورس مجهز با جایگاه تماشاچی با ظرفیت پانزده هزار تماشاچی هستند.
    منبع خبر:کارکنان اصطبل باشگاه خراسانی

    [پاسخ]

    500 پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۳:۲۸ ب.ظ:

    امیدوارم خبر تاسیس میدان کورس خصوصی خراسانی صحت داشته باشد و مایه بسی خوشحالی ما خواهد شد . آرزوی موفقیت را برای خراسانی عزیز دارم.

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۵م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۵ ق.ظ:

    آقای موسوی خراسانی ایران توسعه دارند میدان می سازنند نه حاج آقا خراسانی

  • 330 می‌گه:

    سلام آقای بابازاده . آیا شما به عنوان شهروند آمریکایی نیز محسوب می شوید ؟ و در آنجا خانه شخصی دارید؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ آذر ۲۴م, ۱۳۸۹ ۱:۴۷ ب.ظ:

    خیر ، بنده فقط یک شهروند مشهدی هستم.

  • sayeh می‌گه:

    خوب شد این صفحه رو بستید چون خیلی دیگه حجمش زیاد شده بود.

    [پاسخ]

  • رداستون می‌گه:

    نظر شما درباره ی کره ی ساورسول-بیلیزبیج چیست

    [پاسخ]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.